Italský tým loni hodně rozzlobilo schválení dvojitých difuzorů, s nimiž se na počátku roku objevily týmy Brawn GP, Williams a Toyota, protože podle nich toto řešení nebylo v souladu s pravidly vymezující aerodynamické prvky v zadní části monopostů.
V roce 2011 budou zakázány F-kanály, místo nich však vozy budou moci mít pohyblivou klapku zadního křídla, která umožní vozům po aktivaci dosahovat na rovinkách podstatně vyšších rychlostí. V kvalifikaci její využívání nebude omezeno, v závodě pomocí ní bude moci pilot zrychlit pouze v případě, že na soupeře před sebou nebude ztrácet více než 1 sekundu.
Zadní část monopostu F10
Di Montezemolo se dle prohlášení na oficiálních stránkách Scuderie obává různých výkladů a podobné vřavy, jaká nastala počátkem roku 2009 při povolení dvojitých difuzorů: "Co se zadního křídla týče, doufám, že začneme se zcela jasně definovanými pravidly. Nebojím se toho, ale zkušenost z roku 2009 je stále čerstvě v paměti."
Příští rok se vrátí také systémy pro rekuperaci kinetické energie (KERS). Ferrari bylo jedním z mála týmů, které s tímto systémem závodily až do konce sezóny. Občas se jej sice vzdaly, ale jejich KERS patřil k jedním z nejpovedenějších společně se systémem Mercedesu - proto by Scuderia v této oblasti měla být v roce 2011 v silné pozici.
Loňská F60ka s KERSem
"Vycházíme ze solidního základu," uvedl k otázce KERSu prezident Ferrari. "Myslím na to, že náš systém pro rekuperaci energie byl koncem loňského roku velmi konkurenceschopný."