Po vítězství touží také jeho týmový kolega Felipe Massa, který minulý týden oslavil deset let působení ve Formuli 1: "Felipe nyní ve srovnání s tehdejším Felipem? Jsem mnohem zkušenějším, což je důležité. Felipe se kdysi snažil být nejrychlejším v každém kole, ale zkušenost vás naučí, kdy na to tlačit a kdy je lepší šetřit vůz a pneumatiky. Nevím, zde tady budu dalších deset roků, ale doufám, že budu pokračovat ještě mnoho let," přeje si Brazilec.
Jeho tým ztrácí v šampionátu konstruktérů na McLaren 71 bodů, stále tedy existuje teoretická šance dotáhnout se na McLaren. Zbývající závody mohou posloužit také jako velmi užitečný test pro prvky, které najdou uplatnění na vozech v roce 2012.
V Maranellu se již naplno soustředí na budoucí auto, na letošní 150° Italii se objeví již jen několik aerodynamických novinek, zejména v oblasti zadního křídla. Ty byly v plánu ještě před tím, než se oddělení aerodynamiky začalo soustředit výlučně na příští sezónu.
Felipe Massa loni v Singapuru (foto: Scuderia Ferrari)
Pirelli veze do Singapuru ty nejměkčí pneumatiky, které má. Ferrari by proto na městském okruhu vyžadujícím maximální přítlak mohlo být velmi konkurenceschopné: "Pokud bychom si mohli vybrat pneumatiky podle sebe, samozřejmě by se jednalo o tuto kombinaci," přiznává Massa. "Pneumatiky samotné ale celý ten rozdíl nedělají." Bude o víkendu Ferrari dostatečně rychlé na to, aby porazilo McLaren i Red Bull?