Důležité dle něj rovněž bude, aby mohly testy provést bez toho, aniž by museli znovu vytvářet testovací týmy poté, co je kvůli zákazu testování během sezóny rozpustili.
"Musíme testovat s novým dodavatelem obutí, ať už jím bude kdokoliv. Myslím, že ke konci léta či z počátku zimy budou takové testy s novým dodavatelem zorganizovány," uvedl Brawn. "Ale znovu: musíme si vystačit s tím, co uvnitř týmu máme. Nemůžeme si dovolit začít znovu budovat testovací týmy."
Budoucí pneumatiky dle něj budou hodně podobné letošním Bridgestonům: "Týmy společně vytvořily technické specifikace pneumatiky, kterou si přejí. Máme tedy dokument, k němuž jsme všichni přispěli, popisující obecné specifikace druhů pneumatik, které chceme, což pro nového dodavatele pneumatiky představuje jednotnou směrnici na požadovaný typ pneumatiky.
Díky tomu můžeme pokračovat ve vývoji našich aut. V návrhu našich vozů vycházíme ze současných pneumatik, protože nemám žádné další informace. Myslím si tedy, že všichni chceme budoucí pneumatiky s podobnými konstrukčními charakteristikami jako mají ty současné. Mají-li byt směsi rovněž úplně stejné, to už je věc jiná," dodává šéf Mercedesu GP.
Týmy v otázce nového dodavatele chtěli mít jasno již v Istanbulu. Když už to vypadalo na podpis smlouvy s Pirelli, přispěchal na poslední chvíli ještě Michelin s dodatečnou nabídkou, definitivní rozhodnutí proto stále ještě nepadlo. Do závodu v Kanadě by se vše mělo rozstřihnout. Blíže k vítězství má stále údajně Pirelli.