"Byl to po všech stránkách dobrý výkon dostat ty díly do Barcelony a myslím, že většina z nich fungovala tak, jak jsme očekávali," uvádí technický ředitel Ferrari.
"Existuje několik věcí, na které se nyní stále zaměřujeme, abychom pochopili, zda pracují správně, ale všechny díly zvýšily výkonnost - pouze některé z nich o něco méně, než jsme čekali.
Takže celkově byli všichni poměrně spokojeni s vylepšeními, která jsme vyrobili. Samozřejmě je před námi ještě dlouhá cesta a my musíme dále pracovat podobným tempem," pokračuje Fry v hodnocení posledního vývoje Scuderie.
Pro příští závody chystá Ferrari další novinky: "Pro Monako máme několik drobných vylepšení pro zvýšení přítlaku vozu, tam však bude zajímavé, jak budou jednotlivé vozy využívat své pneumatiky.
Jedná se o neustálý proces vylepšování, podobně jako u všech ostatních v těchto dnech. Pro Kanadu máme jiné zadní a přední křídlo s lehce odlišnou úrovní přítlaku."
Po drobných vylepšení v Monaku Ferrari přiveze nové přední a zadní křídlo a k otestování připravuje i další verzi výfuků (foto: Scuderia Ferrari)
"Pak pracujeme na výfukovém systému. Vyzkoušíme si různé verze. Hodně jsme se na počátku roku naučili při snaze pochopit problémy, které jsme měli, další pokus jsme uskutečnili v Mugellu.
Máme dobré porozumění, ale výkonnost... zkrátka se snažíme ji u vozu co nejdříve zvýšit. Budeme se o to snažit neustále po celou sezónu," dodává Fry.