Superměkká směs bez problémů debutovala během minulé Velké ceny Monaka, v Montrealu se ovšem čeká podstatně vyšší míra opotřebení pneumatik.
"Charakteristiky Kanady znamenají, že jednozastávková strategie bude o víkendu nepravděpodobná. Věříme ale, že závodění bude stejně těsné a že příležitosti pro předjíždění poskytnou týmům v oblasti strategie více možností než Monako," říká sportovní ředitel Pirelli Paul Hembery, který očekává většinou tři zastávky.
Možná se dočkáme toho, že některé týmy, jako například k pneumatikám velice šetrný Sauber pojedou na zastávky dvě. Při agresívnějších strategiích podporovaných usnadněným předjížděním díky dvěma DRS zónám by rychlejší stáje mohly pro změnu sáhnou až po čtyřech zastávkách. Jasněji bude po pátečních trénincích, které odhalí skutečnou míru degradace.
Pirelli v Kanadě navíc během pátečních tréninků kvůli vyšší degradaci týmům dodá navíc k otestování dvě sady své nové střednětvrdé (medium) směsi.