Lotus frustrován zákazem systému pro stabilizaci světlé výšky

Petr Hlawiczka, 7. února 2012, 06:42 Google+

Lotus dnes v Jerezu přiznal, že je frustrován zákazem systému pro stabilizaci světlé výšky, který chtěl nasadit do letošní sezóny. Věří ale, že to na výkonnost jejich nového vozu nebude mít příliš velký vliv.

Počet komentářů:  5 komentářů (Poslední 07.02. 15:01) Napište svůj názor
Lotus

Lotus | foto: Lotus F1 Team

Sdílejte článek

"Musím říct, že jsem tím velmi zklamaný. Věnovali jsme tomu hodně času, energie a také peněz: dát dohromady skupinu, která přichází s inovacemi a pracuje na nich. Trvá to, než takové zavěšení zprovozníte - nám to zabralo pár roků," říká šéf týmu Eric Boullier.

"Samozřejmě nejsme hloupí, pokaždé procházíme procesem - konzultujeme to s FIA, která to zaštiťuje. Když to pak začnete používat a je to bez diskusí zakázáno, je to vždy frustrující. Musíme respektovat pravidla, ale tohle je zklamání," dodává.

e20

Technický ředitel James Allison již dříve přiznal: "Upřímně si myslím,  že to bylo součástí souboje ve vývoji, což se bez precedentů neobejde, že jo? Mnohokrát jsme z takového rozhodnutí těžili, jindy se to zase obracelo proti nám. Je to však součásti F1, že přicházíte s novými nápady a výklady.

Charlie [Whiting] vám může říct svůj názor, pak si ale může vyslechnout další argumenty, kterými může být nakonec ovlivněn. To je přirozenou součástí sportu."

 

© Foto: Lotus Renault GP

Vytisknout

Diskuze: Lotus frustrován zákazem systému pro stabilizaci světlé výšky

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 07.02.2012 15:01 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 5 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Sergio Pérez stojí na rozhraní mezi bytím a nebytím

Zaručené zprávy týkající se Péreze, nebo jenom (před)poslední dohady?

Vítejte v malém zamyšlení nad událostmi posledních dnů

Hrstka ohlédnutí za Maxem, penalizacemi a novou krví

Lando Norris s McLarenem

Příliš přísná penalizace Norrise? McLaren žádá FIA o přezkoumání způsobu udělování trestů + VIDEO

Kevin Magnussen byl jedním z nejvíce rozzlobených pilotů (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po Grand Prix: Odhodlání všech před posledním závodem roku

Smůla a současně hrdinský výkon - to byl Lando Norris v Kataru

Grand Prix pokutového bloku zvládl nejlépe Verstappen

Lewis Hamilton s Toto Wolff počítají vzájemnou spolupráci na poslední hodiny (Ilustrační foto)

Prohlášení po kvalifikaci: Očekává se závod spíše strategický než bojovný

Max Verstappen se vrátil do čela startovního pole po pěti měsících a jednom dnu (ilustrační foto)

V kvalifikaci poprvé od GP Rakouska vítězí Verstappen, Ferrari ztrácejí dech

Nico Hülkenberg vybojoval pro Haas další nesmírně důležité body.

Russella porazil týmový dvojblok McLarenu, pořadí se měnilo na cílové rovince

Valtteri Bottas v posledních podnicích letošní sezóny přikládá pod kotel (ilustrační foto)

Kvalifikace na sprint vyšla nejlépe Norrisovi, Ferrari zaostává a Pérezův pád pokračuje

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

V Katartu začíná nejlépe Leclerc. Mercedesy a Verstappen se ztrátou

  • Pátek

    • 1. Trénink (10:30 - 11:30)
    • 2. Trénink (14:00 - 15:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (11:30 - 12:30)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Lotus

Räikkönenovy dojmy po prvních kolech s Lotusem E20

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Příliš přísná penalizace Norrise? McLaren žádá FIA o přezkoumání způsobu udělování trestů + VIDEO

  2. Russella porazil týmový dvojblok McLarenu, pořadí se měnilo na cílové rovince

  3. PROHLÁŠENÍ po Grand Prix: Odhodlání všech před posledním závodem roku

  4. V Katartu začíná nejlépe Leclerc. Mercedesy a Verstappen se ztrátou

  5. Kvalifikace na sprint vyšla nejlépe Norrisovi, Ferrari zaostává a Pérezův pád pokračuje

  6. Grand Prix pokutového bloku zvládl nejlépe Verstappen

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud