McNish: Proč si Di Resta zaslouží šanci v F1? Je lepší než Sutil s Liuzzim

Petr Hlawiczka, 1. listopadu 2010, 06:30 Google+

Bývalý závodní pilot Toyoty F1 prohlásil s přihlédnutím k chybám, které dělají závodní piloti Sutil s Liuzzim, že by si testovací pilot Force Indie Paul di Resta rozhodně zasloužil svou šanci ve Formuli 1.

Počet komentářů:  2 komentáře (Poslední 05.11. 15:42) Napište svůj názor
Force India

Force India | foto: Sahara Force India

Sdílejte článek

Skot podle něj odvádí výbornou práci. Krom toho, že září v DTM, podává velmi dobré výkony i během pátečních testovacích jízd s vozem F1.

"Pokud se podíváte na chyby, které v posledních závodech udělali Sutil s Liuzzim, pak musíte uznat, že existuje dobrý důvod, aby závodil Paul," uvedl McNish pro skotské noviny The Daily Record.

"Žel motosport je hodně o politice a obzvlášť F1, takže to není pouze o výkonnosti pilota. Doufám však, že Paul brzy přidá své jméno na seznam Skotů v F1," pokračuje bývalý pilot F1.

diresta

Di Resta včera v sérii DTM v Itálii poprvé v sezóně po kolizi s Rockenfellerem a později i s Molinou nebodoval a přišel o své průběžné vedení - na lídra Spenglera před poslední závodem ale ztrácí pouhé tři body.

"Má na to mentálně? Ano," odpovídá si na vlastní otázku McNish. "Není jednoduché  účastnit se dvou odlišných programů. Jen se podívejte na Andyho Priaulxe. Je vícenásobným světovým šampionem cestovních vozů, ale Supercars a GT pro něj byly obtížné. Paul to všechno zvládá nadmíru dobře."

Loading...
 
Vytisknout

Diskuze: McNish: Proč si Di Resta zaslouží šanci v F1? Je lepší než Sutil s Liuzzim

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 2, poslední 05.11.2010 15:42 Vložte komentář

Zobrazeny poslední 2 komentáře. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Představení nového vozu Mercedes F1 W11 EQ Performance

Německá média informují o brzkém konci Wolffa u Mercedesu

Práce na modelu monopostu F1 v aerodynamickém tunelu

Nová pravidla schválena: rozpočtové stropy, hendikep pro vývoj aerodynamiky i růst min. hmotnosti

George Russell během předsezonních testů v Barceloně

Dočkají se piloti F1 před prvním závodem testovacích jízd? Russell v to doufá

Prezentace nového Racing Pointu

Aston Martin posiluje. Do vedení společnosti přichází harcovník z Daimleru

Ocon s Ricciardem odhalují vůz pro sezónu 2020

Odchod Ricciarda šéfa Renaultu zklamal. Prozradil, kdy rozhodnou o jeho náhradě

Charles Leclerc má u Ferrari pozici jistou

"Nestal jsem se jedničkou Ferrari," tvrdí Leclerc

Start závodu v Kanadě

Úsporná opatření nekončí. Na čem se bude dále šetřit?

Vítězové na pódiu v Monaku

Monako 2016? Zuřil jsem, vzpomíná Ricciardo

Nové zbarvení vozu Renault RS20 pro závodní sezónu 2020

Renault je v krizi. Automobilce prý hrozí zánik

Ferrari podle Todta právo veta nebude zneužívat

Veto Ferrari prezidentovi FIA starosti nedělá. Vettel podle něj bude mít spoustu možností

  • Čtvrtek

    • 1. Trénink (11:00 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (15:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. ALBON, 2. BOTTAS, 3. GASLY... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Glock, Timo

Změnila se F1 s novým bodovým systémem?

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Renault je v krizi. Automobilce prý hrozí zánik

  2. "Nestal jsem se jedničkou Ferrari," tvrdí Leclerc

  3. Odchod Ricciarda šéfa Renaultu zklamal. Prozradil, kdy rozhodnou o jeho náhradě

  4. Monako 2016? Zuřil jsem, vzpomíná Ricciardo

  5. Úsporná opatření nekončí. Na čem se bude dále šetřit?

  6. Dočkají se piloti F1 před prvním závodem testovacích jízd? Russell v to doufá

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud