Lotus: Přechod na motory Renault se vyplatí

iM2, 24. ledna 2011, 19:26 Google+

V roce 2011 bychom se mimo jiného měli těšit na KERS, pneumatiky Pirelli a přenastavitelná zadní křídla. Všech 12 týmů tedy mělo náročnou zimu. Pro Lotus, který pro letošek přechází na motory Renault, však byla tato pauza možná ještě trochu více náročná. Nicméně tým doufá, že se jim tvrdá práce vyplatí a budou schopni bojovat uprostřed pole.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Lotus

Lotus | foto: Caterham F1 Team

Sdílejte článek

Stejně jako další nově příchozí, tedy HRT a Virgin, používal i Lotus v sezoně 2010 motory Cosworth. Ačkoliv tým skončil v bodování mezi týmy na 10. místě, tedy před jeho hlavními rivaly, rozhodl se, že motory Renault pro něj budou lepší i s ohledem na budoucí růst. Speciálně to znamená dodávky převodovek a hydraulických systémů od Red Bull Technology.

„Tato zima byla docela složitá, protože jsme uzpůsobovali monopost na motory Renault a navázali jsme nové partnerství s Red Bull Technology, které by nám mělo zajistit převodovky a hydrauliku. Tato změna vyvolala určité komplikace co se týče vývoje nového vozu během zimy, ale už je vše v pořádku,“ říká týmový manažer Graham Watson na oficiálních stránkách týmu.

Pokud se změny vyplatí, tak by se tým mohl posunout tak doprostřed pole. V roce 2010 se etablovali jako nejlepší z nově příchozích týmů, když se jim sice nepodařilo získat nějaký bod, ale maximem je 12. místo Kovalainena v Japonsku a v kvalifikaci 13. místo také Kovalainena v Belgii.

„Doufám, že největší rozdíl, který uvidíte, bude náš posun na roštu. Snažíme se o to. Rok 2010 byl brilantní, ale to je celá historie, vše se točí kolem roku 2011. Lidé uvidí jasný pokrok ve všech oblastech,“ pokračuje Watson.

Na krytu motoru Lotusu už letos nápis Cosworth nebude

„Teď je to těžší, protože toho děláme hodně v továrně. Minulý rok byl těžký, ale tento je také těžký, protože všechno děláme interně – designujeme a vyrábíme auto – a samozřejmě lidé potřebují čas, aby se to vykrystalizovalo. Takovému týmu v F1 to může trvat roky, aby si to všechno pořádně sedlo. Myslím, že děláme dobré kroky vpřed a zlepšujeme se,“ dodává optimisticky Watson.

Vytisknout

Diskuze: Lotus: Přechod na motory Renault se vyplatí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

HRT

Josef Král bude v GP2 jezdit za tým Arden

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud