Vítěz předcházející Velké ceny Číny a také vítěz Velké ceny Turecka loňského roku Lewis Hamilton říká: "Myslím, že během tohoto závodu uvidíme, jak se budou všichni snažit být co možná nejšetrnější ke svým pneumatikám. Největším oříškem bude zatáčka číslo 8, která je velmi rychlá. Tahle zatáčka je jedna z nejvíce náročných na pneumatiky za celý rok."
"Na turecké trati bude také KERS rozhodujícím faktorem. Většina rovinek následuje po pomalých zatáčkách. Tím pádem se dá KERS využít hned na několika místech. Nejvíce ale asi bude využíván při výjezdu ze zatáčky číslo 10 a také v nájezdu na cílovou rovinku."
"Vždy se zde dalo dobře předjíždět v nájezdu do zatáčky číslo 12. Na výjezdu ze zatáčky číslo 10 totiž není až tak složité zůstat za někým a vyvést se ve větrném pytli. Vše směřuje k tomu, že nás i za týden čeká velmi zajímavý víkned," zakončil Lewis. Jen připomeňme, že KERS již byl v F1 používán. Poprvé se objevil v roce 2009, v roce 2010 se kvůli vysokým nákladům nepoužíval.