Oba týmy spolu svádějí o místo za Mercedesem, Red Bullem a Ferrari tuhý boj, ve hře jsou samozřejmě také finanční bonusy. Po závodě v Monze se na čtvrtou příčku dostal Williams, v Singapuru však byla opět úspěšnější Force India a v tabulce má hubený jednobodový náskok.
"Je to těsné. Myslím, že Williams doufal, že řádně využije Monzu, my zase spoléhali na Singapur. Nikomu z nás se to ale nepovedlo, takže to vyrovnané až do konce sezóny. Je to velmi vzrušující," popisuje Fernley, podle něhož by Hülkenberg v Singapuru vybojoval spoustu bodů, nebýt kontaktu se Sainzem během startu v Singapuru.
"Když došlo k nehodě Nica, vlastně jsem si myslel, že půjde o velmi dlouhá den, zároveň náročný. Zaprvé, jeho start byl super. Šlo o jednu z těch nešťastných věcí, když byl zmáčknut. Šlo o závodní incident, to se stává," popisuje pro motorsport.com zástupce šéfa Force Indie.
"Je to škoda, že za super start nebyl odměněn, protože ho mohl využít - mohl jezdit na pátém místě, což by pro nás byl opravdu dobrý výsledek. Pak jsme se hodně soustředili na to, abychom přežili s Checem [Pérezem]," přibližuje Fernley závod v Singapuru z pohledu jeho týmu.
Pérezova strategie v Singapuru - pochvala pro tým i jezdce
Ten to také neměl lehké, když zamířil do boxů hned v prvním kole: "Tým odvedl fantastickou práci. Měli jsme pro to kvůli způsobu, jakým safety car vyjel, jen malé okno. V důsledku toho jsme se propadli na 13. místo, ale účinně jsme změnili strategii na jednu zastávku.
Pak to bylo velmi těsné, jestli zůstat několik dalších kol na dráze v prvním stintu, abychom měli trochu bezpečnější odstup. Druhý stint byl velmi dlouhý. Od boxové zídky a jezdce šlo o skvělou práci. Prohlásit, že šlo o odvážnou strategii, by bylo jejich podcenění."
"Myslím, že v tom byl rozdíl: byli jsme připraveni odjet vysoce riskantní strategii, zvládnout ji. Museli jsme zařídit, aby fungovala, museli jsme se ji držet a být velmi odvážní. Klobouk dolů před boxovou zídkou," dodává Fernley.