Finský pilot po startu ze 17. místa pro Lotus vyválčil 6 bodů poté, co cílem projel jako sedmý v pořadí. Výkonnost jeho vozu Lotus E20 jej naplňuje důvěrou v to, že i v Sepangu, kde před devíti lety s McLarenem poprvé vyhrál, bude moci pomýšlet na "bednu."
"Auto se chová velmi dobře. V závodě jsem hodně zabředl v provozu, takže to na moc neukazuje, ale kdo ví, co by se stalo, kdybychom měli lepší postavení na startu. Auto oplývá velkou rychlostí. Pokud kvalifikace dopadnou dobře, mohli bychom bojovat o pódia," popisuje Räikkönen.
"Máme na mnohem víc. Celou dobu poznáváme vůz a poslední závod nám nedal šanci využít jeho plný potenciál. Malajsie snad bude o něco jednodušší. Budeme se tam snažit zlepšit naši výkonnost. Nevíme, jak si tam auto povede, ale zatím bylo dobré všude, tak snad to bude platit i tam."
Räikkönena o šanci na lepší výsledek v Austrálii připravila nevydařená kvalifikace
(foto: Lotus Renault GP)
"V Sepangu také potřebujete dobré auto a ta - jak se zdá - máme. Snad prožijeme hladší víkend než v Austrálii a bez chyb," dodává Kimi, jehož týmový kolega musel v Austrálii hned na začátku po kolizi odstoupit. I on si však vůz Lotusu pochvaluje: "Nemá žádnou velkou slabinu, na kterou bych mohl poukázat, auto funguje velmi dobře."