Button: DRS ohromně pomohlo, předjíždění se ale občas stává nudným

Petr Hlawiczka, 29. července 2011, 06:50 Google+

Jenson Button na včerejší tiskové konferenci v Maďarsku vyjádřil smíšené pocity z letošní technické novinky - nastavitelného zadního křídla pro snížení odporu na rovinkách (DRS). Systém pomohl k většímu počtu předjížděcích manévrů, ty se však staly nudné.

Počet komentářů:  4 komentáře (Poslední 29.07. 11:51) Napište svůj názor
McLaren

McLaren | foto: McLaren

Sdílejte článek

Co podle Buttona přispělo nejvíce ke zvýšení předjíždění v letošním roce? "Myslím, že pneumatiky hrají velkou roli, také KERS. Nesmíme na něj zapomínat, sehrává při předjíždění velkou roli. Máme ho samozřejmě všichni, ale záleží na tom, jak ho na okruhu používáte."

"DRS vedlo k několika nudným manévrům, ale myslím si k tomu ohromně pomohlo. To dobré v případě DRS převažuje nad tím špatným. Během posledního závodu to bylo velmi těžké předjíždět pomocí DRS, pro mě to bylo nemožné, ale usnadňovalo to manévry na konci kola," popisuje Button.

Jak pilot McLarenu celkově hodnotí změny, k nimž došlo v letošní sezóně? "Myslím, že změny, které jsme učinili, jsou skvělé, je třeba se podívat na minulé závody a všimnout si soubojů a předjížděcích manévrů. Letos více riskujeme, je to odlišná situace než dříve. Máme spoustu skvělého předjíždění a Formule 1 je parádní."

tiskovka
Ze včerejší tiskové konference na Hungaroringu (foto: Red Bull Racing)

Vytisknout

Diskuze: Button: DRS ohromně pomohlo, předjíždění se ale občas stává nudným

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 4, poslední 29.07.2011 11:51 Vložte komentář

Zobrazeny poslední 4 komentáře. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Red Bull

Jak vysvětlují Webber, Massa a Button své letošní kvalifikační porážky?

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

  2. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud