Zpestřením byly jízdy na dráze, které mohli diváci sledovat po celé 4 dny. Celkovou show doplnili výrobci automobilů, různé sportovní atrakce, přehlídka letadel, vrtulníků akrobatických stíhačů a pochopitelně krásné ženy.
Dominantní kategorií byla jako již tradičně formule 1, přičemž ze současných týmů se prezentoval Caterham, Ferrari, Red Bull, Lotus, Mercedes a McLaren.
Z historických formulí bylo k vidění například Ferrari T, T3 a T4, Lotus 79, Jordan EJ 191, Lyeton House, Arrows Thierryho Boutsena, Alfa Romeo Eddiho Cheevera, Zakspeed, Williams FW09, Wolf WR1, Brabham BT44B a Tyrrell včetně šestikolového P34. Perličkou však byly méně známé šestikolky Williams FW08B a March 761 2-4-0.
Šestikolový Williams FW08B
Mezi osobnostmi spojenými s F1 se dalo zahlédnout, Jacky Ickxe, Emersona Fittipaldiho, Stirlinga Mosse, René Arnouxe, Johna Surteese, Christiana Hornera, Alaina Prosta a jeho syna Nikolase. Právě Alainovi byla věnována samostatná výstava uvnitř hradního nádvoří.
Popisovala jeho kariéru od začátků v nižších formulových soutěžích, přes první test u McLarenu, přestup k Renaultu, zpět k McLarenu, Ferrari a nakonec k Williamsu. Zachycovala zákulisí závodů, osobního života a relaxačních chvil. Nechyběly některé vozy, se kterými závodil - McLaren M29B z roku 1980, Renault RE26B (1981), McLaren MP4/2C (1986), McLaren MP4/5B (1989), Ferrari 641 (1990) a Williams FW14C (1993).
Z předválečných závodních vozů bylo možno vidět například Fiat S74 z roku 1911, Mercedes 60hp (1903), Alfa Romeo Tipo B (1933), ERA B-type R7B (1936), Parnell-MG (1936), DeLage 15 S8 (1927), Sunbeam Indianapolis (1914) a Sunbeam coupe de l´Auto z roku 1912.
Sunbeam Indianopolis z roku 1914
Kromě formulových speciálů si návštěvníci mohli též prohlédnout sportovní vozy jako například Ginetta, Tesla, Aston Martin, Ferrari, Lotus, Pagani Zonda, Ford GT-40, De-Macrosse, Jaguar R-S, Bugatti a Deltu.
Na stánku Renault bylo možné vidět nejen F1 Red Bull RB3, Renault RS01 a RE40, slavnou starší Alpinu, ale i novou prototypovou verzi, ovšem zejména slavný první vítězný vůz tehdejší tzv. GP type K, který vyhrál závod v roce 1902 z Paříže do Vídně.
Za zmínku stojí skupina C, kde byly zastoupeny Toyoty a Lancie v typicky známém zbarvení, legendární Porsche 956 z roku 1983, který řídil tragicky zesnulý Stefan Bellof, Jaguar XJR11 a 12. Neobvyklým, byť zajímavým doplňkem byla expozice reálných aut, vagonu a hraček britské královské rodiny, kde u aut figurovala značka Rolls-Royce.
Skupinu sportovních prototypů reprezentovala i Lancia