McNish: Proč si Di Resta zaslouží šanci v F1? Je lepší než Sutil s Liuzzim

Petr Hlawiczka, 1. listopadu 2010, 06:30 Google+

Bývalý závodní pilot Toyoty F1 prohlásil s přihlédnutím k chybám, které dělají závodní piloti Sutil s Liuzzim, že by si testovací pilot Force Indie Paul di Resta rozhodně zasloužil svou šanci ve Formuli 1.

Počet komentářů:  2 komentáře (Poslední 05.11. 15:42) Napište svůj názor
Force India

Force India | foto: Sahara Force India

Sdílejte článek

Skot podle něj odvádí výbornou práci. Krom toho, že září v DTM, podává velmi dobré výkony i během pátečních testovacích jízd s vozem F1.

"Pokud se podíváte na chyby, které v posledních závodech udělali Sutil s Liuzzim, pak musíte uznat, že existuje dobrý důvod, aby závodil Paul," uvedl McNish pro skotské noviny The Daily Record.

"Žel motosport je hodně o politice a obzvlášť F1, takže to není pouze o výkonnosti pilota. Doufám však, že Paul brzy přidá své jméno na seznam Skotů v F1," pokračuje bývalý pilot F1.

diresta

Di Resta včera v sérii DTM v Itálii poprvé v sezóně po kolizi s Rockenfellerem a později i s Molinou nebodoval a přišel o své průběžné vedení - na lídra Spenglera před poslední závodem ale ztrácí pouhé tři body.

"Má na to mentálně? Ano," odpovídá si na vlastní otázku McNish. "Není jednoduché  účastnit se dvou odlišných programů. Jen se podívejte na Andyho Priaulxe. Je vícenásobným světovým šampionem cestovních vozů, ale Supercars a GT pro něj byly obtížné. Paul to všechno zvládá nadmíru dobře."

Vytisknout

Diskuze: McNish: Proč si Di Resta zaslouží šanci v F1? Je lepší než Sutil s Liuzzim

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 2, poslední 05.11.2010 15:42 Vložte komentář

Zobrazeny poslední 2 komentáře. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Nico Hülkenberg v Kanadě

Bearman nastoupí s Haasem v Barceloně, nahradí v roce 2025 Hülkenberga? Zamíří Sainz k Williamsu?

Lando Norris ve Velké ceně Kanady

Red Bull si stěžuje na přední křídlo McLarenu: ohýbá se až příliš

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Glock, Timo

Změnila se F1 s novým bodovým systémem?

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

  2. Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

  3. Bearman nastoupí s Haasem v Barceloně, nahradí v roce 2025 Hülkenberga? Zamíří Sainz k Williamsu?

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud