Red Bull
Sebastian Vettel, 1.
Dnes bylo hlavním cílem zjistit, jak se budou po pár kolech chovat pneumatiky a z toho pak vycházet. Výkon byl dnes dobrý, cítil jsem se ve voze dobře, bez větších problémů jsem se držel vpředu.
Klíčovým okamžikem byl restart, bylo důležité dostat se před Fernanda Alonsa a vytvořit si náskok. Auto zde bylo mnohem lepší než v předchozích letech. Jsem se závodem i jeho výsledkem spokojen. Vítězství tady znamená hodně, je to krásný okruh. Užil jsem si každé kolo. Musel jsem i hodně předjíždět a nakonec je to pro celý tým skvělý výsledek.
Mark Webber, 2.
Dnešní výsledek týmu byl zřejmě jedním z nejlepších, jakých jsme kdy jako stáj dosáhli. Včerejší noc byla stresující, stejně jako ráno, ale bylo to dobře zvládnuté, jezdci byli vtaženi do diskuze, jak můžeme zvládnout závody co nejbezpečněji, my poskytli zpětnou vazbu o pneumatikách.
Měl jsem zajet do boxů ve stejnou dobu jako Seb, ale úplně se mi zasekla vysílačka. Ptal jsem se, jestli mám přijet, ale nic neslyšel.
Start byl šokující, pustil jsem spojku a hned se zapojilo zařízení proti zhasnutí motoru. Seb tomu taky unikl jen o chlup. Nebyl to nejlepší způsob, jak odstartovat Po většinu závodu mě hnala dopředu frustrace ze startu. Byli jsme skutečně [s Fernandem Alonsem] velice blízko v Eau Rouge, využil jsem trošku KERS, dostal se do závěsu a pomyslel si, že bych mohl mít šanci. Nebylo to jednoduché, pěkný souboj. Vyplatilo se to, protože to vyšlo, ale na to musí být dva. S Fernandem se do toho můžete pustit, je to světová třída a ví, kde jsou meze.
Christian Horner, šéf týmu
Fantastický týmový výsledek, double ve Spa a naše úplně první vítězství tady, to je fenomenální. Sebastian dobře odstartoval, ale Mark vypadal, že u něj musel zabrat systém proti vypnutí motoru a spadl v pořadí. Trochu jsme se obávali nasazení pneumatik zničených v kvalifikaci do závodu, protože jsme o nich kvůli mokrému víkendu měli málo poznatků. Byli jsme tedy ve strategii konzervativní, Mark měl zastavit ve třetím kole a Sebastian zhruba o kolo později. Víc než co jiného jsme potřebovali vidět, jak se pneumatiky chovají. Markovi jsme v tu chvíli nasadili tvrdší pneumatiky a mohli jsme hned vidět, že to zafungovalo dobře. Po vyjetí zpomalovacího vozu jsme zavolali Sebastiana pro další sadu měkčích gum, na těch se mu dařilo.
Po problému s vysílačkou zůstal Mark na tvrdší sadě, které v ten moment pořád vypadaly dobře. Sebastian poté sklopil hlavu a šetřil pneumatiky, když musel, přitlačil na ně, když musel, a docílil velice uspokojivého vítězství, které podtrhl Mark, jenž v posledních kolech stíhal Fernanda a předjel ho. Pro tým to byl skvělý víkend, hodně bodů do obou šampionátů a navíc jsme zvýšili náskok jezdců i mezi konstruktéry na okruhu, kde jsme předtím ještě nevyhráli, takže je to pro Red Bull fantastický den.
McLaren
Jenson Button, 3.
Myslím, že kdybych po startu zůstal na třináctém místě, bylo by mnohem jednodušší s nimi [s Red Bully] závodit. První zatáčka byla vinou těch vpředu brutální. Di Resta narazil do mého zadního křídla, zničil ho, polovina zádi byla pryč. V nájezdu do Eau Rouge pak někomu upadlo jeho zadní křídlo, proletělo mým předním křídlem a urazilo mi zrcátko. Bylo to trochu děsivé. Kluci mi řekli: "Jeď dál až do pátého kola", to jsme udělali, nasadili jsme pak měkčí sadu a odjeli na ní zbytek závodu.
Závod byl zábavný. Vždycky si říkáte, co by kdyby, ale je dobré dojet na pódiu po tom, jak tu do mě loni Seb najel! Auto bylo celý víkend skvělé. Vyvážení bylo podle mě fenomenální, cítil jsem, že jsme od Maďarska udělali pokrok. Skončit třetí je tedy zklamání, ale musíte i třetí místo přijmout. Kdo ví, co by se stalo, kdybychom se kvalifikovali třetí, snad to za dva týdny všechno otočíme.
Lewis Hamilton, nedokončil
Abych byl upřímný, nejsem si moc jistý, co se stalo. Jen si pamatuji náraz do zdi. Narazil jsem docela tvrdě. Naneštěstí pro tým jsme byli v dobré pozici, byl jsem koncentrovaný a vpředu před ním, ať už to byl kdokoli. Závodil jsem a pak dostal ránu a to byl konec mého závodu. Tohle je ale závodění. Už bylo mnoho závodů, které jsme tento rok nedokončili, takže tohle je jen další z nich.
Myslím, že jsem se snažili. Z nějakého důvodu jsme byli masivně pomalejší na rovinkách, mnohem, mnohem pomalejší a hádám, že tohle nám moc nepomohlo. Všichni se ode mě na rovinkách odtáhli, ale byl jsem schopen se jich držet. Myslím, že jsme měli moc přítlaku. Nicméně jsme stále v dobré pozici a byli bychom schopni být před jedním Ferrari a možná i bojovat o pódium.
Martin Whitmarsh, šéf týmu
Jenson dnes odjel oslnivý, úchvatný závod, vlastně bych bez zaváhání řekl, že byl dnes mužem číslo jedna. Odstartovat ze třinácté pozice, ztratit přední křídlo a propadnout se na devatenácté místo a poté se probojovat až na třetí pozici na nejtěžším okruhu moderní formule jedna, jediné, co k tomu mohu říct je, že to byl výkon hodný pravého mistra. Především nahánět a předjet Fernanda takovým způsobem, znovu říkám, že to podle mě bylo velmi, velmi, VELMI působivé. Nebýt nešťastného nedorozumění ve včerejší kvalifikaci, které vyústilo ve třináctou startovní pozici, jsem si jistý, že by byl schopný zdolat skutečně ohromnou výzvu v podobě vítězství v dnešním závodě.
Co se týče Lewise, myslím, že měl extrémní smůlu, že do něj Kamuj zezadu ťuknul. Jak jsme všichni až moc jasně viděli, následkem byla dost ošklivá rána. Naštěstí z ní vyvázl nezraněn, to je to hlavní. Bylo to pro nás skutečně frustrující, samozřejmě, ale to je motosport a jediné, co teď můžeme dělat, je nakreslit za tím tlustou čáru a nechat to za sebou.
Těšíme se na Velkou cenu Itálie za dva týdny a soustředíme se na pozitiva. Náš vůz a naši jezdci ukázali o víkendu dobré tempo a budeme se snažit to na Monze převést na rychlost. S ohledem na šampionáty se můžeme jedině soustředit na snahu vyhrát co nejvíce ze zbývajících sedmi velkých cen. Jak často říkám, pořád je to matematicky možné, což znamená, že je to možné.
Ferrari
Fernando Alonso, 4.
Jet lépe snad nešlo, navíc jsme se hodně trápili s tvrdší směsí pneumatik. Upřímně, nemyslím si, že jsem měl reálnou šanci vyhrát. V prvních fázích závodu jsem byl ve vedení, ale věděli jsme, že pak už to bude horší. Škoda ztráty pódia. Byl to náš cíl a byl splnitelný. Oproti včerejšku už to bylo lepší, ale stále jsme něco ztráceli. Musím ale pogratulovat svým soupeřům, všichni odvedli skvělou práci. Dokud však budeme mít alespoň matematickou šanci, nevzdáme se. V Monze budeme chtít podat co nejlepší výkon.
Felipe Massa, 8.
Byl to zvláštní závod. V úvodu jsem bojoval o nejlepší pozice, pak jsem měl problémy s pneumatikami a vyvážením. Na střední směsi se to zlepšilo, možná i díky změnách na předním křídle, ale už bylo pozdě. Pak mi praskla pneumatika a musel jsem znovu do boxů. Rosberga jsem nemohl předjet ani s DRS, protože oni mají hodně dobrý top speed. Nejvíce jsem se ale trápil v pomalých zatáčkách, jako je La Source. Další závod bude pro mě i pro tým velmi důležitý, pojede se v Monze.
Stefano Domenicali, šéf týmu
S výsledkem nemůžeme být spokojeni, ale musíme se na to dívat objektivně. Na měkké sadě byl hlavně Fernando velmi rychlý, ale na střední směsi jsme se trápili. To vysvětluje, proč Fernando, který útočil na nejlepší pozice, náhle spadl v pořadí dolů. Felipe také začal velmi dobře, ale doplatil na naše problémy s tvrdší sadou gum. Nepomohl nám ani Safety Car. Víme, co je naší Achilovou patou, takže na tom budeme dál pracovat.
Michael Schumacher, 5.
Nádherné zakončení skvělého víkendu ve Spa. Na víc než na páté místo to dnes nebylo, ale polepšit si o 19 pozic je dobré samo o sobě. Byla tu celá moje rodina, mí přátelé, fanoušci, byla to extra motivace. Viděli vzrušující závod a dobrou strategii našeho týmu.
Dnes to pro mě znamenalo hodně emocí i předjíždění. Na začátku jsem se bál, aby některé úlomky nepoškodily můj vůz, ale naštěstí se nic nestalo. Pak už jsem jen postupoval vpřed.
Nico Rosberg, 6.
Povedl se mi start a byl to skvělý pocit, být ve vedení závodu na tomto fantastickém okruhu. Bylo těžké si pak uvědomit, že na to, abych tam zůstal, nemáme dost výkonu. Udělali jsme ale pokrok a pro tým je to dobrý výsledek. Na konci už jsem za sebou nemohl Michaela udržet, na měkkých pneumatikách byl rychlejší. Teď se těším do Monzy.
Ross Brawn, šéf týmu
Byl to opravdu vzrušující závod. Oba jezdci odvedli pod odlišnými strategiemi skvělou práci. Michael začínal na tvrdší směsi, tu ale rychle vyměnil za měkčí, už ve 4. kole. Safety Car mu pak velmi pomohl, díky němu se dotáhl na vozy vpředu. Myslím, že je to pro něj pěkný výsledek, když startoval z posledního místa.
Nico jel na dvě zastávky a je z toho pěkné šesté místo. Na konci již musel šetřit palivo. Sice byl na trati safety-car, ale dnes už se za ním palivo nešetří, každý gram váhy navíc je zbytečnou přítěží. Celkově je to dobrý týmový výsledek a náš nejlepší závod, co se týče bodového zisku.
Force India
Adrian Sutil, 7.
Po startu z patnácté pozice musíme být velmi spokojeni s naším sedmým místem. Dnes to byl velmi vzrušující závod se spoustou dění na trati, měli jsme dobrou strategii a včas jsme vystihli okamžik k zajetí do boxů. Hlavně v době Safety caru na trati, což mi hodně pomohlo, získal jsem několik míst. Poskočil jsem tak na šesté místo, ale pak jsem o jednu pozici přišel ve prospěch Michaela Schumachera, který jel na měkkých pneumatikách a byl rychlejší než já. Celkově si myslím, že tento výsledek je spravedlivým odrazem našeho skutečného výkonu, který jsme měli po celý víkend. Jsem rád, že si z dnešního závodu odnášíme nějaké ty body.
Paul di Resta, 11.
Podařilo se mi odstartovat velmi dobře, vše nasvědčovalo hladkému průběhu, ale pak došlo k incidentu přede mnou, myslel jsem si, že jsem se dokázal dostat za zatáčku, když v tom jsem dostal zásah od Tima (Glocka). Došlo k poškození mého předního křídla, což mi způsobilo problémy s nedotáčivostí vozu. Jinak rychlost vozu byla celkem slušná, ale měl jsem smůlu v načasování výjezdu safety caru, v boxech dostal přednost lépe postavený vůz (Adrian), tím jsem klesl až za Williams. Nebýt toho, byl bych asi před Maldonadem. Je skvělé, že Adrian získal pro tým nějaké body a mohli jsme tak předvést naší rychlost.
Vijay Mallya, šéf týmu
S ohledem na problémy, které nás potkaly včera, jsem velmi rád, že se nám podařilo ve Spa posílit naší pozici v poháru konstruktéru dalšími šesti body. Byl to velmi typický závod pro tuto trať a byl velice vzrušující, Adrian jel skvěle, probojoval se polem a dovezl pro tým sedmé místo. Byl to perfektní týmový výkon s dobrou strategií. Je mi líto, že se Paulovi nepodařilo bodovat, ale měl trochu smolný den. Rána v prvním kole ovlivnila vyvá ;žení vozu a pak safety car nepadl do jeho rozjeté strategie. I přesto odtud odjíždíme v dobré náladě a jsem si jistý, že můžeme pokračovat ve skvělé formě i v závodě v Monze.
Renault
Vitalij Petrov, 9.
Myslím, že jsme udělali krok vpřed. Sami vidíte, že jsme po celý závod bojovali o top 10 a byli velmi blízko Mercedesu. Tímto směrem tedy musíme pokračovat. Naše strategie byla dobrá, ale ztráceli jsme na top speedu, takže jsme nemohli tak dobře předjíždět. Auto bylo dobré v zatáčkách i na brzdách, až do těch problémů ke konci. Úplně mi odešly přední brzdy, proto jsem se také roztočil. Celkově jsem ale spokojený.
Bruno Senna, 13.
Bohužel jsem udělal chybu už v první zatáčce. Takže bych se chtěl hlavně omluvit Jaimemu. Udělal jsem chybu při brzdění, takže jsem ztratil kontrolu a narazil do něj. Pak jsem za to dostal penalizaci. Po jejím odbytí jsem se konečně začal posouvat vpřed. Pak už jsem byl se svým výkonem spokojen. Škoda, že jsem vzhledem k postavení na startu nedojel lépe, ale už se těším do Monzy, která je dalším z mých oblíbených okruhů.
Eric Boullier, šéf týmu
Mám smíšené pocity, kvůli událostem z první zatáčky. Bruno i Vitalij jeli celkem dobrý závod a z tohoto víkendu si určitě neco odneseme. Je dobré, že se naše výkonnost zlepšila. Teď nás čeká Monza, další skvělý okruh.
Williams
Pastor Maldonado, 10.
Jsem šťastný, protože mám svůj první bod. Je to velké zlepšení. Naše forma během závodu byla velmi konzistentní, takže jsem opravdu potěšen, i za svou zemi. Konečně máme body a je to ještě lepší, protože jsem je získal na tak skvělé trati. Startovat ze zadních pozic nebylo snadné, ale tlačil jsem v každém kole.
Rubens Barrichello, 16.
Bylo to mnohem lepší, než jsme očekávali. Ztratil jsem dost času bojem s Rosbergem předtím, než jsem podruhé jel do boxů. Nebýt toho, tak myslím, že jsem mohl získat body. Jsem rád, že má své první body Pastor. Náš výkon byl dnes velmi povzbudivý.
Sam Michael, technický ředitel
Byl to dobrý závod, Pastor získal první body. Oba vozy byly dost rychlé v důležitých částech trati. Sice jsme u obou vozů museli vyměnit přední křídla, která se poškodila při kolizích, ale i tak to byl od všech dobrý výkon.
Sauber
Kamuj Kobajaši, 12.
Samozřejmě jsem dnes počítal se ziskem nějakých bodů. Dobře jsem odstartoval a svedl pár pěkných soubojů. Na rovinkách jsem byl pomalejší,než jsem čekal, ale zatím nevím proč. Bylo také těžké přežít na měkčích pneumatikách a byl jsem pod tlakem od Vitalije Petrova.
Co se týče nehody s Lewisem Hamiltonem, která se stala, když jsem jel na čtvrtém místě, věděl jsem velmi dobře, že je rychlejší než já, takže jsem neměl nejmenší důvod s ním bojovat. Poté, co mě předjel, jsem neměl v úmyslu získat svou pozici zpátky, takže jsem zůstal ve své stopě a nečekal, že mi zkříží cestu. Když jsem ve druhém kole po výjezdu zpomalovacího vozu zajel k mechanikům, ztratil jsem nechutnou spoustu pozic. Dlouhý stint na závěr nastředně tvrdé směsi se povedl, ale už jsem byl moc daleko od bodů.
Sergio Pérez, nedokončil
Jsem velice zklamaný. Měl jsem povedený start a začátek závodu. Auto bylo velice dobré a měli jsme získat body. V pátém kole jsem byl sedmý, když Sebastien Buemi jedoucí přede mnou změnil stopu při brzdění. Snažil jsem se vyhnout nárazu, ale nedokázal jsem to, jelikož jsem ztratil přítlak. Později jsem dostal penalizaci průjezdu boxy, kterou jsem si odpykal ve dvaadvacátém kole. Poté jsem si také odbyl druhou zastávku.
Propadl jsem se v pořadí a snažil se z toho prokousat. Zrovna jsem předjel Bruna Sennu, když jsem ucítil, že se zadní částí vozu je něco hodně v nepořádku, takže jsem ho opatrně dovezl do boxů a to bylo pro dnešek všechno.
Peter Sauber, šéf týmu
Pro nás to byl závod nevyužitých příležitostí. Po dobré kvalifikaci jsem se na závod opravdu moc těšil, ale kromě počasí bylo dnes všechno proti nám.
Jarno Trulli, 14.
Pro mě a celý tým to byl opravdu dobrý závod. Měl jsem skvělý start a prohnal se kolem několika vozů, ale pak jsme si Heikki i já při nehodě v první zatáčce poškodili vozy. Udeřit jeho (Kovalainena) předek, spadnout zpět, jet celý závod s poškozením a potom všem být 14-tý, prostě fantastické. Narozdíl od začátku se mi závod líbil. Podařilo se mi předjet pár vozů a safety car smazal mezeru mezi námi. To mi dalo šanci bojovat s Renaultem a předjet ho, přičemž jsem zvládl držet tempo chlapů přede mnou.
Jedním z nejlepších okamžiků bylo, jak se mi za pomoci týmu podařilo předjet HRT při zastávce v boxech, za což chci poděkovat stejně jako za celý víkend. Závodění jako tohle, bez problémů a s vozem, který může bojovat celé odpoledne, je velmi uspokojující a už se nemůžu dočkat, až budeme zpátky v Itálii a pokračovat v tom, kde jsme tady skončili.
Heikki Kovalainen, 15.
Byl to pro nás dobrý závod, samozřejmě na rozdíl od začátku. Uhýbal jsem, ale všechno to v první zatáčce bylo postupně těsnější a narazil jsem do Jarna poté, co někdo jiný vrazil do mě. Byl jsem tam trochu chycen, ale pak jsem zastavil a vyměnili mi nos. Pak už bylo vše v pořádku. Měkké pneumatiky nefungovaly tak dobře jako střední, ale byl jsem schopný na to tlačit a to, že máme obě auta ne takovýchto místech, je dobrý konec víkendu.
Mike Gascoyne, technický ředitel
Dnešní výsledek je velice dobrý pro celý tým, byl to jeden z našich nejlepších výkonů od chvíle, kdy jsme do tohoto sportu vstoupili. Start jsme měli špatný, obě auta byla poslední poté, co se v první zatáčce dostala do kontaktu, ale dobře jsme se z toho zotavili. Skončit po tomhle na čtrnáctém a patnáctém místě je velmi potěšující. Oba jezdci dnes byli excelentní, ale speciální pochvalu si zaslouží skupinka provádějící pit stopy, protože se obrovsky zlepšila. Obě naše zastávky byly přesně takové, jaké jsme potřebovali, takže jim gratuluji za velmi dobře odvedenou práci.
Virgin
Jerome d'Ambrosio, 17.
S mým závodem jsem docela spokojený, také mě vyhovovalo vyvážení vozu, přestože to bylo na počátku velmi obtížné, bylo tam spousta odlomených kousků koncentrovaných do jednoho místa. Myslel jsem si, že to bude problém pro zbytek závodu, ale nakonec to bylo pořádku. V posledních kolech závodu jsem musel zpomalit, abych šetřil palivo. Setkal jsem se s tím poprvé a tak jsem se musel přizpůsobit pokynům z boxu. Jsem velmi spokojen, s tím jak to šlo v mé první domácí velké ceně. Bylo tam docela dost menších incidentů a tak jsem se soustředil na to, abych zajel dobře a čistě, nakonec z toho byl další dobrý výsledek pro tým s oběma vozy v cíly. Byl to vynikající začátek pro druhou část sezóny.
Timo Glock, 18.
Byl to špatný start do závodu, udělal jsem chybu v první zatáčce, dupl jsem na brzdy, zablokoval jsem přední kola a pak jsem nemohl zabránit střetu s vozem Paula di Resty, bohužel jsem při tom poškodil jeho vůz a zkomplikoval mu tím závod, omlouvám se mu, byla to moje chyba, nakonec jsem za to byl potrestán, musel jsem zajet k mechanikům, aby mi vyměnili křídlo a zkontrolovali vůz. Nakonec jsem se soustředil na to, abych dokončil závod a stáhnul ztrátu a předjel jeden z vozů HRT. Musím říci, že chlapci odvedli dobrou práci při pit stopech a s dnešním závodem mohu být spokojený.
John Booth, šéf týmu
Gratulace směřuje k Jeromemu, který zajel v domácí velké ceně potěšující výsledek, i když v úvodu prohrál souboj s HRT, ale pak velmi rychle našel způsob jak předjet Liuzziho a s odstoupením Riccarda, byl jeho soupeřem jen týmový kolega. Timo měl začátek závodu velmi dobrý, ale asi byl příliš ambiciózní při brzdění do první zatáčky, následoval kontakt s vozem Paula di Resty, což mělo za následek brzkou zastávku v boxech, vyměnit přední křídlo.
Safety car nám pomohl vrátit se zpět do závodu a poté co předjel Liuzziho, bylo jeho snahou dohnat ztrátu na Jeromeho. Potěšila mě spolehlivost obou vozů, ale nějak jsme se neodhadli spotřebu paliva, pro jezdce to byl další problém navíc, museli tvrdě pracovat a myslet i na šetření paliva.
HRT
Vitantonio Liuzzi, 19.
Věděli jsme, že to nebude snadné, ale i tak jsem dobře odstartoval a získal pár pozic. Byli jsme před našimi hlavními rivaly a bojovali, i když jsme věděli, že nejsme tak dobří.
Oproti pátku jsme se zlepšili. Do konce sezony však ještě musíme zapracovat na dalším zlepšení. Dalším závodem je Monza, kam se těším, jsem tam doma.
Daniel Ricciardo, nedokončil
Nemohu být spokojen, protože to byl velmi krátký závod. Na startu jsem těžil z několika kolizí přede mnou. Byli jsme před Lotusy i Virginy a vypadalo to dobře. Pak nastal problém se zadní částí vozu a závod předčasně skončil.
Beru si z něj ale několik pozitiv. Jsem spokojený se svou výkonností, takže se těším na další závod, do italské Monzy.
Colin Kolles, šéf týmu
Věděli jsme, že Spa bude náročné. Chtěli jsme mít oba vozy v cíli, ale nevyšlo to. Škoda, že Daniel musel tak brzy odstoupit, příčiny technických problémů budeme muset ještě pořádně vyšetřit. Teď se soustředíme na Monzu, která vyžaduje úplně odlišné nastavení.
Toro Rosso
Jaime Alguersuari, nedokončil
Nechci se špatně vyjadřovat o jiných jezdcích, ani to není můj styl, ale tohle byla úplně jasná situace. Najížděl jsem do vlásenky, byl jsem mezi Fernandem a Sennou, on byl na vnitřku. Senna úplně přejel brzdný bod, narazil do mě a natlačil mě na Ferrari. I tak si ale z víkendu odvážíme hodně pozitivních věcí. Měli jsme auto schopné bodovat, což je pro tým velká motivace. Je mi kluků z týmu líto, protože ze šestého místa nestartujeme každý den. Nyní se těším do Monzy a nevidím důvod, proč bychom nemohli být dobří i tam a získat nějaké body.
Sebastien Buemi, nedokončil
Měl jsem skvělý start, z 11. místa jsem se dostal na šesté, to bylo fantastické. Držel jsem se za Alonsem a Hamiltonem. Pak mě ale Pérez zkusil předjet, ale jediné, co se mu povedlo, bylo zničení mého zadního křídla. Neměl jsem jinou možnost, než ze závodu odstoupit. Vážně nevím, co tam vyváděl, byl jsem jasně vpředu. Vypadalo to, jako by úplně zapomněl brzdit. Příští závod bude pro tým domácí, a naše auto se zdá být dobré, takže uvidíme, co dokážeme.
Franz Tost, šéf týmu
Pro oba naše piloty byl závod velmi krátký, museli odstoupit po nezaviněných kolizích. Také je dobře, že za ně byli Senna a Pérez potrestáni. Samozřejmě je to po nadějné kvalifikaci velké zklamání, měli jsme příležitost získat nějaké body. Oba jezdci ale během víkendu předvedli dobrý výkon, navíc i vylepšení STR6 fungují jak mají.
Je to zásluhou tvrdé práce všech lidí v továrně ve Faenze i ve větrném tunelu v Bicesteru. Myslím, že si určitě zasloužili lepší výsledek. Naše výkonnost ale byla povzbudivá, takže se těšíme do Monzy, na náš domácí závod.