Key věří, že posun vpřed je letos reálný, protože ví, co přesně musí na současném voze vylepšit. Nepůjde to ale příliš rychle: "Pro některé problémy neexistují rychlá řešení. Kvůli jistým vlastnostem současného monopostu je třeba vyvinout a vyrobit nové šasi, což chvíli trvá. Budeme na tom pracovat tak rychle, jak to jen bude možné, abychom učinili pokrok.
Stanovili jsme si cíle, jsou velmi ambiciózní. Určitě se můžeme posunout vpřed startovním polem, konkurence je ale silná, takže musíme udělat vše, co je v našich silách, abychom vyvíjeli rychleji než ostatní."
A jak to vypadá s vozem pro příští rok? "Práce na něm již začaly. Vyhodnocujeme různé návrhy, máme dlouhý seznam nápadů a věcí, na které se chceme podívat. Tým proto již odvedl spoustu práce na pozadí, abychom zjistili dopad změn v pravidlech, která pro rok 2011 již známe. Navíc máme nápady, kde bychom se měli zlepšit ve srovnání s letošním vozem. Tento proces tedy již probíhá.
Žezlo předáno - vlevo nový technický ředitel Sauberu James Key, vpravo Willy Rampf
Mám již představu o plánu, jak rozdělit vývoj letošního a budoucího vozu, aby to vyhovovalo struktuře týmu. K větším změnám dojde během několika týdnů. Hodně ještě záleží na tom, jak se změní předpisy a situace kolem pneumatik, což musíme pozorně sledovat," prozrazuje technický ředitel Sauberu.