Vzpomínáte si ještě na úvodní závod sezony v Bahrajnu? Ferrari v něm (i díky smůle Red Bullu) obsadilo double a zdálo se, že Maranello bude mít konečně reálnou šanci na boj o mistrovský titul. Jenže postupně přišly chyby týmu i jezdců a hlavně uvadající konkurenceschopnost. Zatímco ještě ve Francii mělo Ferrari reálnou šanci na vítězství, od letní přestávky červení tempu Red Bullu nestačí.
Max Verstappen si tak celkem v poklidu dojíždí pro jedno vítězství za druhým, ba co víc, na Ferrari se dokonce dotahuje Mercedes. Ten už má dnes dost možná co se týče závodní rychlosti lepší balík. Pro nejstarší stáj tedy jde o další bolestivou facku.
A hlavně nenaplněné naděje. „Naposledy měli reálnou šanci vyhrát v červenci. V Mexiku byl Mercedes jasně rychlejší, obávám se proto, jak to bude s vývojem Ferrari dál, byť existuje možnost, že práce na tomhle voze ukončili už dávno, když si uvědomili, že šampionát je ztracený," glosuje Paul Di Resta.
V Mexiku se intenzivně řešila nadmořská výška. Ta mohla být podle mnoha pozorovatelů zásadním problémem Ferrari. Paul Di Resta si to ale nemyslí. „Možná jim podmínky nesedly, ale pokud šlo jen o podmínky, proč na ně doplatili v takové míře jen oni? a motor? Alfa Romeo jezdí s motory Ferrari, přičemž Bottas měl nejlepší tempo za dlouhou dobu," poukazuje skotský pilot a zároveň televizní expert.