Prohlášení týmů po kvalifikaci v Singapuru

F1NEWS.CZ, 24. září 2011, 17:30 Google+

Jak hodnotí piloti a další významní představitelé týmů své výkony ve večerní kvalifikaci v Singapuru?

Počet komentářů:  5 komentářů (Poslední 25.09. 10:27) Napište svůj názor
Red Bull

Red Bull | foto: Red Bull Racing

Sdílejte článek

RED BULL

Sebastian Vettel, 1.
Rozhodl jsem se přerušit mou druhou jízdu poté, co jsem udělal chybu. Protože to je zde velmi, velmi jednoduché poškodit vůz, vyjel jsem zeširoka. S mým prvním kolem jsem byl docela spokojený. Myslím, že okruh ke konci zrychlil a bylo možné zajet ještě rychlejší čas, i tak jsem velmi spokojený.

Jedná se o velmi těžkou trať. Kolo je tak dlouhé, když v něm máte vše správně zvládnout. Myslím, že jsme se poučili z chyb, které jsme zde učinili minulý rok. Uvidíme zítra, bude to velmi dlouhý závod.

Mark Webber, 2.
Jsem spokojený. Pro mě to v minulosti zde byla velká zkouška. Sebastian se do toho pěkně a rychle obul. Je očividně velmi rychlý. Jsem spokojený vzhledem k tomu, že týmy za námi jsou zde nečekaně konkurenceschopné. Oba vozy máme na čele, což je skvělé.

Christian Horner, šéf týmu
Fantastický týmový výkon. Zajistit si obě místa v první řadě je fenomenální, jedná se o náš nejlepší kvalifikační výkon v Singapuru. Byla to obtížná kvalifikace, zorientovat se brzy v provozu a získat čistý vzduch pro ostrá kola. V Q3 Sebastian předvedl parádní první kolo, které stačilo na vítězství. Ve druhé jízdě udělal drobnou chybu v zatáčce č. 10 a své kolo přerušil, aby ušetřil pneumatik, což ho staví do skvělé formy pro zítřek.

Mark udělal velký pokrok v poslední jízdě, byl to z jeho strany dobrý výkon na trati, na níž se po celý víkend necítil zcela pohodlně. Díky jeho výbornému výkonu a úsilí celého týmu jsme si zajistili první řadu.

 

MCLAREN

Jenson Button, 3.
Přes noc jsme odvedli spoustu práce, takže auto nyní pracovalo velmi dobře a měli bychom být hodně spokojeni s tím, čeho jsme o tomto víkendu zatím dosáhli.

Mé kolo bylo dobré, obě kola. Pokud by se mi podařilo oba poskládat dohromady, bylo by to fajn, ale tady se s tím v těch třech sektorech trápíte. Je to něco, s čím jsem bojoval celý den. Moc jsem toho včera nenajezdil, takže jsem rád, že jsem mezi nejlepšími třemi, je to dobrá pozice pro zítřejší závod. Bude to výzva.

Lewis Hamilton, 4.
Kvalifikace pro mě byla bohatá na události, ale stále to bylo celkem dobré. V Q1 jsem si poškodil část podlahy na obrubníku a mechanici odvedli absolutně fantastickou práci při opravě před další částí. Rád bych jim tedy moc poděkoval za to, jak si vedli během všech zastávek.

Stále si nejem zcela jistý tím, jak došlo na konci Q2 k defektu. Přejel jsem obrubník v zatáčce č. 10 a čidla najednou zaznamenala pokles tlaku. Z těch obrubníků vyčnívá několik šroubů, takže předpokládám, že za to mohl jeden z nich, ale opravdu nevím.

Na konci Q3 jsme měli problém s tankováním paliva, nezbýval nám čas a nemohli jsme do vozu dostat potřebné množství benzínu. Proto nám nezbyl čas na druhou jízdu. Nejsem ve špatné pozici, ale myslím si, že dnes jsme v první řadě stát mohli.

Martin Whitmarsh, šéf týmu
Jenson odvedl fantastickou práci, když se vzchopil po těžkém dnu včera, jak sám přiznal, aby zajel třetí nejrychlejší kolo dnešní kvalifikace. Ve skutečnosti měl trochu smůlu, že ho na samotném konci vytlačil Mark [Webber], do té doby to s ním vypadalo na první řadu.

Lewis jel dnes také opravdu velmi dobře, v důsledku čehož bude startovat vedle Jensona z druhé řady. Ve skutečnosti svůj čas mohl ještě vylepšit, pokud by v Q3 vyjel k dalšímu kolu, ale žel se vyskytl problém s doplňováním paliva. To společně s defektem a náhodným výběrem, po němž musel k po Q2 k FIA na převážení, způsobilo, že měl nabité odpoledne.

Takže abych to shrnul, věříme, že oba naši piloti budou moci v zítřejším večerním závodu podat silný a bojovný výkon. Singapurská velká cena vždy nabídne drama za umělého osvětlení, které fanoušky po celém světě přilepí k TV obrazovkám.

 

FERRARI

Fernando Alonso, 5.
Jsem spokojen s touto kvalifikací, protože si myslím, že to mohlo být mé nejlepší kolo v Q3 v tomto roce. Jel jsem na 120%, v některých zatáčkách jsem riskoval, ale byl to jediný způsob, kdy jsem mohl doufat, že budu bojovat o nejlepší pozice. Kdybych neriskoval, získal bych stejnou pozici, ale půl vteřiny od obou McLarenů, nikoliv méně než desetinu. Jistě, kdybych byl na trati před Hamiltonem a Buttonem byl by to úplně jiný příběh, ale není důvod říkat, že jsme měli smůlu.

Jsem ale přesvědčen, že podium je na dosah. Většinou jsme lepší v závodě než v kvalifikaci a není žádný důvod, proč by to tentokrát mělo být jinak. Budeme se snažit, abychom na startu získali nějaká místa, i když na této trati není od startu do první zatáčky moc místa. Poté se budeme snažit využít naší strategie a opotřebení pneumatik, které máme menší než někteří soupeři. Jedná se o velmi náročný závod pro mechanickou část vozu a obvykle je do průběhu závodu zapojen safety car – uvidíme, co se stane. Ale znovu říkám, že jsem si jist, že máme šance dosáhnout na stupně vítězů.

Felipe Massa, 6.
Šesté místo rozhodně není výsledek, kterého jsme chtěli dosáhnout, ale musíme to přijmout. Nyní musíme myslet na závod, který se nejeví jako jednoduchý: opotřebení pneumatik je velké, a to na obou specifikacích, a my budeme muset být schopní se tomu přizpůsobit, jak nejlépe umíme.  Myslím, že, jako nikdy dřív, strategie bude klíčem k dobrému závodu. My jsme rozhodně konkurenceschopnější tady, než jsme byli v Monze.

Dnes určitě nebylo jednoduché zajet perfektní kolo a i když auto bylo v porovnání s posledním tréninkem lepší, stále je ještě hodně přetáčivé, zvláště když byly zadní pneumatiky přehřáté ve druhém a třetím sektoru. Ten incident s Hamiltonem? Upřímně řečeno nechápu, proč mě chtěl za každou cenu předjet. Nikdo z nás nebyl v rychlém kole a není nic, co by mohl z podobného manévru získat.

Stefano Domenicali, šéf týmu
Tato kvalifikace odráží vývoj šampionátu. Je tu jedna kombinace jezdce a auta, která je téměř nedotknutelná, a pak čtyři jezdci, kteří bojují o každou setinu sekundy, tato čtveřice bojuje o druhé místo v kvalifikaci. Je jasné, že jsme trochu zklamaní, protože Fernando byl dnes ve skutečnosti velmi blízko tomu, aby získal pozici v první řadě, ale jsme si vědomi toho, že je potřeba přijmout skutečnost.

Felipe odvedl dobrou práci, dostal se z několika obtížných situací a získal startovní pozici, která se dala očekávat. Nyní se musíme soustředit na zítřejší noční závod, který bude extrémně dlouhý a těžký, a to jak pro jezdce, tak pro auta. Budeme se snažit odvést naše maximum a využít každé příležitosti.

trio

MERCEDES

Nico Rosberg, 7.
V Q3 jsem zajel dobré rychlé kolo, dokázali jsme dnes z vozu dostat téměř vše, takže jsem celkem spokojený. Start ze sedmého místa je maximum, které jsme mohli dosáhnout, ačkoliv Massa byl velmi blízko, takže rozhodně stálo za to se pokusit jej dostihnout. To, že jsem na čisté straně roštu, mě pro start staví do dobré pozice, pokusím se tedy o nějaká místa polepšit a získat body. Myslím, že to zde bude vzrušující závod s těmito novými věcmi jako je DRS a pneumatiky Pirelli.

Michael Schumacher, 8.
Byla to taktická kvalifikace, v níž jsme se rozhodli v Q3 nevyjet, abychom ušetřili nové pneumatiky pro závod. Teoreticky by se to v závodě mělo vyplatit, takže to kalkulované riziko stálo za to podstoupit. Jak všichni víme z minulosti, může dojít během Velké ceny Singapuru k mnoha incidentům, takže se rozhodně budu snažit využít naskytnuvši se příležitosti. Určitě budu držet Sebastianovi palce, aby zde zítra získal svůj druhý titul mistra světa.

Ross Brawn, šéf týmu
Byla to pro nás dnes vcelku přímočará kvalifikace a z vozu jsme dostali maximum výkonnosti. Uvědomovali jsme si, že pro závod potřebujeme dobré pneumatiky, a protože oba piloti ušetřili sadu super-měkkých, jsme v dobré formě pro zítřek.

Michael se rozhod v Q3 z tohoto důvodu nezajíždět čas. Mohl soupeřit s Nicem, rozumnější však bylo ušetřit pneumatiky. S vozem jsme udělali pokrok a změny, které jsme na něm o víkendu provedli, zdá se fungují. Těšíme se zítra na zajímavý a náročný závod, který by měl nabídnout hodně příležitostí.

 

FORCE INDIA

Adrian Sutil, 9.
S dnešním výsledkem můžeme být hodně spokojeni. Před kvalifikací jsme cítili, že máme rychlost na postup mezi nejlepších deset, ale lépe než devátí a desátí bychom těžko skončili. Jakmile jsme tedy postoupili do Q3, věděli jsme, že jsme z vozu dostali maximum a že by bylo lepší ušetřit naše pneumatiky.

Sledovali jsme, co dělá Mercedes, ale nakonec zůstal také v garáži. Myslím, že výhoda ušetřených pneumatik stojí za to, protože závod pro ně bude náročný a my tak máme více možností pro strategii. Zítra se v závodě může přihodit cokoliv, ale naším jasným cílem je dojet s oběma vozy na bodech.

Paul di Resta, 10.
Vzhledem k obtížnému dni, který jsem včera prožil, je start z desátého místa do mé první Velké ceny Singapuru dost dobrý. Včera jsme věděli, že vůz zde oplývá výkonností a myslím, že jsme z kvalifikace vytřískali maximum. Proto jsme v Q3 zůstali v garáži, protože čerstvé pneumatiky nám dávají větší volnost pro zítřek.

Co se týče pneumatik, musím se trochu spoléhat na data z Adrianova vozu, protože jsem neměl šanci včera jezdit s větším množstvím paliva. Dnes ráno jsem se na super-měkkých necítil tak dobře, ale na měkkých pneumatikách to bylo lepší.  V závodě se zaměřím na souboj s vozy před námi, musíme si však pohlídat i kluky za námi, protože všechny vozy středu pole prokazují dobrou závodní rychlost.

 

SAUBER

Sergio Pérez, 11.
Celkově jsem s naší dnešní kvalifikační výkonností potěšený, i když je škoda, že se nám nepodařilo dostat do Q3, protože to bylo velmi těsné. Mé kolo v Q2 opravdu nebylo perfektní, to v Q1 bylo vlastně lepší, protože jsem cítil lepší trakci. Přesto si před zítřkem věřím, jelikož obvykle v závodech máme velmi dobrou rychlost. Okruh je hodně technický a pilot se může snadno dopustit chyby, nebo se díky dobrému výkonu postarat o rozdíl. Pevně věřím, že zítra dojedu na bodech.

Kamuj Kobajaši, 17.
Skončil jsem v Q2 ve zdi po vlastní chybě. Je mi líto týmu. Vzal jsem to v 10. Zatáčce hodně přes obrubník, auto vyskočilo příliš vysoko a tohle byl výsledek. Cítil jsem šanci na postup do Q3, ale nevyšlo to. Odvezli mě do lékařského střediska a byl jsem celkem překvapený, jak pečlivě mě kontrolovali. Fyzicky jsem ale absolutně v pořádku. Zítra se podám maximální úsilí, abych bojoval o body a něco tak týmu vrátil.

Peter Sauber, šéf týmu
Naše auto bylo rychlejší, to je pozitivní. Vzhledem k tomu, že je nováčkem a jel zde poprvé, podal Sergio velmi dobrý výkon. Žel to nestačilo na postup do Q3. Výkonnost Kamuje by stačila na postup mezi nejlepších deset, ale svou šanci nevyužil, když jel hodně přes obrubníky a auto vzlétlo.

 

WILLIAMS

Rubens Barrichello, 12.
Na takový výsledek se vždy můžete podívat ze dvou úhlů. S dvanáctým místem nemůžete být nikdy spokojeni, dali jsme ale dohromady dobré kolo a měli bychom s ním být spokojeni. Jedná se o skvělý okruh, který si hodně užívám, je ale náročný. Obrubníky představují problém, jak jsme viděli u Kobajašiho nehody, takže si musíte dávat pozor. Na dráze rovněž panoval hustý provoz, takže jsem se pokusil vyjet brzy, abych měl trochu čistého vzduchu. Můžete tady opravdu prokázat schopnosti své i svého vozu, takže jsem spokojený s tím, co jsme zatím dosáhli.

Pastor Maldonado, 13.
Bylo dnes těžké zahřát pneumatiky, obzvlášť ty super-měkké, stálo mě to nějaký čas. Na konci Q2 bychom mohli při vyšší teplotě pneumatik dosáhnout více, ale bylo to OK. Zajel jsem velmi dobré kolo, získal 13. místo a těším se na zítřejší závod a to, že dojedu na bodech.

Sam Michael, technický ředitel
Rubens a Pastor získali dobré pozice pro start do závodu, rozhodně z nich zítra můžeme pomýšlet bodované umístění. Když v nastavení vše vyladíte, způsobuje to na městském okruhu jako je tento velký rozdíl, zatímco kontrolování tlaku v pneumatikách po celou kvalifikaci je také klíčové. Neměli jsme v ní žádné technické problémy, takže se budeme plně koncentrovat na zítřejší závod.

 

TORO ROSSO

Sébastien Buemi, 14.
Nakonec jsem se svou výkonností spokojený, protože cítím, že jsem dobře zvládl kola v Q1 i v Q2. Je pravda, že nám stále trochu rychlosti v kvalifikaci schází, to ale nevylučuje naše šance na dobrý závod. Proto doufám, že tomu tak bude i zítra – beru v potaz také to, že se nám podařilo ušetřit sadu nových super-měkkých pneumatik.

Půjde o extrémně dlouhou a náročnou noc a bude důležité zůstat soustředěný od startu do cíle. Pokud se nám to podaří, pak není důvod se nedomnívat, že bychom nemohli získat dobrý výsledek.

Jaime Alguersuari, 16.
Toto odpoledne jsem dělal, co jsem mohl a pokusil jsem se o to nejlepší, ale zatímco včera jsem byl s vozem spokojený, dnes tomu už tak nebylo. Trápil jsem se hodně s nastavením: hlavním problémem byl nedostatek přilnavost. Proto cítím, že jsem dosáhl maxima, které dnes s autem bylo možné. Zítra se může stát cokoliv během nejdelšího závodu sezóny za náročných podmínek pro auta a piloty.

Giorgio Ascanelli, šéf týmu
Ačkoliv se nám podařilo dostat s oběma vozy do Q2, nejsme v dobré formě. Naše pozice na startu trochu vděčí Kobajašimu za jeho nešťastnou nehodu a problémy ostatních. Oproti Monze jsme pomalejší. Kvůli nedostatku času na dráze včera po Sebově nehodě, za což ho neviním, a Jaimeho technickém problému, existuje několik věci v nastavení, které jsme nemohli prozkoumat.

Museli jsme se kvůli tomu ráno více soustředit na přípravy na závod a méně na kvalifikaci. Navíc jsme včera zkoušeli technické řešení, které se Jaimemu zamlouvalo, ale rozhodl jsem se jej po zbytek víkendu odstranit, protože jsme s ním měli nějaký problém. Proto dnes neměl stejnou důvěru v auto.

Sébastien to měl méně komplikované, proto autu více věřil a jel dobře, poskládal dohromady dobré kolo, můžeme s ním být spokojeni. To, co tady potřebuje pilot více než cokoliv jiného, je důvěra. Proto věřím, že přes ztracený čas můžeme být v zítřejším závodě ve formě – zejména proto, že jsme se dnes soustředili více na závodní nastavení.

 

RENAULT

Bruno Senna, 15.
Dnes to byl dobrý výkon týmu, ale žel to nestačilo. Udělali jsme s vozem dobrý pokrok, ale na postup do Q3 to nebylo. Hodně jsem se snažil a udělal jsem jednu chybu při jízdě přes obrubník, na kterou dost doplatily mé zadní pneumatiky v posledních sedmi zatáčkách – na ty obrubníky si opravdu musíme dávat pozor.

Po tom všem jsem se svým kolem spokojený na 90 %, protože z auta bych těžko dostal více – možná bych si o jednu či dvě pozice polepšil, ale víc už ne. Mé patnácté místo je blízko tomu, kde si zasloužíme být. Nyní se těším na závod, který bude dlouhý a únavný. Nejhorší zde je vlhkost. Stále se potíte, potíte a potíte, ale nikdy se nikdy nezchladíte. Udělali jsme pokrok v šetření pneumatik, zatímco s opotřebením brzd nemáme problém. Zítra by to měl být zajímavý závod.

Vitalij Petrov, 18.
Jezdit v Singapuru je vždy výzvou a my jsme věděli, že charakteristika okruhu nebude vozu R31 moc vyhovovat. Udělali jsme vše, abychom vyřešili naše problémy s vyvážením brzd během tréninků, dnes jsme se však trápili s trakcí. Je to něco, co v Singapuru hraje velkou roli. Před kvalifikací jsme věděli, že to bude těžký boj, máme-li postoupit mezi nejlepších deset. Hodně jsem na to tlačil, ale v mém posledním kole v Q1 jsem udělal chybu a ztratil 4 nebo 5 desetin. Pak bylo po všem. Zítra bude důležité šetřit naše pneumatiky a aspoň si můžu vybrat, jaké použiju na startu. Závod bude fyzicky velmi náročný – 61 horkých kol plných potu otestuje piloty až na samotnou mez únosnosti, ale jsem na to připravený.

 

LOTUS

Heiki Kovalainen, 19.
Jsem velmi potěšen výsledkem. Měl jsem šanci dostat se do druhé části kvalifikace, ale přede mnou na trati bylo jiné auto. Myslím, že jsem se dostal velmi blízko k tomu, abych z auta získal jeho maximum. Určitě jsme se zlepšili a opotřebení pneumatik nebylo tak zlé, takže si myslím, že máme pro zítřek dobrou formu. Je to dlouhý závod a jeden z těch, kde safety car bude pravděpodobně hrát roli v tom, jak to všechno dopadne, takže je cíl pro neděli jasný. Zajistíme, aby se oba vozy dostali až do cíle, a budeme se snažit využít toho, co se stane před námi.

Jarno Trulli, 20.
Upřímně řečeno, celý den jsem bojoval s autem a i když jsem se dostal v kvalifikaci mnohem blíž k Heikimu, stále ještě nejsem zcela spokojený s tím, kde jsme. Kluci v garáži pracovali opravdu velmi tvrdě po celý víkend, aby opravili jeden nebo dva problémy, které jsme měli a chci jim poděkovat za to, že dostali auto do stavu, kdy jsem v něm mohl zajet rychlé kolo, ale teď je to o tom, abych zítra dojel do cíle závodu.

Tony Fernandes, šéf týmu
Povzbuzuje mě zjištění, že nás naše vylepšení dostávají o něco blíže k autům před námi, ale dnešní kvalifikace možná nebyla naší nejpovedenější, co se týká strategie – Heikiho jsme poslali na trať těsně za Luizzim, což rozhodně ovlivnilo jeho nejrychlejší kolo. Pozitivní je, že změny, které jsme udělali přes noc, nám pomohli získat pár vteřin v porovnání se včerejškem. Víme, že v závodním režimu můžeme závodit s několika zavedenými týmy, takže se musíme pokusit o dobrý start, využít každou šanci k předjíždění, což je zde obzvlášť obtížné, a dostat oba vozy do cíle.

 

VIRGIN

Timo Glock, 21.
Zatím náročný víkend, od první vyjížďky. Nejsem úplně spokojený se zadní částí vozu, zatím se nám ji nepodařilo dobře nastavit, kvalifikace proto nebyla perfektní. Udělal jsem drobnou chybu ve vlásence v zatáčce 13, ale krom ní si myslím, že jsme z auta dostali maximum. Miluji tento závod, proto se na zítřek těším. V Singapuru se může stát cokoliv, takže musíme být připraveni.

Jerome D’Ambrosio, 22.
Jsem po dnešní kvalifikaci opravdu trochu zklamaný. Auto je docela dobré, měli jsme však problém s vyvážením brzd – v mé první jízdě zabírali hodně vzadu, proto jsme to museli změnit před tou druhou. Stále to nebylo perfektní, kvůli tomu jsem ztrácel trochu důvěry, což je důležité obzvlášť zde, když máte jen jedno kolo – jedinou šanci. Jako vždy půjdeme do závodu s tím, že se budeme snažit vylepšit to, co máme, a s oběma vozy dojet na co nejlepší pozici.

John Booth, šéf týmu
Včera jsme přišli na to, že degradace na měkké a super-měkké směsi je celkem vysoká a proto jsme se rozhodli ušetřit sady měkkých pneumatik pro závod. Dříve, ve třetím tréninku, jsme se zaměřili na přípravu na kvalifikaci, kdy oba piloti využívali pouze jednu sadu z každé směsi. Zdá se, že je trápily stejné problémy a žel jsme zřejmě neudělali žádné pokroky v jejich řešení, takže není překvapením, že kvalifikace byla trochu zklamáním. Velká cena Singapuru normálně bývá celkem chaotická, budeme se snažit, aby oba vozy byly spolehlivé jako vždy. Doufáme, že díky dobré strategii si budeme moci vytvořit v závodě nějaké příležitosti.

 

HRT

Daniel Ricciardo, 23.
Byla to docela obtížná kvalifikace, protože podle plánu jsme měli odjet jen jedno kolo, abychom ušetřili dvě sady pneumatik, takže jsem se během toho jednoho kola musel snažit, nebyl v něm prostor pro chyby. Myslím, že to šlo dobře, byť bych očekával, že na druhé sadě bychom byli ještě o trochu rychlejší, možná jsem se ale také příliš snažil. Dotkl jsem se zdi v předposlední zatáčce, což dokazuje to, že jsem se do toho snažil dát vše, co jsem mohl.

Jsem spokojený, když vidím, že jsme mnohem blíže našemu nejbližšímu soupeři, ale je trochu zklamáním, že poté, co jsme je tak stáhli, ještě nejsme před nimi. Přesto se oproti včerejšku jedná o velký pokrok. Důležité je pořádně jíst, pít a spát, abych byl ve špičkové kondici pro nároky zítřejšího dne. Myslím, že zítra to bude dlouhý závod. Bude to pro mě skutečným testem, což mě celkem vzrušuje.

Vitantonio Liuzzi, 24.
Věděli jsme předem, že půjde pro nás o těžkou trať, která našemu vozu moc nesedí, ale celkově to nebylo zas tak špatné. Pracovali jsme na vyvážení a trakci, abychom lépe porozuměli vozu. Stále však potřebujeme zjistit, proč jsme ztráceli tolik času ve třetím sektoru, kde nám na zádi dost scházela přilnavost na nové sadě pneumatik. Měli bychom být ale hrdí, protože jsme mohli porazit naše nejbližší soupeře, pokud by vše klaplo.

Pro mě kvalifikace kvůli penalizace z Monzy nebyla tím nejdůležitějším, takže se těším na zítřejší závod, který bude velmi těžký, ale po dnešním výkonu věřím, že s našimi nejbližšími rivaly můžeme bojovat.

Colin Kolles, šéf týmu
Ve třetím tréninku dnes ráno jsme pokračovali v práci na nastavení a náskok našich nejbližších soupeřů se významně snížil. Jak Daniel, tak Tonio, dostali ze svých prvních sad pneumatik v kvalifikaci maximum a byli před Virginy. Na druhé sadě se už před nimi neudrželi, ačkoliv Daniel zaostal za D’Ambrosiem jen o desetinu.

Zítřejší závod bude pro piloty a vozy dlouhý a náročný, musíme být připraveni. Doufám, že oba vozy dojedou do cíle závodu, takže bychom poosmé v sezóně dokončili závod s oběma vozy.

Vytisknout

Diskuze: Prohlášení týmů po kvalifikaci v Singapuru

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 25.09.2011 10:27 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 5 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Ferrari

Grafika: Startovní rošt Velké ceny Singapuru

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. "Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud