Kvůli poškozování podlah a difuzorů bylo třeba sáhnout k velkým změnám v nastavení světlé výšky. V televizních záběrech z tréninků byly vidět jiskry na různých místech okruhu. Kvůli zákeřným obrubníkům - obzvlášť těm v zatáčce č. 10 - trávili mechanici u vozů čas dlouho do noci.
Technický ředitel Williamsu Sam Michael pro Autosport prozradil: "Úplně jsme roztřískali čtyři podlahy. Museli jsme pro sobotu vytvořit odlišnou geometrii difuzoru. V továrně pozměněný návrh vyzkoušeli v aerodynamickém tunelu, poté jsme zde vyrobili upravenou verzi."
S problémy se ale nepotýkal pouze Williams: "U ostatních týmů jsme pozorovali podobné změny. Úpravy přes noc pomohly, jízda přes obrubníky pak už nebyla tak problémová," dodává Michael.
Singapurské jiskření Red Bullu RB7
Podlahu si poškodil ještě v sobotní kvalifikaci Lewis Hamilton při neopatrném přejezdu vnějšího obrubníku v zatáčce č. 7. McLaren mu však stihl vůz mezi první (Q1) a druhou (Q2) částí velmi rychle opravit.