Chybět naopak bude Marussia, jejíž nový monopost MR01 neprošel posledním osmnáctým nárazovým testem, který bude opakovat na sklonku tohoto týdne. Vyzkoušet si jej proto bude moci buď v aerodynamickém testu na rovince, nebo až v Melbourne.
Jasno není kolem domácího týmu HRT, který sice již crash-testy úspěšně absolvoval, ale své nové dílo F112 do Katalánska přiveze zřejmě až v průběhu soboty, takže by měl testovat pouze jeden den - v neděli.
Ujet co největší vzdálenost potřebuje jako sůl Lotus, který se po problémech se svým novým vozem E20 musel z Barcelony minulý týden po 7 kolech zcela stáhnout. Tým v oblasti uvolňujícího se předního zavěšení doplatil na nové techniky při práci s kompozity zaměřené na odlehčení monokoku.
Týmy do Španělska přivezou díly, s nimiž nastoupí do prvního závodu. Velký balík úprav slibují prakticky všechny špičkové týmy včetně Red Bullu a McLarenu. Pozorně budeme sledovat difuzor Mercedesu, na jehož voze se objevila zajímavá řešení pro vedení vzduchu a výfuků.
Testy začínají od čtvrtku do neděle vždy v 9 hod a končí v 17 hod.
Fotogalerii z testů, které se konaly v Barceloně minulý týden, najdete zde.