Perfektní práci a velkou pochvalu si za práci v boxech zaslouží Mercedes, který Nica Rosbega odbavil vždy do 3,6 sekund, při druhé zastávce dokonce za 2,9 sec! Průměr Nicových zastávek (3,17 sec) byl o více než 0,6 sec lepší než v případě Red Bullu (Vettel - 3,81 sec).
Druzí nejrychlejší (průměr 3,48 sec) byli v Singapuru mechanici McLarenu, jež Jensona Buttona přezuli vždy pod 3,7 sec. Velmi dobře pracovali také u Ferrari na monopostu Fernanda Alonsa. Za zmínku stojí i vydařená druhá zastávka Force Indie v případě Paula di Resty - těsně nad tři vteřiny.
Nejhorší byli naopak mechanici HRT, jejichž práce v boxech odpovídá výkonům vozu na dráze.
Stratégové v Singapuru volili nejčastěji tři zastávky, pouze pětice pilotů (Barrichello, D'Ambrosio, Di Resta, Pérez a Sutil) stavěla dvakrát. Ačkoliv se u svých mechaniků objevili čtyřikrát Massa, Kobajaši, Liuzzi a Senna, u nikoho z nich to nebylo původně v plánu. Totéž platí samozřejmě pro Hamiltona, jenž se v boxech objevil celkem pětkrát.
Ten si totiž musel odpykat penalizaci v podobě průjezdu boxy za kolizi s Massou. Tentýž trest postihl také Alguersuariho za kontakt s Trullim a Kobajašiho za to, že po více než 1 kolo přes modré vlajky blokoval Buttona, který stíhal vedoucího Vettela.
Nejkratší dobu se tam zdržel Di Resta s riskantní strategií, která ho nakonec vynesla na šestou příčku - celkem 1:00,468 sec. Syn jeho manažera Anthonyho - Lewis Hamilton - v boxech strávil o 1:28 min více (celkem 2:28,522 min). Krom Skota na tvrdší sadě do závodů startovalo jen pět dalších pilotů (Alguersuari, D'Ambrosio, Kobajaši, Liuzzi a Petrov).
Nejdelší stint na tvrdší sadě předvedl Ricciardo, když na ní vydržel 34 kol, tj. 55,7 % závodu, na super-měkkých pneumatikách ujel nejvíce okruhů Kobajaši - celkem 24 (39,3 % závodu). Uprostřed tohoto stintu si je však musel schladit zmíněným trestným průjezdem boxy.