Absolutně nejrychlejší zastávku předvedli v 39. kole mechanici Red Bullu, když Marka Webbera odbavili jen za 2,9 sec. Pěknou práci předvedli také při první a poslední zastávce Sebastiana Vettela, kterému pneumatiky zvládli vyměnit za 3,2 sec.
Výborně si vedli u Mercedesu v případě Michaela Schumachera, jehož průměr tří zastávek byl ještě nižší než u obou jezdců Red Bullu - 3,3 sec. Bleskurychlá byla rovněž Rosbergova poslední zastávka, která trvala 3,1 sec.
Za povšimnutí stojí zlepšující se výkony mechaniků Force Indie, kteří všech pět zastávek zvládli do 3,8 sec, tentokrát předčili své konkurenty z Ferrari i McLarenu, jenž v boxech v posledních závodech předvádí ostudné výkony, Lewis Hamilton kvůli chybám včera v boxech strávil o 15 sec více, než soupeři.
Na dvě zastávky v Bahrajnu prvoplánově vsadil pouze Paul di Resta - a vyplatilo se. Skot si hlídal pneumatiky, přitom držel solidní tempo i předjížděl a v závěru odolal ataku Alonsova Ferrari a vyrovnal svůj nejlepší výsledek v F1.
Zbytek pole krom Karthikeyana cíli na tři zastávky - monopost HRT zatím kvalitní práci s pneumatikami i kvůli nedostatku přítlaku nezvládá, čtyřikrát se v boxech kvůli defektu objevili Kovalainen a Button.
Nejdelší stint předvedl již zmíněný Di Resta, který ke konci na čerstvé směsi středně-tvrdých pneumatik ujel 24 kol (42,1 % závodu). Na měkké sadě absolvoval 19 okruhů (1/3 závodu) Glock i Kobajaši.
V jeho případě by ovšem stratégové Sauberu zasloužili trochu za uši: nasadit mu na poslední stint opotřebované měkké pneumatiky a doufat, že na nich vydrží až do cíle, bylo více než bláhové - vždyť Di Resta měl co dělat, aby tam dojel na nových středně-tvrdých (a to mu v posledním kole úplně odešly). Chudákovi Kamujovi nezbylo, než 7 kol před cílem zamířit do boxů potřetí a na body zapomenout.
Legenda: