Podle průzkumu Formula Money se rozpočty dvanácti týmů loni pohybovaly průměrně kolem 3 miliard Kč na jeden tým, přičemž ten největší mělo Ferrari - téměř 7 miliard Kč.
Podle Hornera se nyní rozhovory v rámci FOTA ubírají "správným směrem." Tato asociace přitom v roce 2009 vetovala plán na zavedení rozpočtových stropů ve výši 1,15 miliardy Kč, místo toho přišla s Dohodou o omezení zdrojů (RRA).
Ta omezuje různé oblasti - například počet zaměstnanců, množství dat zpracovaných při počítačových simulacích či počet testovacích dní na dráze. Obsahuje však významné výjimky - například náklady na marketing či vývoj motorů, jejichž hodnota se může vyšplhat ročně i na více než 6 miliard Kč.
Šéf Red Bullu uvedl: "Souhlasíme s omezením aktivit, ale ne pouze na určité vybrané... Udělejme tomu jednou provždy konec transparentní dohodou," což by mohlo splnit zavedení rozpočtových stropů.
Christian Horner v aerodynamickém tunelu Red Bullu v Milton Keynes
K RRA řekl: "Dalším velkým problémem pro Red Bull, který souvisí s RRA je to, že ostatní týmy chtěly zavést tresty, které by povzbuzovaly ke skrytému boji. Menší týmy v tom viděly příležitost k nějakému výdělku a skončili bychom v situaci plné udavačství. Můžete to momentálně pozorovat, staví to týmy proti sobě navzájem, což není to, co se od FOTA očekává."
FOTA nyní prošetřuje stížnosti, že Red Bull minulý rok utrácel přespříliš, což je podle Hornera hloupost: "Plně jsme se v roce 2010 drželi RRA. Red Bull zažil svůj nejlevnější rok ve Formuli 1 z hlediska čistého utrácení a letos se to ještě zmenší. RRA nám ušetřila spoustu peněz."