Renault si výfuky vzadu vyzkoušel již před třemi týdny při testech na letišti v Duxfordu. V Nürburgringu došlo na další testování této verze, která je zatím o 4 kg těžší, než by měla být, protože není vyrobena z karbonových vláken, na jednom ze svých vozů.
"Zpětná vazba je z hlediska vyvážení a ovladatelnosti vozu pozitivní, protože to byl náš první den, kdy jsme s nimi jezdili. Vypadá to, že auto nyní pracuje mnohem lépe," uvedl šéf závodního týmu Eric Boullier.
Testovaná verze (u Renaultu netradičních) výfuků vzadu u podlahy na Heidfeldově voze
Tým se přesto rozhodl od tohoto návrhu pro kvalifikaci a závod upustit, protože s ním potřebuje získat více zkušeností a lépe ho prověřit. Tento víkend s nimi nechce nic riskovat, příští týden je v Maďarsku ale bude zkoušet znova.