Liuzzi si za místo platit nehodlá

iM2, 23. února 2011, 22:31 Google+

Tonio Liuzzi nehodlá platit za svoje místo v F1 pro letošní sezonu.

Počet komentářů:  3 komentáře (Poslední 25.02. 11:37) Napište svůj názor
Liuzzi, Vitantonio

Liuzzi, Vitantonio | foto: HRT F1 Team

Sdílejte článek

Poté, co Tonio přišel o místo závodního pilota u Force India ve prospěch Paula di Resty, jedná s HRT o možnosti působení v roli závodního pilota pro tuto sezonu. Vloni si HRT své jezdce vybíralo podle peněz, které byli schopni do týmu přinést. Letos už určité finance obstaral Narain Karthikeyan přes svého sponzora - indickou spolenčost Tata.

Liuzzi je však přesvědčen, že je v pozici, kdy nebude muset za své místo platit: "Myslím, že by preferovali jezdce, který by přinesl nějaké peníze, ale to není můj případ, protože jsem to nikdy nedělal a také to dělat nebudu. Jsem schopen přinést moje zkušenosti, moji rychlost a samozřejmě pro ně udělat vše, co bude v mých silách. Pak bych samozřejmě mohl pomoci s hledáním sponzora, ale nemůžu si dovolit, abych si platil svoje místo. Týmu jsem schopný odevzdat svých 100%."

"Momentálně vedou nějaká nadějná jednání s určitými sponzory, takže by zde mohl být dobrý potenciál navýšit rozpočet." Liuzzi je přesvědčen, že by tým mohl být v roce 2011 konkurenceschopný. "Více konkurenceschopný než vloni? Určitě. Dostatečně konkurenceschopný? Tím si nejsem jistý. Je to otázka, protože vše se dělalo na poslední chvíli, nové auto přišlo pozdě, rozpočet je omezený. Je to vše kritické, ale samozřejmě mají nějaké zajímavé plány a pokud se jim vydaří, tak to bude dobré."

Vytisknout

Diskuze: Liuzzi si za místo platit nehodlá

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 3, poslední 25.02.2011 11:37 Vložte komentář

Zobrazeny poslední 3 komentáře. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

Oscar Piastri vyhrál podivný trénink v Suzuce

První trénink přerušen po nehodě, v druhém se víc stálo než jezdilo. Vyhrál ho Piastri

  • Pátek

    • Trénink ()
    • Kvalifikace ()
  • Sobota

    • Trénink ()
    • Závod ()
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Heidfeld, Nick

Renault F1 hostem automobilky Lotus na ženevském autosalonu

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

  2. McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud