Buemi: Byl to tvrdý trest

JirkaV, 29. července 2011, 12:10 Google+

Sebastian Buemi si do závodu v Maďarsku nese nepříjemnou penalizaci pěti míst na startu. Jak se na penalizaci dívá čtvrtý nejpilnější jezdec prvního tréninku?

Počet komentářů:  21 komentářů (Poslední 30.07. 17:24) Napište svůj názor
Toro Rosso

Toro Rosso | foto: Scuderia Toro Rosso

Sdílejte článek

Jezdec Toro Rossa byl potrestán za obranný manévr při GP Německa, kdy v desátém kole podle komisařů způsobil nehodu s Nickem Heidfeldem. Zatímco pro Němce tímto závod definitivně skončil, Sebastian Buemi mohl nadále pokračovat, i když kolize a nutná zastávka v boxech mu již neumožnila bodovat.

Byl to tvrdý trest,“ řekl Buemi pro Autosport. „Při pohledu z vrchu je to těžké pochopit, protože zejména při brzdění nemůžete vědět, kde přesně Nick je.“

Když si prohlédnete některé boční a zadní záběry, můžete tomu porozumět. Pevně věřím tomu, že před brzděním byl stále za mnou. Jel jsem normální stopu a je to bílá kde brzdíme, ale on se vrhl do prázdna.“

Rozhodně jsem nečekal, že udělá tohle při brzdění, protože jeho šance na předjetí bez kolize byly velmi malé,“ dodal Švýcar, který i přes penalizaci věří v dobrý průběh víkendu a upozorňuje na to, že zde loni zvládl Kamuj Kobajaši bodovat ze zadních pozic.

A jak viděl celý manévr Nick Heidfeld? „Byl jsem na pravé straně a nebylo se kam přesunout nebo kam jet. Tlačil mě do trávy a přišla nehoda, které jsem se již nemohl nijak vyhnou, potom co udělal.“

Vytisknout

Diskuze: Buemi: Byl to tvrdý trest

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 21, poslední 30.07.2011 17:24 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 21 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

McLaren

První trénink v Maďarsku začal nejrychleji Hamilton s McLarenem

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

  2. V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

  3. Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  4. GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud