Od De la Rosy se očekávalo, že zůstane u Pirelli, jenže minulý týden přišlo oznámení, že se vrací k McLarenu na pozici rezervního pilota. Ačkoliv má Pirelli stále několik týdnů na to, aby si našlo dalšího testera, který se bude v dubnu tohoto roku prohánět po Istanbulu už s vylepšeným vozem Toyoty, italský výrobce by poslední test přesto rád odjel s De la Rosou za volantem.
„Naše první testy se budou konat v dubnu a já bych si přál, aby je vykonal Pedro, než nás opustí – což by bylo ideální, protože bych rád zachoval určitou kontinuitu.
Učinili jsme nějaké úpravy na Toyotě pro letošní rok, abychom zvýšili přítlak. Chtěl bych, aby to Pedro porovnal, protože s loňským autem jezdil. Po tomto testu by mohly vzniknout u dalších týmů problémy, kdybychom pokračovali [se stále stejným vozem]. Přivítali bychom nějakou výpomoc."
Hemberyho trápí nedostatek zkušených pilotů F1, kteří by byli dostupní: “Není to ideální, protože neexistuje systém pro řízení vozů F1 pro mladé piloty. Nemohu si tedy jednoduše vybírat z mladých pilotů. Stejně tak chcete někoho zkušeného, který by vám poskytl ty správné vstupní informace. Pro nás to není jednoduché vyřešit. Doufám, že brzy najdeme řešení.”
Sportovní ředitel Pirelli si také zavtipkoval, že by měl zřejmě vybírat peníze za možnost stát se jejich testovacím pilotem. Jak Nick Heidfeld, tak I Pedro de la Rosa si po testování pro Pirelli brzy našli zaměstnání na plný úvazek někde jinde.
“Pokud by se někdo chtěl dostat do F1, měl by dobrý rozpočet a chtěl by mi zaplatit za místo testovacího pilota, jen ať si podá žádost. Naše úspěšnost v zajišťování kontraktů v F1 je momentálně asi vůbec nejvyšší v tomto byznysu – když mi tedy napíšete s nabídkou slušného balíku, pak jsme ochotni jednat."