K poskytování služeb, cílení reklam a analýze návštěvnosti využíváme soubory cookie. Používáním webu s tímto vyjadřujete souhlas. Další informace

Räikkönen: Za všechno můžou pneumatiky

Jana Šrámková, 15. dubna 2012, 12:21 Google+

Kimi Räikkönen jel v Číně strategii dvou zastávek v boxech, což se ukázalo jako špatná volba a v závěru se kvůli pneumatikám ze druhého místa propadl až na čtrnácté.

Počet komentářů:  5 komentářů (Poslední 15.04. 15:47) Napište svůj názor
Lotus

Lotus | foto: Lotus F1 Team

Sdílejte článek

Pohyboval se na bodech a dostal se až na druhé místo. Na vedoucího Nika Rosberga tou dobou ztrácel kolem dvaceti sekund. Přesto, že mu jeho strategie dvou zastávek v boxech pomohla ke druhému místu, neudržela ho na něm příliš dlouho a následovala smršť jezdců, kteří byli v boxech třikrát a měli tak čerstvé pneumatiky. Ti ho tak bez problému nechali za sebou. Räikkönen v tu chvíli nemohl nic dělat. 

"Zkusili jsme to na dvě zastávky v boxech, ale na konci nás pneumatiky zradily a přestaly fungovat. Tato strategie se nám dnes nevyplatila. Vždy máte dvě možnosti, my si vybrali tu druhou a mysleli, že bude fungovat, bohužel tomu tak nebylo," okomentoval to Fin (na stránkách planetF1.com). Nakonec dokončil závod na 14.místě, 50 sekund za vítězným Mercedesem Nika Rosberga. 

Jeho týmový kolega Romain Grosjean na tom byl lépe a dařilo se mu. Dokončil závod na šestém místě, poté, co předjel Bruna Sennu, Pastora Maldonada i Fernanda Alonsa. "Bylo to skvělé, jsem moc spokojený se sebou i týmem. Někdy to vypadalo jako na Formule 3, ale bylo to těsné a těžké," řekl k tomu Grosjean.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Räikkönen: Za všechno můžou pneumatiky

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 15.04.2012 15:47 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 5 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Turbomotor Renaultu

"B-specifikace dělá to, co jsme čekali." Šéf motorů Renaultu už hovoří také o další verzi

Lewis Hamlton se po Kanadě propadl v šampionátu za Sebastiana Vettela

Mercedes po analýze pochopil, proč v Kanadě nebyl rychlejší. Co čeká ve Francii? + VIDEO

Renaulty ve Velké ceny Kanady

"Red Bull bude litovat, až nasadíme C-specifikaci motoru." Renault s rozchodem počítal

Red Bull se těší na novou éru ve své historii

Red Bull vysvětluje, proč se rozhodl přejít k Hondě: "Umožní nám závodit na vyšší úrovni"

Williams usiluje o zlepšení letošního FW41

Williams již zahájil práce na příštím voze, vývoj toho letošního ale "rozhodně nekončí"

Red Bull bude od příští sezóny spolupracovat s Hondou

Red Bull se rozhodl pro Hondu, končí éru s Renaultem

reklama
  • Pátek

    • 1. Trénink (12:00 - 13:30)
    • 2. Trénink (16:00 - 17:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (13:00 - 14:00)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (16:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VETTEL, 2. HAMILTON, 3. BOT... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Mercedes

Prohlášení týmů po Velké ceně Číny

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. "Mercedes už nemá to nejlepší auto, ale pochybovat o titulu by bylo známkou slabosti"

  2. Boullier vysvětluje, proč se McLaren chce i nadále soustředit na vývoj letošního vozu

  3. "Brown je správný šéf, u Ferrari mi závodění v Le Mans nechtěli dovolit," odhaluje Alonso

  4. Red Bull se rozhodl pro Hondu, končí éru s Renaultem

  5. Verstappen umlčel "hloupou kritiku," Marko vyzdvihuje i rychlost Red Bullu v Kanadě

  6. Kde nám to drhne, milá F1?

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud