Tlak na Ferrari roste. V Malajsii v kvalifikaci za Red Bullem i McLarenem očividně zaostávali a zůstávají tak zatím daleko za svými předsezónními slovy, že nic jiného než titul letos nepřipadá v úvahu. Ihned po závodu v Malajsii odletěli Stefano Domenicali, Aldo Costa i Patem Fryem zpět do Maranella na krizovou schůzku.
Scuderia nyní soustředí své zdroje na to, aby porozuměla, které novinky na autě nepodávají takové výsledky jako v tunelu a proč. Autosport píše o problémech s korelaci dat poté, co italská stáj přestavěla tunel pro testování 60% místo původního 50% modelu.
Během dnešního úvodního tréninku v Číně proto Ferrari věnovalo spoustu času aerodynamickým simulacím, aby lépe porozuměla svým problémům. Felipe Massa doufá, že se toto úsilí vyplatí.
"Samozřejmě na těch problémech pracujeme, pravdou však také je, že jsme na nasazení nových dílů měli pouze pět dní, které nás dělily od minulého závodu. Je důležité, aby na tom všichni zapracovali a abychom auto co nejdříve vylepšili - to máme v plánu," uvádí Massa.
Na dotaz, zde je povzbuzen závodní rychlostí monopostu 150° Italia, Brazilec odpovídá: "Ano, ale to nestačí, když jsme v kvalifikaci o sekundu pomalejší. I když je auto v závodě lepší, musíme se zlepšit, protože to je zkrátka málo."