Tým podle zveřejněného účetnictví za rok 2010 dosáhl obrovskou ztrátu ve výši 34,3 milionů liber (v přepočtu kolem 970 milionů Kč). Hodně si pohoršil, protože rok předtím byl jeho zisk po zdanění 4,8 milionů liber (135,5 milionu Kč). Výsledky hodně ovlivnil odchod sponzorů, kteří po zveřejnění skandálu ohledně manipulace s výsledky Velké ceny Singapuru 2008 z týmu hromadně odešli.
Obrat týmu za rok 2010 klesl o 49 % na 82,2 milionů liber (2,32 miliardy Kč). Hlavní podíl na tom měla ztráta hlavního sponzora týmu, holandské banky ING. Ona samotná týmu měla přinést něco kolem 41 milionů liber (1,16 miliard Kč).
Z týmu navíc odešla hlavní hvězda - Fernando Alonso. Naštěstí se objevil nový investor, kterým se stala lucemburská investiční skupina Genii Capital, která koupila 75 % týmu a od prosince 2009 tak do týmu majetkově vstoupila. O rok později odkoupila i zbývajících 25 % týmu. Společnost Renault jako taková v F1 zůstala pouze jako dodavatel motorů.
Hlavní jezdecká hvězda týmu, Robert Kubica, se letos moc nesvezl
Roční plat Fernanda Alonsa (v Renaultu) se odhadoval na 12,5 milionu liber (353 milionů Kč). Jeho odchod odhadem pomohl snížit náklady týmu o 18 % na 122,2 milionů liber (3,45 milard Kč). Nahrazen byl rychle rostoucí polskou hvězdou, Robertem Kubicou. Ten týmu pomohl až na konečné páté místo v poháru konstruktérů, když rok předtím byl Renault na osmém místě. Nicméně Robert letos za tým kvůli své nehodě v rally nemohl odjet ani závod a jeho budoucnost je nejasná.
Tým se teď bude "snažit získat podporu ze strany majitelů pro činnost závodní stáje F1 pro blízkou budoucnost." Mluví se totiž o tom, že Genii jako majitel uvažuje o možném prodeji stáje. Zájemcem by měl být výrobce silničních vozů, společnost Lotus.
V prosinci 2010 již tým podepsal sponzorskou smlouvu se společností Lotus v roční odhadované výši 25 milionů liber (706 milionů Kč). Má se za to, že tato smlouva by Lotusu měla dávat opci na nákup 50% podílu v týmu. Lotus tuto opci doposud nevyužil, nicméně již teď má v týmu určitý vliv. Generální ředitel skupiny Lotus Dany Bahar a výkonný ředitel Protonu (majitele skupiny Lotus), Syed Zainal Abidin Tahir, byli oba od oznámení spozorského kontraktu dosazeni do vedení týmu.