Lotus si získal letos davy fanoušků za svůj otevřený a upřímný vztah k závodění, za velké úsilí a konkrétní kroky, které by mu měly pomoci dosáhnout v dalším období větší výkonnosti.
Šéfka marketingu Silvi Schaumloeffel dnes vysvětlila, jak bude vypadat jejich zbarvení v roce 2011: "Pracovali jsme celý rok na tom, aby naši fanoušci měli nevídaný přístup k našemu týmu. Jsme vzrušeni tím, že se v příští sezóně vrátíme k černému a zlatému barevnému schématu.
Chceme, aby nám fanoušci pomohli s designem našeho vzhledu, s nímž budeme závodit příští rok. Brzy oznámíme, jak přesně se budou moci fanoušci podílet v návrhářském procesu, proto sledujte naše internetové stránky na www.lotusracing.my, kde se objeví více detailů.
Osoba, která navrhne vzhled, jež nakonec vybereme, se s námi bude moci zúčastnit prvního testování příští rok, aby mohla auto vůbec poprvé na trati sama vidět. Pro Lotus a fanoušky F1 je to tedy životní příležitost pomoci nám postoupit v našem úžasném příběhu v roce 2011."
Bruno Senna se v Suzuce projel v černozlatém Lotusu svého slavného strýce Ayrtona
Výkonný ředitel týmu Lotus Racing Riad Asmad k tomu dodal: "Když jsme poprvé odhalili zbarvení našeho vozu pro rok 2010, byli jsme jednotně chváleni za naše rozhodnutí přivést zpět do světa moderní F1 historický zelenožlutý vzhled.
Vím, že se návrat ke stopám legendární černé a zlaté se setká ještě s větší celkovou podporou, protože to zahraje na city našich fanoušků po celém světě. Dát fanouškům šanci pomoct nám s jejich návratem na současný startovní rošt je skutečně v souladu s naším přesvědčením mít své podporovatele přímo v srdci Lotusu - nemůžeme se už dočkat, až světu budeme moci ukázat, s čím jsme přišli!"