Prohlášení po kvalifikaci na Velkou cenu Koreje

F1NEWS.CZ, 15. října 2011, 08:05 Google+

Pole position má letos poprvé jiného držitele než pilota stáje Red Bull. Nejrychlejší kolo zajel Lewis Hamilton. Jaké jsou první dojmy vítěze i ostatních účastníků kvalifikace?

Počet komentářů:  13 komentářů (Poslední 15.10. 16:44) Napište svůj názor
McLaren

McLaren | foto: McLaren

Sdílejte článek

RED BULL

Sebastian Vettel, 2.
Upřímně si myslím, že McLaren byl včera velmi, velmi konkurenceschopný. Vím, že podmínky byly úplně jiné, ale mohli jste si všimnout, že byli pěkný kus před všemi ostatními stejně jako dnes ráno na suchu. Opět jsme je tvrdě stíhali v kvalifikaci a dostali jsme se jim blízko, možná blíž, než se čekalo a blíž, než jsme čekali my sami, takže jsme odvedli dobrou práci. Ušetřili jsme všechny sady měkkých pneumatik, to bude zítra klíčové.

Do první zatáčky to není daleko a zatáčka 3 je trochu zákeřná. Závod je dlouhý, stát se může spousta věcí. Rozhodující jsou pneumatiky, Jenson zvládl poslední závod skvěle, to bude zítra důležité.

Mark Webber, 4.
Během posledního pokusu jsem trochu ztratil v první zatáčce. Snažil jsem se to dohnat, ale už to nešlo. Škoda, myslel jsem, že v poslením sektoru to doženu, protože v předchozích pokusech jsem tam byl rychlý. Je škoda, že mě Jenson přeskočil a odsunul mě na 4. místo. Budu totiž startovat z levé strany roštu. Zítra to bude zajímavé s pneumatikami. Vyskytlo se totiž hodně odlišných strategií.

Christian Horner, šéf týmu
Poprvé od loňské VC Brazílie nejsme na pole position. Byla to ale velmi zajímavá kvalifikace. Sebastian zajel skvělé kolo a rozdělil tak oba McLareny. Mark je čtvrtý. Zvolili jsme odlišnou strategii s pneumatikami, podařilo se nám ušetřit tři superměkké sady. To by mohlo zítra hrát velkou roli. Doufám, že budeme zítra bojovat s McLareny.

 

MCLAREN

Lewis Hamilton, 1.
Jsem šťastný. Velice šťastný. Jsem šťastný, že tu mohu být a jsem hrdý na to, co tým v posledních závodech dokázal, na Jensona, který vyhrál minulý závod a na nás, kteří jsme znovu v prvních dvou řadách a nás, pouze nás, schopné bojovat s Red Bullem. Jsem opravdu šťastný. Ale až zítřek se počítá.

Je to po dlouhé době jedna z prvních pozitivních věcí, co se mi přihodila, takže je samozřejmě skvělé být na pole position. Ale zítra je ten nejdůležitější den. Máme za sebou pár těžkých závodů, snad se mi z toho zítra povede vysvobodit a získat nějaké body pro tým, který tak tvrdě pracoval. Doufám, že já a Jenson se jim zítra odvděčíme.

Jenson Button, 3.
Myslím, že jako tým, a co se vozu týče, jsme teď na tom skvěle. Nevím, jak se bude vyvíjet zítřejší závod, ale dá se předpokládat, že to bude mezi námi a Red Bullem. Nemyslím si, že by Ferrari tolik ztrácelo na jedno kolo, ale chybí jim tempo v závodech. Tohle je skvělý způsob, jak ukončit sezónu. Jako tým jsme pochopitelně zklamaní, že jsme podobné výkony nemohli předvést v průběhu roku, ale do příští sezóny to může znamenat jen přínos. Samozřejmě se změní nějaká pravidla, ale mít dobrý základ pro rok 2012 je něco, co potřebujeme.

Všichni chceme být na pole position, gratuluji Lewisovi k zisku prvního místa, celý víkend je rychlý a je těžké se ho držet. Jsem opravdu spokojený, z těchto pozic se dá závodit a jak řekl Seb [Vettel], hraje se o hodně. Nevíme, jak bude vypadat degradace pneumatik s plnou nádrží paliva, to je trochu neznámá, ale bude to zítra další výzva.

Rychlost! To je něco, co se nám v posledních závodech dařilo. Víme, že pneumatiky tu mají krátkou životnost a neznámou pro nás zůstává, zda schopnost pečovat o ně lépe než ostatní zítra k něčemu bude. Uvidíme, ale myslím, že se na zítřek všichni těší, bude to velká zábava.

Martin Whitmarsh, šéf týmu
Jsem si jistý, že pole position Lewise rozveselí, ne tolik, jak výhra v závodě, ale pro kteréhokoliv závodního jezdce je zisk pole position důvod k pocitu hrdosti. Ještě o něco lepší je být tak trochu na čele před zítřejším závodem. Zajistil si na zítřek dobrou pozici. Pořád je trochu neznámou, jak se budou chovat pneumatiky, ale podle mě to bude trochu osvěžující. Snad se nám povede dobře, uvidíme zítra.

Samozřejmě jsme tu proto, abychom vyhrávali závody, ale pole position je skvělé, pokud jste už chvíli nějaké nezískali. Uniklo nám pár takových, u kterých jsme letos cítili, že jsme je měli získat, takže podle mě oba jezdci odvedli skvělou práci. Sebastian se také v kvalifikaci činil, dostat se před něj je důležité, ale zítra to bude něco jiného, závod je dlouhý. Uvidíme pár zajímavých rozhodnutí a strategií týkajících se pneumatik. Myslím, že my, Red Bull a Ferrari, kdo ví? Může se stát ledacos, ale podle mě oba naši kluci zítra využijí své šance.

 

FERRARI

Felipe Massa, 5.
Se svým výkonem jsem spokojený. Myslím, že v poslední jízdě jsem zajel dobré kolo. Při první jízdě v závěrečné části kvalifikace jsem použil stejnou sadu superměkkých pneumatik jako ve druhé části. Můj dojem je, že se zlepšujeme i v sobotních výkonech, ale pořád jsou před námi čtyři vozy a tím pádem zůstává pozice na roštu víceméně stejná. Před touto velkou cenou panovaly velké obavy o opotřebení pneumatik, ale z toho, co jsme dnes viděli, se zdá, že bude menší, než se čekalo. Uvidíme, jak se bude dařit zítra.

Jsem si jistý, že pokud se mi nestane něco divného jako v posledních pár závodech, pak mohu odvést dobrou práci. Bylo to vlastně tady, kde jsem před rokem stál naposledy na pódiu, možná se na ten závod dnes znovu podívám, i když bylo tehdy úplně jiné počasí, než má být zítra. Nakonec bych chtěl vyjádřit upřímnou soustrast nad ztrátou dvou lidí, kteří nás opustili právě dnes: Maria Martins Bassi, babička mé ženy Raffaely, a Pasquale Danza, kterého jsem poznal před deseti lety, a se kterým jsem zažil tolik hezkých chvil na trati i v Maranellu.

Fernando Alonso, 6.
Nemohu být se šestým místem spokojený, ale dobře to odráží naší situaci McLaren a Red Bull jsou silnější než my, takže nám zbývá bojovat o páté a šesté místo mezi sebou. Tak vypadají soboty, ale zítra to možná dopadne jako v Suzuce a my budeme bojovat o vítězství. Když je úroveň opotřebení pneumatik vysoká, většinou jsme v dobré formě, ale tady není situace tak jednoznačná, protože zatím neznáme chování superměkké směsi při dlouhé jízdě s plnou nádrží. Zvažovali jsme použití této směsi už od první části kvalifikace, ale nakonec jsme se rozhodli tolik neriskovat.

Dnes jsme příliš ztráceli v prvním sektoru, chyběla nám tam rychlost. Ve své poslední jízdě jsem v první zatáčce okamžitě ztratil několik desetin a potom už jsem čas nedokázal vylepšit, takže jsem se rozhodl kolo neukončovat. Bohužel budu startovat ze špinavé části trati, což by tady měla být velká nevýhoda, takže doufám, že neztratím pozice vůči Rosbergovi. Budeme muset sledovat, co se děje před námi a využít strategii v náš prospěch. Nové přední křídlo? Nerad mluvím o jednotlivých komponentech, na jednu stranu je to práce pro inženýry, na druhou stranu raději sdílím své názory na ně pouze s týmem.

Stefano Domenicali, šéf týmu
Celý tým je velmi zarmoucen, protože dnes odešel jeden z nás, Pasquale Danza. Pracoval ve Ferrari velice dlouho s obrovskou vášní a odevzdáním. Za celou Scudeii bych chtěl vyjádřit upřímnou soustrast jeho rodině, všechny naše myšlenky jsou teď s nimi a s ním. Jistě chápete, že je těžké teď komentovat kvalifikaci.

Rozhodně nemůžeme být překvapeni výsledkem, protože jsme všichni věděli, jaký potenciál máme k dispozici. To ale neznamená, že rezignujeme, právě naopak. Před osmi dny jsme byli ve skoro stejné situaci a o 24 hodin později jsme byli blízko k vítězství. Proto si počkejme, jak se závod bude zítra vyvíjet, potom můžeme komentovat poznatky z víkendu.

trio

MERCEDES

Nico Rosberg, 7.
Jsem docela spokojený. Najít správné nastavení do kvalifikace a závodu je vždycky trochu kompromis, především po tak omezeném ježdění na suchu, takže jsem rád, že jsme ušetřili jedny superměkké pneumatiky. Dostihnout některého z šesti nejrychlejších pilotů bude zítra těžké, ale snad dobře odstartuji a získám nějakou pozici díky tomu. Bude to zajímavý závod ze strategického hlediska, čeká nás spousta zastávek a jsem si jistý, že naši odvedou v boxech znovu skvělou práci.

Michael Schumacher, 12.
Začnu tím, co je na dnešní kvalifikaci pozitivní ušetřil jsem dvě sady čerstvých superměkkých pneumatik, to se vždycky hodí. Na druhou stranu je velká škoda, co se stalo. V první části kvalifikace šlo všechno podle plánu a z hlediska pneumatik je za normálních okolností absolutně pochopitelné vyjet pouze jednou i ve druhé části.

Bohužel jsem ale při výjezdu z boxů cítil, že něco není v pořádku, od začátku jsem pociťoval vibrace. Vše, v co jsme mohli doufat, bylo, že náš náskok bude dost velký, abychom zůstali v top ten, ale to se bohužel nestalo. Musíme se teď pořádně podívat na to, co se stalo, a plně se soustředit na úsilí získat zítra nějaké pozice.

Ross Brawn, šéf týmu
Pro Nica to bylo nekomplikované odpoledne, sedmá pozice ukazuje, na co náš vůz měl. Rozhodli jsme se pro vyvážený přístup v použití pneumatik, Nico zajel jednu jízdu v každé části kvalifikace a do zítřejšího závodu mu zůstala jedna nová sada superměkkých a dvě nové sady měkkých gum. Nejistota ohledně úrovně degradace pneumatik způsobená včerejšími mokrými podmínkami nás donutila ponechat si co nejvíc čerstvých sad jsme mohli, přestože výkon vypadá lépe, než jsme čekali.

Michaelovo tempo na měkké sadě bylo v první části kvalifikace dobré. Když potom vyjel na superměkkých do druhé části, stěžoval si na vibrace. Rozhodovali jsme se, zda nevyměnit pneumatiky, ale nechali jsme ho na trati a zkusili rychlé kolo.

Nakonec výsledek neodráží potenciál vozu a na další jízdu nezbyl čas. I přesto byl Michael pouhou desetinu od postupu do poslední části a zítra dostane svou šanci. Trať se po dešti pogumovává, i když kvůli chudému doprovodnému programu ne tolik, jako jinde. Bude zajímavé vidět, jak se závod vyvine.

 

RENAULT

Vitalij Petrov, 8.
S výsledkem jsem spokojen. Na osmé místo mohu být hrdý. Dává mi velkou šanci na body. I když byla naše výkonnost dobrá, nemohl jsem dokončit druhé kolo v Q3. Trať je hladká a v kombinaci s pneumatikami nabízí skvělou přilnavost. Jako tým jsme odvedli skvělou práci. Zítra se chceme vyhnout mechanickým problémům.

Bruno Senna, 15.
Víkend byl zatím dost složitý. Je to můj první opravdu špatný kvalifikační výkon v tomto roce a doufám, že i poslední! Vitalij ukázal, že auto má dobrou výkonnost. Vitalij je v některých částech trati rychlejší než já. Dnešní výkon sice není ideálním způsobem, jak mohu oslavit své narozeniny, ale zítra to snad půjde lépe.

 

FORCE INDIA

Paul Di Resta, 9.
Bylo to těsné. Naši soupeři na tom byli skoro stejně dobře jako my. Dostat se do Q3 je dobré. Navíc budu startovat z čisté strany trati. Důležité bude zvolit agresivní strategii. Před námi jsou totiž rychlé vozy a bez agresivního přístupu vám ujedou. Nebude to jednoduché, protože DRS zóna tu bude dost efektivní. Čeká nás spousta tvrdé práce, ale doufáme v body.

Adrian Sutil, 10.
Jsme výsledkem dnešní kvalifikace potěšeni. Oba vozy se dostaly mezi nejlepších deset, to je slušný základ pro závod. Já v Q3 raději šetřil pneumatiky a myslím, že to byla dobrá volba. Mít k dispozici nepoužité sady pneumatik je velká výhoda. Sice startuji ze špinavé stopy, ale rovinka je celkem dlouhá, tak by to snad nemuselo vadit.

Robert Fernley, zástupce šéfa týmu
Včera pořád pršelo, takže se nedalo odhadnout, jak nám to tu půjde. Byli jsme optimističtí a doufali v jeden vůz v Q3. Nakonec jsou tam oba naši jezdci. V Q3 jsme šetřili pneumatiky. Adrian nevyjel vůbec, Paul se snažil dostat na 8. místo, ale svůj pokus přerušil. Máme tak k dispozici lepší pneumatiky než auta před námi. Stále sice zbývá převést dnešní výsledek na nějaké body, ale věřím, že to dokážeme.

 

TORO ROSSO

Jaime Alguersuari, 11.
Od poslední části kvalifikace nás dělily pouhé tři setiny, takže se dá říct, že kvalifikace byla pro tým povedená. Odvedli jsme dobrou práci, začali jsme už včera na mokru, kde auto jelo pěkně. Myslím, že jsme lépe porozuměli některým úpravám, které jsme představili v Suzuce, a dostali jsme z nich maximum. Povzbudil mě také můj dlouhý stint, pneumatiky se neopotřebovaly tak rychle, jak jsme čekali, takže by nás to zítra nemělo trápit. Od závodu očekávám hodně, mohli bychom získat dost bodů, abychom se přiblížili Sauberům, jež budou startovat za námi.

Co se týče incidentu s Vettelem dnes ráno, mám dost jasno v tom, co se stalo, jel jsem dlouhý stint, on jel rychlé kolo, tak jsem ho pustil. Potom udělal chybu a dostal se za mě, ale znovu mě dojel. Už jsem ho před sebe jednou pustil, takže jsem prostě pokračoval v jízdě za dalším kolem svého dlouhého stintu. Nemůžete před sebe pořád jen někoho pouštět. Vím, že by to pro něj bylo jednodušší, kdybych se mu znovu uhnul, ale měl jsem taky svou práci. Sbíral jsem data, protože jsme neměli informace k dlouhým jízdám na suchu kvůli včerejšímu počasí. Omlouvám se za to, ale musí chápat i můj pohled na věc.

Sebastien Buemi, 13.
Se svým výkonem v dnešní kvalifikaci jsem spokojený, přestože třinácté místo není zrovna to, kde bychom chtěli být. Dostáváme se ale blíž k postupu do poslední části kvalifikace, to je velice důležité. Ztrácet na top ten dvě desetiny je znamení, že se auto zlepšuje. Jsem si jistý, že bych to zvládl i o něco lépe, ale tohle pořád vypadá slibně, hlavně díky tomu, že jsme dnes ráno měli slušné dlouhé jízdy, během kterých jsme získali představu o degradaci pneumatik. To znamená, že bychom měli být dobře připraveni na závod, ve kterém bychom podle všeho mohli získat dobrý výsledek.

Giorgio Ascanelli, šéf týmu
S naším výkonem jsem spokojený, jsou to dobré výsledky, když navíc uvážíte, že nám k tomu nepomohly špatné výkony ostatních. Možná jsme mohli z nastavení vymáčknout o trochu víc, ale nemá cenu kvůli tomu smutnit. Mohli jsme dostat jeden vůz do třetí části kvalifikace, uniklo nám to jen o vlásek, přestože musíme uznat, že v naší části pole byly tři vozy v rozmezí dvou setin vteřiny. Jsem spokojený s tím, jak auto jelo a jak si s ním piloti poradili v kvalifikaci, aby zajeli čistá kola.

Zítra to bude zajímavý závod. Můžeme samozřejmě očekávat opotřebení pneumatik, ale slunce a míra oblačnosti na to budou mít velký efekt. Musím pogratulovat Pirelli k odvážnému výběru měkkých a superměkkých gum. Dostalo se jim za to středních teplot a zatažené oblohy, obě směsi pracují dobře a zítra se ukáže, že teplota trati je další důležitý faktor.


"Radost" vítěze po skonční kvalifikace

SAUBER

Kamuj Kobajaši, 14.
Zatím se nám moc nedařilo. Čtrnácté místo opravdu není to, co chceme. Hlavním problémem je nedostatek přilnavosti. Způsobuje ho více různých faktorů. Mé kolo v Q2 bylo celkem dobré. Nemohu si stěžovat na provoz na trati. Neudělal jsem ani žádnou chybu. Bylo to zkrátka to nejlepší, čeho jsem dnes mohl dosáhnout. Závod ale bude úplně jiný. Protože se stále měnilo počasí, nemáme moc zkušeností s jízdou po suché trati. Nevíme, jak se bude auto chovat na suchých pneumatikách s plnou nádrží. Doufám, že to nebude tak špatné.

Sergio Pérez, 17.
Pro mě to byla velmi špatná kvalifikace. Trať je pro mě nová, nemohl jsem si pořádně vyzkoušet jízdu na suchu, nejsem spokojený s vyvážením vozu. S vozem nejsem spokojený. V Q2 jsem nezajel dobré kolo kvůli špatnému nastavení brzd, pořád se mi blokovala přední kola. Od toho se odvíjí i moje startovní pozice. Myslím, že bychom zítra měli zkusit agresivní strategii.

Giampaolo Dall'Ara, hlavní inženýr
Dnešek byl hlavně o získávání informací, které jsme včera získat nemohli. Snažili jsme se dostat z vozu pro kvalifikaci maximum. Výsledek tomu bohužel neodpovídá a jsme celkem daleko za svými soupeři. Nyní se musíme snažit o návrat na bodované pozice.

 

WILLIAMS

Pastor Maldonado, 16.
Ráno jsem toho s malým množstvím paliva v nádrži moc nenajezdil. Navíc, tato trať není jednoduchá, hlavně druhý a třetí sektor. Od nejlepší desítky jsme teď celkem daleko, takže budeme tvrdě pracovat na návratu na bodované pozice.

Rubens Barrichello, 18.
V prvním kole v Q1 to bylo celkem dobré, ale pak začaly pneumatiky velmi rychle odcházet. Protože jsme se rozhodli pneumatiky šetřit, zajel jsem zpět do boxů. V závislosti na výkonnosti našeho vozu to bylo nejlepší možné rozhodnutí.

 

LOTUS

Heikki Kovalainen, 19.
Pro mě to bylo asi nejlepší letošní kvalifikační kolo. Podobně jako v Maďarsku jsem dokázal z vozu vytáhnout úplné maximum. Přes noc jsme tvrdě pracovali, abychom nalezli vhodné nastavení pro suché podmínky. Povedlo se to, takže jsem ohledně závodu celkem optimistický. Bude velmi zajímavé sledovat, jak se budou vyvíjet strategie ostatních.

Jarno Trulli, 20.
Myslím že dnes to bylo celkem dobré, ale auto mělo ještě větší potenciál. Dnes ráno jsem měl opravdu dobré auto, našel jsem ideální úroveň přilnavosti. V kvalifikaci už to ale tak dobré nebylo, proto jsem nemohl dostat z auta tolik, jako v tréninku. I tak jsem ale celkem spokojený s tím, kde jsme. Před našimi hlavními soupeři jsme dostatečně vpředu a zároveň jsme celkem blízko ostatním. Už to chce jen další povedený start a bude to OK.

Riad Asmat, výkonný ředitel týmu
Na to, jak málo času jsme strávili na suché trati, to bylo dobré. Tým přes noc velmi dobře pracoval, aby našel nastavení pro třetí trénink a kvalifikaci. Heikkiho kolo ukázalo, že jsme udělali dobrou volbu. V závodě budeme mít stejné cíle, jako ve všech ostatních závodech. Chceme oba vozy v cíli bez nějakých komplikací a zároveň chceme, aby se naši jezdci trochu přiblížili vytouženému desátému místu.

 

HRT

Timo Glock, 21.
Tohle je zatím skvělý víkend a dnes to šlo dost hladce v porovnání s minulými víkendy, kdy jsme měli problémy s nastavením. Auto bylo včera velice dobré za mokra, díky čemuž jsem se dnes cítil opravdu příjemně, protože když je vůz dobrý v mokrých podmínkách, měl by být dobrý i v suchých a to dnes ráno byl, od prvního kola. Jen jsme vyladili nastavení, máme tu dost slušnou přilnavost a to autu sedí.

Zajel jsem dobré kvalifikační kolo. Udělal jsem malou chybu v páté zatáčce, to mě stálo nějaký čas, ale celkově jsme dnes 0,9 vteřiny za Lotusem. Tým odvedl dobrou práci, především moji inženýři skvěle spolupracovali, aby všechno vyřešili. Teď se musíme soustředit na péči o pneumatiky v závodě a uvidíme, co zítra dokážeme.

Jerome D'Ambrosio, 22.
Tohle nebyl můj šťastný den. Nejsme rychlí, je to tak celý víkend. Něco je evidentně špatně, zatím nevíme, odkud to pramení, budeme to muset analyzovat a zkusit to do zítřka pochopit.

John Booth, šéf týmu
Dnešní dopolední volný trénink byl hodně rušný kvůli včerejšímu počasí. Oba jezdci absolvovali rychlou sérii změn v nastavení a celkově byli oba spokojení. Trpěli trochu na nedotáčivost, po projití dat a prohlédnutí pneumatik jsme dokázali pochopit, proč se to děje. Do kvalifikace si Jerome ponechal nastavení a Timo na svém udělal pár úprav.

Oba jezdci zajeli dobrá úvodní kola tříkolového stintu. Plánovali pouze jedno, respektive dvě rychlá kola. Jerome se podle všeho ve své druhé jízdě nezlepšil a budeme muset projít data z jeho vozu, abychom zjistili, zda je tam nějaký očividný problém. Timo zajel dobré kolo, se kterým je spokojený. Bylo pochopitelně trochu překvapení vidět některé z top jezdců nasadit do první části kvalifikace superměkké pneumatiky, mohlo by nám to napovědět, jaké výběry pneumatik můžeme zítra očekávat.

 

HRT

Vitantonio Liuzzi, 23.
Celkově jsem spokojen s chováním vozu. Na Virgin jsme ale celkem ztráceli a musíme přijít na důvod. Ztrácíme hlavně ve třetím sektoru. Zítra nás čeká těžký závod. Problém budeme mít hlavně se superměkkými pneumatikami. Takže bude i hodně zastávek v boxech. Pokusíme se ale porazit naše nejbližší soupeře.

Daniel Ricciardo, 24.
Ráno jsme měli malý problém, který se mechanici snažili vyřešit. Povedlo se, ale po prvním kole v kvalifikaci mi můj inženýř řekl, ať se vrátím do boxů. Vyskytl se další problém. Jsem si jistý, že se to do zítřka vyřeší a budeme mít dobrý závod.

Colin Kolles, šéf týmu
Dnes nebylo času nazbyt. Proto ve třetím tréninku oba naši jezdci vyjeli hned se zeleným světlem. Tonio dokázal splnit naplánované jízdy na měkkých pneumatikách a stihl i pár kol na superměkkých. Daniel měl problém s chladícím systémem. I tak ale stihl odjet 11 kol, protože jsme to stihli opravit. Kvalifikace byla podobná, Tonio jel celkem dobře. Daniel měl další problém s únikem vody. Sice to dokážeme do zítřka opravit, ale nedostatek času na trati není moc příjemný.

Vytisknout

Diskuze: Prohlášení po kvalifikaci na Velkou cenu Koreje

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 13, poslední 15.10.2011 16:44 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 13 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

McLaren

Korejská kvalifikace v režii Lewise Hamiltona

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

  2. GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

  3. PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

  4. KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

  5. PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

  6. V pátek byli v Austrálii nejrychlejší Norris a Leclerc

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud