Mezinárodní automobilová federace se rozhodla podobně jako minule v Kanadě zrušit druhou DRS zónu, tu první ovšem na rozdíl od Montrealu nezkrátí, ale o 80 70 m prodlouží. Předjíždění je na 5419m dlouhém městském okruhu ve valencijském přístavu velmi obtížné, FIA se tímto krokem snaží zatraktivnit nedělní Velkou cenu Evropy.
Místo pro využívání pohyblivé horní klapky na zadním křídle v závodě (v kvalifikaci a v trénincích aktivace DRS není omezena) bude začínat již 205 215 m za pomalou zatáčkou č. 10 za mostem. Odstupy mezi vozy se budou měřit ve stejném místě, kde končí první sektory, tedy 130 m před zatáčkou č. 8.
Aktualizace: FIA dnes sáhla k dodatečné úpravě DRS zóny - nebude začínat včera avizovaných 205 m, ale 215 m za zatáčkou č. 10.