Po víkendu přitom Sebastian Buemi prohlásil, že F-kanál snad v Koreji již konečně nasadí. Na voze se poprvé objevil během testu před Monzou, žel ani šesti týdnech úprav a testování není zralý na nasazení do závodu. Vyladit tento sofistikovaný systém není pro Toro Rosso jednoduché.
"Těsně před tím, než jsme se vydali do Koreje, jsem jezdil s STR v našem posledním aerodynamickém testu sezóny, během něhož jsme se rozhodli F-kanál v Koreji nepoužit. Nepodával takové výsledky, jaké jsme čekali, což je škoda, protože by pro nás vzhledem k rozvržení tamějšího okruhu představoval výhodu," vysvětluje Alguersuari.
Ovládání F-kanálu v kokpitu vozu STR5
"Ohledně víkendu zůstávám optimistou, protože tato trať je nová pro všechny a týmy ve svých simulačních nástrojích nemohou stavět na předchozích datech, což může pomoci srovnat velké a malé týmy. Pokud se nám tedy podaří přijít s něčím dobrým pro jízdu auta a pracovat inteligentně, možná bychom mohli získat dobrý výsledek," pokračuje Španěl.
"Už se těším, až odhalíme novou trať, novou zemi a novou kulturu - to je vždy vzrušující," dodává na závěr.