Prohlášení týmů po Velké ceně Kanady

F1NEWS.CZ, 13. června 2010, 20:45 Google+

Jak hodnotí piloti a týmy Velkou cenu Kanady, kterou okořenila kratší výdrž pneumatik než obvykle a rozdílné strategie zastávek v boxech?

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Hamilton, Lewis

Hamilton, Lewis | foto: McLaren

Sdílejte článek

MCLAREN

Lewis Hamilton, 1.
Tohle byl složitý víkend. Vše nám ale vycházelo, měli jsme skvělou podporu od fanoušků, také tým odvedl výbornou práci. Závod byl asi jedním z nejtěžších, které jsem kdy jel. Podařilo se nám ale získat další double, což je skvělé.

Neměli jsme nejlepší pit stop. Fernando se tak dokázal dostat před mě, já mu to ovšem poté vrátil. Když jsem ale odjížděl od svých mechaniků, tak jsem ho neviděl. Byl ve slepém úhlu zrcátka. Pak jsem si všiml, že je těsně vedle mě. Až do první zatáčky jsme spolu závodili, ale bylo to fair-play.

Jenson Button, 2.
Byl to parádní závod, náročný a hodně jsem si ho užil. Byla to opravdu legrace a zároveň velmi obtížné určit, kdy je možné tlačit na pneumatiky. Myslím, že jsem zabral v posledním stintu o něco dříve, vyjel jsem si ale druhé místo, takže velké díky celému týmu.

Tento kluk [Hamilton] je fenomenální. Bylo fajn dojet v závodě těsně za sebou a získat nějaké body. Z pohledu pneumatiky to byl vzrušující závod. Je to skvělé, když jste vepředu a pozorujete, jak mezi sebou ti dva válčili. Byla to zábava a pro diváky skvělý závod díky pneumatikám, které byly trochu jiné než obvykle. Ze závodu to udělalo peklo.

Martin Whitmarsh, šéf týmu
Někdy mi říkají, že slovní spojení “fantastická práce“ používám až příliš často, když hovořím o výkonech Lewise a Jensona, ale dnes se za to, že to opět použiju, nebudu omlouvat. Odpoledni závod byl z pohledu diváka velmi vzrušující, ze strategického pohledu představoval velkou výzvu a já myslím, že ji naši inženýři perfektně zvládli.

Lewis s Jensonem zde v Montrealu odpoledne odvedli skutečně fantastickou práci. Jezdili s plně kontrolovanou agresivitou, když to bylo potřeba, mírnili to trpělivostí a disciplínou, když to situace vyžadovala. Pevně věřím, že McLaren má dva nejlepší piloty na světě.

Nyní opouštíme Ameriku a míříme zpět do Evropy na prvním místě v šampionátu konstruktérů a s piloty na prvním a druhém místě v šampionátu jezdců. Nikdy nepodceňujeme naše soupeře, kteří pracují velmi tvrdě, aby vyhrávali velké ceny a také šampionáty, podobně jako my. Čeká nás ještě dlouhá cesta, bez obav ale mohu prohlásit, že v McLarenu každý člověk pracuje tak tvrdě, jak jen může, abychom si udrželi naše pozice v obou šampionátech až do Abú Zabí v listopadu.

 

FERRARI

Fernando Alonso, 3.
Myslím, že to byl pro nás dobrý den a auto bylo velice konkurenceschopné tady v Kanadě. Měl jsem dobrou příležitost vyhrát, díky fantastické práci mechaniků v boxech jsme se před Lewise dostali.

V provozu jsem ztratil pozici a pak další. Přišli jsme tím o 10 bodů a spadli z 25 na 15. Ale je to skvělé zotavení v šampionátu. V Turecku jsme na McLaren ztrátili 50 sekund a tady bojovali o vítězství. Jdeme správným směrem a myslím, že jsem zpátky v boji. Byli jsme opravdu blízko, měli pár skvělých soubojů a pro mě to byl skvělý pocit, být zpátky v boji o vítězství a na pódiu.

Felipe Massa, 15.
Byl to příšerný závod, ve kterém mě potkalo všechno možné. V první zatáčce jsem měl nehodu, která mě vyřadila ze hry o nejvyšší příčky. Měl jsem velmi dobrý start, ocitl jsem se ale v sevření mezi Buttonem a Liuzzim, jenž se mě dotkl, a všichni jste viděli, jak to skončilo. Je to škoda, ale takové věci se stávají. Auto dnes bylo velmi dobré, což obvykle ve srovnání s kvalifikací bývá.

Poté jsem byl pořád v hustém provozu, a když už jsem se propracoval zpět na body, byla tam další kolize, tentokrát s Michaelem, připravilo mě to i o tu malou šanci na body. Očekávám, že ve Valencii se mi bude více dařit, protože chystáme pro F10ku nové díly, a doufám, že budu bojovat o nejvyšší příčky.


RED BULL

Sebastian Vettel, 4.
Byl jsem překvapen, když jsem vjížděl ke své první zastávce jako lídr a vyjížděl na čtvrtém místě. Ostatní jeli do boxů pro nové pneumatiky o něco dříve, než jsem čekali. Většinou to bývá tak, že jejich závod by skončil, protože by se dostali do provozu, ale to se teď nestalo. Když jsme vyjeli z naší zastávky, oni byli před námi, takže musíme zjistit, jak k tomu došlo. Na druhou stranu, měl jsem problém s převodovkou zhruba od poloviny závodu, což mě donutilo zpomalit. Ztratil jsem šest sekund ve dvou kolech na Jensona Buttona, takže jsem nemohl bojovat o podium. Ale je dobře, že jsme získali tyto finálové pozice.

Na začátku týdne jsem nepatřili mezi favority, ale nakonec jsem měli velmi dobrou rychlost a překvapili tu několik lidí. Ve skutečnosti jsme během závodu nemohli dokázat naši skutečnou rychlost, ale je to fakt. Na vrcholu to jsou velmi těsné souboje a jak vídáme, věci se rychle mění. Není žádný důvod k panice, máme velmi dobré auto a těšíme se do Valencie.

Mark Webber, 5.
Pneumatiky hrály v dnešním závodě velkou roli a nakonec jsme udělali maximum toho, co jsme mohli. Mám  smíšené emoce vzhledem k ranní penalizaci (pět míst dozadu za výměnu převodovky). Měl jsem několik dobrých kol po startu, ale to se vymstilo na pneumatikách, takže jsme je museli vyměnit o něco dříve, než bychom si přáli.

Ve druhém úseku jsem vedl pole a monitoroval mezeru mezi mnou a Lewisem. Ze začátku jsem se mu vzdaloval, ale ke konci mě dohnal. Snažil jsem se udržet svou rychlost konstantní, ale pneumatikám se rychlost udržet nechtěla a odcházely. Je tu téměř nemožné udržet pneumatiky tak, aby se nezničily a nezáleží na tom, jak jste rychlí. Nebyl jsem pak úplně nadšený, když jsem se ke konci vrátil z boxů na pátém místě, věděl jsem, že jezdci za Lewisem budou na něm nalepení. Poté jsme auto nastavili na šetrnost pro příští závod.

Čekali jsme, že ke konci budeme jezdcům přede mnou blíže, než tomu ve skutečnosti bylo. Chtěli jsme dnes dostat šampaňské, ale nepovedlo se, ale my se vrátíme.

Christian Horner, šéf týmu
Dnešní odpoledne bylo zajímavé. Zkusili jsme odlišnou strategii s pneumatikami, ale i přesto, že jsme se snažili naše auta dostat na první dvě pozice, neměli jsme dost rychlosti na tvrdých pneumatikách, aby k tomu došlo. Uprostřed závodu jsme pro auta zvolili rozdílné strategie; pro Sebastiana jsme zvolili měkké pneumatiky, zatímco Mark dostal tvrdé.
Bohužel uprostřed závodu nastaly u Sebastiana problémy s převodovkou, což nás nutilo vymyslet způsob, jak dostat auto do cíle. Neměli bychom být nespokojeni se čtvrtým a pátým místem, za to jsou v šampionátu stále slušné body, obzlášť na takovém okruhu.


MERCEDES

Nico Rosberg, 6.
Šesté místo bylo možná to nejlepší, čeho jsme zde mohli dosáhnout, takže jsem hodně šťastný. Byl to těžký víkend se slabým včerejším kvalifikačním výkonem. Bylo to kvůli gumám, které nám nepracovaly správně. V prvním kole dnešního závodu jsem ztratil hodně pozic díky chaosu, který se přede mnou stal. Od té doby už to šlo, podařilo se mi několik solidních předjetí.

Naše dnešní rychlost byla dobrá. Měli jsme dobrou strategii, ale být ohleduplný ke gumám dnes bylo opravdu těžké. Gumy se prostě drolily a pokaždé, když jsem se podíval do zrcátka tak to bylo horší a horší. Naštěstí jsme během druhé zastávky přezuli na prime a to nám dopomohlo k této pozici a získali jsme tak nějaké body do šampionátu.

Michael Schumacher, 11.
Nebýt jedné zastávky navíc, kterou jsem musel absolvovat po kolizi s Kubicou, asi bych snad na tom mohl být podobně jako on. V prvním kole jsem také přišel o část předního křídla. Nemohli jsme si dovolit vyměnit křídlo, protože bychom tím moc ztratili. Můj dnešní problém byl v tom, že jsem byl na trati neustále v provozu.

V závodě byly určitě momenty, se kterými jsem byl spokojený. Nepotěšilo mě ale, když jsem byl předjet oběma vozy Force India. Na souboj s Massou se budu muset ještě podívat. Vždycky totiž celá situace vypadá jinak z prohledu jezdce ve voze a z pohledu televizní kamery.

Ross Brawn, šéf týmu
Start se nám zrovna nepovedl, bohužel jsme stáli na dobrý pozicích, takže je to o to horší. Nico byl zablokován a do Michaela někdo strčil, a tak mu poničil přední křídlo. Nico měl pak dobrý závod a dojel šestý. Byl rychlý vždy, když potřeboval, pak už se jen staral o auto, prostě excelentní závod.

Michael vypadal hodně dobře v prvním stintu a měl také dobrou pozici. Bohužel vyvázl z incidentu s Kubicou s defektem pravé přední gumy, a tak musel na neplánovanou zastávku, což nám narušilo strategii. V poslední fázi závod musel bojovat s měkčími pneumatikami. Máme nějaké body, ale ne tolik, kolik jsme chtěli.

top_3
Nejrychlejší trojice kanadského závodu

RENAULT

Robert Kubica, 7.
Těch šest bodů, které jsem dnes získal v závodě, bylo těch nejtěžších v této sezóně. Snažili jsme se včera kvalifikovat na těch upřednostňovaných pneumatikách a doufali, že to dnes bude výhodou, ale bohužel to nefungovalo. Hodně mi odcházely zadní gumy v první části, což nás donutilo jet do boxů dříve, stejně tak odešly zadní i v druhé části.

Ale byl to akcí nabitý závod - měl jsem těsný souboj s Michaelem Schumacherem po první zastávce a se Sutilem před druhou. Závodil jsem s ním ve svém kole, ve kterém jsem měl jet do boxu. Jeli jsme bok po boku a já jel napravo, takže jsem se za něj zařadil a pustil ho do stopy, abych se dostal já do té, ze které se vjíždí do boxů, ale on brzdil velmi brzy a velmi silně.

Musel jsem jej objet, jinak bychom bourali. Na konci jsem jel krátce na preferovaných pneumatikách a velmi jsem tlačil na Rosberga, ale nezbyl už dostatek kol. Chytil jsem ho ale rychle. Byl to pro mě těžký závod, ale myslím, že do Valencie můžu jet s optimismem: trať by našemu autu měla sedět a budeme mít více nových dílů, které by nám měly pomoct s rychlostí.

Vitalij Petrov, 17.
Můj závod už byl téměř u konce v prvním kole, kde jsem se roztočil. Snažil jsem se po pravé straně předjíždět, ale vyneslo mě to na trávu a ztratil auto, což mě znovu dostalo na pole. Měl jsem štěstí, že jsem odrovnal pouze přední křídlo, které jsme při zastávce vyměnili. Poté jsem musel splnit všechny penalizace, což mě posunulo dozadu. Že to není úplně závod, který bych si chtěl pamatovat, ale stále je to dobrá zkušenost, prtože jsem dokončil závod a naučil se hodně o trati, snad mi to příští rok pomůže.

Eric Boullier, šéf týmu
Byl to jako vždy náročný závod pro tým, co se týká strategie a výběru pneumatik. Robert měl skvělé první kolo, kdy získal několik pozic, ale trpěl vysokou degradací pneumatik v prvním a druhém úseku a to dovolilo Rosbergovi získat naši pozici. Body, které jsme získali, jsou velmi cenné.

K výkonu Vitalyho není moc co říct - ulil start, měl po startu incident a za obojí získal penalizace. Změnili jsme jeho strategii a doufali, že vyjede safety car a pomůže mu poskočit výše, ale tentokrát ani jednou nevyjelnebyl to náš nejlepší víkend, nicméně neztratili jsme v šampionátu Mercedes z dohledu a základní rychlost auta v kvalifikaci byla dobrá. Doufáme v silný závod ve Valencii.

 

TORO ROSSO

Sebastien Buemi, 8.
Jsem strašně šťastný, že jsem získal čtyři body, protože tolik jsme jich nečekali. Tým odvedl excelentní práci, zvláště během zastávek v boxech a také strategie byla trefa do černého. Užil jsem si několik soubojů včetně předjetí Schumachera, což bylo obtížné, protože i když jsme byli na stejných pneumatikách a přestože je starší, je stále opravdovým bojovníkem.

Obecně to bylo těžké odpoledne, protože pneumatiky rychle odcházely, proto jsme plánovali tři zastávky, na což nejsme zvyklí. Další starost jsem měl o brzy poškozený výfuk.

Užil jsem si také jedno kolo ve vedení, což byl příjemný pocit. Doufám, že to znamená, že se má sezóna opravdu rozjede, protože zatím jsem neměl moc štěstí a tým přitom pracoval velmi tvrdě. Po "normálním" závodě dnes se cítím mnohem lépe. Osmé místo, vedení v závodě a předjetí Michaela. Skvělý den!

Jaime Alguersuari, 12.
Pozitivní věcí je, že jsem dokončil závod. Bylo to těžké odpoledne, kdy se mi moc nedařilo, i když jsem měl spoustu hezkých předjetí a vzrušujících momentů. Nejlepší pro mě je, že mi tým znovu dal spolehlivé auto, s nímž jsem mohl dojet do cíle a získat další cenné zkušenosti. Takže nyní se už těším do Valencie, na další závod na španělské půdě.

 

FORCE INDIA

Vitantonio Liuzzi, 9.
Byl to pěkně náročný závod a musel jsem na to tlačit každé kolo. Tým si zasloužil dobrý výsledek a té těžké práci, kterou odvedl tento víkend a týdny předešlé, věnované vývoji. Mohli jsme získat více bodů, ale je to v pohodě, získat alespoň něco. Bohužel jsem ztratil část závodu, když mi Felipe v první zatáčce zabouchl dveře před nosem. Byl to závodní incident - Jenson bylna druhé straně a já nemohl nic jiného dělat. Byl jsem uvnitř a jen držel svou stopu. Ztratili jsme přední křídlo a okamžitě museli změnit strategii, ale nakonec i to přineslo body. Dnes jsme ukázali, že patříme mezi deset nejrychlejších, a co je ještě důležitější - nevzdáme se toho.

Adrian Sutil, 10.
Stejně jako pro Tonia, byl to těžký závod. Na začátku jsem závodil s Kubicou a vypadalo to, že se můžeme opět dostat do top pětky, ale dotkli jsme se a já píchnul. Bohužel to bylo v první zatáčce, takže jsem musel projet celé kolo. Ztratil jsem spoustu času a posunulo mě to z nejlepší desítky, a pak jsem musel bojovat s Hülkenbergem, a potom se Schumacherem o body.

Na konci závodu jsme věděli, že Michael má nějaké problémy s autem, takže jsem se u něj držel velmi blízko a předjel ho, abych získal alespoň bod. Samozřejmě jsem zklamaný, protože si myslím, že jsme měli na víc bodů, nicméně jel jsem dobře a auto mělo po celý závod dobrou rychlost.

Vijay Mallya, šéf a majitel týmu
Opět body od obou aut je dobrý výsledek, i přesto, že s naší pozicí po včerejšku jsme doufali v lepší výsledky.  Ale jezdci měli smůlu s nehodami, a ty je posunuly dozadu. Jeli výborně pro tři body, což je celkově ze závodů skvělý výsledek. Dokázali jsme opravit obě auta po nehodách a udržet rychlost. Tento týden jsme si odnesli myšlenku, že máme silné auto, které je schopné bojovat s top čtyřmi týmy. Nyní se těšíme do Valencie.

 

WILLIAMS

Nico Hülkenberg, 13.
Ačkoliv závod začal dobře – byl jsem po prvním kole osmý – zbytek odpoledne už tak dobrý nebyl. První problém se objevil, když jsem bojoval se Sutilem a poškodil si přední křídlo, což znamenalo, že jsem musel v šestém kole neplánovaně do boxů. Při druhé zastávce jsem pak žel překročil povolenou rychlost, díky čemuž mi byla udělena penalizace.

Všechny tyto incident mě stály spoustu času a nedojeli jsme na bodech, což dnes bylo možné. Myslím, že jsme zde měli mnohem lepší auto a je mi líto, že se mi nepodařilo využít všechnu tu tvrdou práci, kterou o tomto víkendu tým vynaložil

Rubens Barrichello, 14.
Byli jsme zde dnes proto, abychom získali nějaké body, závod byl nakonec ale velmi rušný. Na roštu jsem měl problém, takže jsem musel získávat nějaká místa. Předjel jsem Alguersuariho, narazil však do mě, když se snažil bránit svou dráhu. Byl to velký náraz o síle 2G. Zablokoval mi levý přední brzdový kanál, a jak teploty vzrůstaly, přišel jsem o brzdový pedál, a proto jsem musel před sebe pouštět auta, než jsem se mohl dostat do boxů.

I po zastávce to trvalo tři kola, než brzdový pedál začal fungovat, takže mi ten incident opravdu zničil závod, což je frustrující pro celý tým, protože jsme zde měli určitě vůz schopný dosáhnout dobrého výsledku.

 

LOTUS

Heikki Kovalainen, 16.
Byl to skvělý víkend. S dnešním výsledkem jsem moc spokojený. Do cíle jsme dojeli před Petrovem a ostatní nováčky jsme předjeli o kolo! I přes problémy s pneumatikami jsme dokázali, jak moc rychlí jsme.

Vůz nepotkaly žádné problémy, i když jsem dneska nebyl spokojený s chování zádi vozu. Myslím, že to bylo způsobené nadměrným opotřebováváním gum.

Jarno Trulli, nedokončil
Je velká škoda, že jsem musel vzdát. Povedl se mi start a i během závodu jsem zajížděl výborné časy. Učinili jsme správné strategické rozhodnutí ohledně gum. Dařilo se nám držet se jezdců před námi. Poté se ale objevily vibrace, které signalizovaly problémy s brzdovým systémem vozu. Proto jsem musel vůz odstavit.

 

HRT

Karun Chandhok, 18.
Já jsem samozřejmě včera vůbec nejezdil, vzhledem k tomu to byl dnes dobrý závod. Soupeřili jsme s oběma Virginy a na Tima Glocka jsem měl před tím, než skončil, náskok osmi vteřin. Jsem docela spokojený, ke konci jsme reálně závodili pouze s těmi třemi vozy a byly jsme před nimi.

Byl to těžký závod kvůli provozu a každý se trápil s pneumatikami. Tým dnes odvedl skvělou práci a kluci pod tlakem zastávky v boxech dobře zvládli. Auto bylo spolehlivé, s čímž jsme se po celý víkend trápili.

Bruno Senna, nedokončil
Zřejmě nám selhala převodovka. Ztratil jsem druhý stupeň a bez něho nebyla šance dokončit závod na této trati. Rozhodli jsme se proto odstoupit, což je opravdu zklamání, protože to pro nás mohl být dobrý závod. Nyní si z toho musíme co nejvíce odnést a zaměřit se na další závod ve Valencii.

Colin Kolles, šéf týmu
Dnes jsme opravdu mohli soupeřit s ostatními týmy a tvrdě jsme s nimi bojovali o pozice. Jeli jsme na dvě zastávky stejně jako šest nejlepších pilotů.Z jedné strany to byl dobrý závod, protože jsme mohli porazit na dráze Virgin. Na druhé straně si myslím, že jsme mohli dosáhnout lepšího výsledku. Bruno měl naneštěstí problém s převodovkou, kvůli tomu musel skončit.

 

VIRGIN

Lucas di Grassi, 19.
Začátek závodu byl pro mě velmi dobrý. Měl jsem dobrý start a pak jsem se dostal před Tima a Bruna Sennu a honili jsme Lotus Jarna Trulliho. První stint byl velmi dobrý a chvíli jsme dokonce bojovali o desáté místo – naše první pozice na bodech. Žel ke konci závodu se vytratil tlak hydrauliky a musel jsem přestat řadit, abych ochránil auto. Konec byl zklamáním, bylo však dobré, že jsem mohl pokračovat a dovézt auto do cíle.

Timo Glock, nedokončil

Po celou dobu opravdu bláznivý závod. Start jsem zvládl v pohodě, pak do mě ale v osmé zatáčce naboural Bruno Senna a zničil mi zadní část vozu, čímž jsem přišel o spoustu přítlaku a vytlačil mě navíc z dráhy, kvůli tomu jsem se propadl na poslední místo.

Snažil jsem se je dohnat, ale brzy se objevily očekávané problémy s pneumatikami a tak jsme se na ně soustředili. Zastávky v boxech byly velmi rychlé – všech pět! Tým odvedl skvělou práci. Deset kol před cílem mě ale postihly problémy s řízením a tím pro mě závod skončil. Obecně to bylo skvělé závodit znovu v Kanadě, pro nás to zde byl těžký víkend a věříme ve Valencii za dva týdny v lepší výsledek.

 

SAUBER

Pedro de la Rosa, nedokončil
Skončit s prázdnýma rukama je pro mě velmi skličující. V prvním kole závodu se Vitaly Petrov přede mnou roztočil a trefil moje auto, když se vracel zprátky z trávy. Měl jsem zničené přední křídlo, tak jsem musel pro nové. Také adní kolo bylo nějak poškozené, ale to nebylo tak zlé. Poté jsem pokračoval a auto jelo celkem dobře. Najednou začaly odcházet pneumatiky, tak jsme naplánovali zastávku. Po zastávce šlo vše dobře, ale v 31. kole jsem najednou cítil ztrátu rychlosti na rovinkách a okamžitě poznal, že to je závažný problém.

Kamuj Kobajaši, nedokončil
Tohle se nemělo stát. Velmi dobře jsem odstartoval, z osmnáctého místa jsem zabojoval s Nicem Hülkenbergem a dosta se až na deváté. Před námi byl Michael Schumacher, podle všeho měl v šikaně problémy s brzdami. Všichni tři jsme brzdili pozdě a najednou nebylo kam jet. Chytil jsem obrubník, auto poskočilo a poškodilo se, takže jsem musel zastavit.

Peter Sauber, šéf týmu
Jak je v Kanadě časté, bylo dnes velmi jednoduché dosáhnout na body, ačkoli my je nezískali. Ztratili jsme jedno auto, které bylo na desáté pozici po prvním kole, kdy se mu povedl velmi dobrý posun. To druhé skončilo po poruše motoru.

Vytisknout

Diskuze: Prohlášení týmů po Velké ceně Kanady

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

gp monaka

Nejrychlejší kolo závodu zajel Kubica

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. "Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  2. V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

  3. Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud