Martin Brundle, bývalý pilot F1
Jeho nelítostná rychlost, konzistence a schopnost nedostávat se do křížku s druhými vozy jsou větší než jeho maximální přirozená rychlost. Hamilton a Vettel dokážou vytáhnout kolo a vy si říkáte: "Odkud se to vzalo?"
Nevzpomínám si, že by Alonso takto získal pole, ačkoliv když přemýšlím, vzpomínám si na Monzu 2006. To bylo jedno z nejneobyčejnějších kvalifikačních kol, které si vybavuji.
Není tedy špatným kvalifikantem, nemyslím si, že se jedná o jeho slabinu - jen to zkrátka podle mě není jeho nejsilnější stránkou.
Gary Anderson, bývalý designér vozů F1
Nevěřím, že by kdokoliv jiný dokázal to, co letos on s Ferrari. Věřím však, že kdyby na čele měli stejná auta, Vettel by si vedl o trochu lépe.
David Coulthard, bývalý pilot F1
Nebyl bych si zcela jistý jeho odepisováním v kvalifikačním kole. Podle mě to nemá žádnou slabinu.
Stefano Domenicali, šéf závodní stáje Ferrari
Nejprve ze všeho bychom neměli zapomínat na to, že v minulých letech byly situace, kdy schopnosti některých pilotů získávat skvělá vítězství v kvalifikaci byla o jejich výborném vztahu mezi nimi a fatastickým vozem.
Když si dáte dohromady všechna jeho kola, Fernando je absolutně ta úplně nejvyšší úrovni v tomto druhu klasifikace. Pokud mu dokážeme dát dobré auto, získá pole-position.
Alonso v Silverstone před Webberem a Schumacherem (foto: Scuderia Ferrari)
Giancarlo Fisichella, bývalý pilot F1
Na jedno kolo je možná nejrychlejší jen o kousek. Existují lidé jako Hamilton a Vettel, kteří mu jsou velmi blízko, ale on je i v kvalifikacích rychlý, když má důvěru v auto. V závodech je však ve srovnání s ostatními neuvěřitelný.
Alan Permane, šéfinženýr Lotusu F1
Absolutně se nedokáže vyrovnat s tím, když jej poráží jeho týmový kolega. To je jeho slabinou, a vlastně zároveň i silnou stránkou.