Otázka: Jak byste zhodnotil celkovou rychlost FW34 na okruhu v Sepangu?
Mark Gillan: Celkově jsem velmi spokojený. Díky počasí to byl velmi obtížný víkend, zvláště pak samotný závod. Ale oba jezdci si v proměnlivých podmínkách vedli dobře a s potěšením odjíždíme z Malajsie s 8 body. FW34 zajíždělo zvláště dobré časy na osychající a nepogumované trati.
O: Bruno startoval až z 23. pozice, přesto do cíle dorazil na 6. příčce, jaké byly rozhodující momenty jeho závodu?
MG: Brno jel skvěle a v kritických okamžicích na osychajícíc trati dokázal dobře pošetřit přechodné pneumatiky. To mu pomohlo prodloužit si svůj stint na maximum a na suché pneumatiky přezout v pravý okamžik.
O: Jak těžké bylo odhadnout správný moment pro přezutí na suché pneumatiky během závodu?
MG: Pozorně jsme sledovali, jak se vyvíjejí časy na pneumatikách do přechodných podmínek a neustále zvažovali přezutí na suché gumy. Díky této informaci v kombinaci s míněním jezdců se nám podařilo odhadnout správný okamžik.
O: Už ví Renault důvod selhání motoru ve voze Pastora Maldonada, který ho vyřadil ze závodu?
MG: Ano, Renault již ví, co stálo za odstoupením Pastora Maldonada. Jeho motor teď putuje zpět do Viry za účelem další podrobné analýzy.
O: Týmu se již podařilo získat víc bodů, jak za celou loňskou sezonu. Jak byste popsal atmosféru, která v týmu momentálně panuje?
MG: Všichni v týmu jsou šťastní a každý je potěšen tím, že směr, kterým se při vývoji FW34 ubíráme, se zdá být tím pravým. Každý v továrně doufá, že bude tento trend pokračovat.
Williams FW34
O: Další zastávkou pro F1 je Čína, jaká jsou specifika Shanghai International Circuit?
MG: Hlavní výzva pro Čínu je skutečnost, že je místní okruh velmi nešetrný k pneumatikám. Pokud teda chceme uspět, tak bude péče o pneumatiky klíčová.
O: Můžeme očekávat nějaké změny na voze pro další závod v Číně?
MG: V Malajsii jsme zaznamenali několik poškození na karoserii vozu, takže prvním cílem je tyto poškozené části nahradit. Máme ale v úmyslu již do Číny přivést určitá vylepšení.