Rosberg přiznává: F-kanál na našem voze nefunguje

Petr Hlawiczka, 15. července 2010, 06:50 Google+

ZE ZÁKULISÍ MERCEDESU; Po neděli bylo v garáži Mercedesu tolik radosti a slávy, jakou očití svědkové nepamatují od vítězství Brawnu GP v loňském šampionátu. Rosberg však po závodě přiznal, jaký problém jejich vůz trápí.

Počet komentářů:  10 komentářů (Poslední 17.07. 08:58) Napište svůj názor
Rosberg, Nico

Rosberg, Nico | foto: Bridgestone

Sdílejte článek

Radost po skončení Velké ceny Británie byla pochopitelná. Ross Brawn v pátek vypadal docela odevzdaně: hovořil o potřebě konsolidace jejich týmu a o možnosti přesunutí větší části zdrojů k budoucímu autu. Po katastrofálním víkendu ve Valencii se tým mohl opět radovat ze slušného výsledku: Rosberg na pódiu, horší Schumacher také na bodech.

Brawn během oslav přihodil pár zajímavostí z loňského roku, kdy se snažil najít pro tým Brawn GP seriózního kupce. Loni byl údajně velmi blízko dohody s Tony Fernandesem a jeho malajskými sponzory, kteří letos oživili Lotus a dělají na nováčka hezké pokroky.

Nico kromě radosti po víkendu ale také odhalil, že se jim nedaří přinutit jejich F-kanál k efektivnímu fungování. Drobné přínosy tam stále jsou, ovšem za dlouhou dobu od jeho nasazení se týmu nedaří přimět ho k lepšímu fungování.

Nejsem sice odborník na aerodynamiku, ale už od prvního pohledu mi bylo zřejmé, že otvory na horní náběhové straně zadního křídla se zahnutou trubkou v jeho středu a bez žraločí ploutve nad motorem nemohou fungovat tak dobře jako sofistikovaný systém McLarenu, jehož vysokotlaký vstup vzduchu se nachází v horní části nosu před kokpitem.

Merc_RW
Zadní křídlo Mercedesu W01

Těším se do Hockenheimu, protože uděláme další pokroky, jelikož velké věci jako F-kanál na našem voze stále správně nefungují. Jakmile se nám je podaří zprovoznit, bude to další velký krok vpřed," prohlásil Rosberg doslova.

Velká cena Německa bude ještě důležitější pro jeho mnohem slavnějšího kolegu, který se kvůli stále se nedostavujícím výsledkům dostává pod čím dále větší tlak.

Vytisknout

Diskuze: Rosberg přiznává: F-kanál na našem voze nefunguje

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 17.07.2010 08:58 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 10 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Buemi, Sebastien

Silverstonské trampoty týmu Toro Rosso

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

  2. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud