"Jsem potěšen tím, že se Group Lotus vrací do Formule 1 prostřednictvím odkoupení akcií Renaultu F1. Obzvlášť potěšitelné to je pro mě, když vidím opětovné spojení Lotusu a Renaultu a návrat legendárního černo-zlatého zbarvení, s nímž jezdili skvělí Ayrton Senna, Elio de Angelis, Johny Dumfries a samozřejmě v 80. letech také já," cituje Group Lotus vyjádření Mansella na svých stránkách www.lotuscars.com.
"Mám bohaté vzpomínky na tuto kombinaci, když jsem dovezl Lotus-Renault k jejich prvnímu pódiovému umístění ve Velké ceně Evropy 1983. Ayrton to zopakoval neuvěřitelným vítězstvím v Portugalsku 1985.
Vzpomínám si, že smlouva Lotus-Renault byla podepsána uprostřed roku 1982 a poskytla dostatečné turbomotory pouze pro jedno auto - pro nový Type 93, s nímž měl jet Elio de Angelis. Colin kvůli tomu pro mě navrhl druhé auto, jež by co nejlépe využilo atmosférický motor Cosworth-Ford. Skutečně inovátorským přístupem Lotusu se Colin rozhodl nasadit nové a průkopnické aktivní zavěšení pro můj Type 92, který navrhovali měsíce v odvážném pokusu srovnat výkonnost mého vozu s tím, který byl poháněný Renaultem.
Odvaha se však v mém případě nevyplatila, protože byl nasazen trochu předčasně a po několika závodech musel být systém odstraněn. Ale vím, že tato technologie byla úspěšně rozvinuta pro cestovní vozidla a je skvělým příkladem toho, jak byla inovace Lotusu přenesena do silničního provozu. Není pochyb o tom, že toto nové partnerství v F1 bude užitečné pro vývoj jejich budoucích cestovních vozů," dělá reklamu skupině Group Lotus Mansell.
Mansellův Lotus Type 92
"Jsem nesmírně vděčný Lotusu a obzvlášť Colinu Chapmanovi, který byl velmi inspirujícím člověkem a pro mě něco jako druhým otcem, který se velmi zajímal o vývoj týkající se závodních a silničních projektů v Hethelu.
Jsem opravdu rád, že vidím návrat Lotusu tam, kam patří, když bude soutěžit v nejvyšší kategorii motosportu, navíc se vzkříšením tradičního zbarvení, které zdobilo má auta tolik let a opravdu jim přeji do budoucna vše nejlepší," dodává Mansell.