Ačkoliv velká část zaměstnanců a personálu F1 je stále v Číně, týmy si mohou vydechnout - vozy s dalším vybavením již jsou v Evropě vyložené z letadel a směřují do továren jednotlivých týmů.
Letadla FOM (Formula One Managementu) zůstala uvězněna na počátku týdne v Evropě, kdy vstoupila v platnost omezení letového provozu, kvůli kterým nemohla do Šanghaje odletět. Do Číny nakonec dorazila a včera byla také naložena.
Podle šéfa Red Bullu jejich přípravy na další závod nebudou drobným zpožděním příliš narušeny: "Díky týdenní pauze navíc mezi Velkou cenou Číny a Španělska bude dopad na přípravy omezený. Stále nám zbývá více než jeden týden na přípravu vozů a spousta dílů pro další závod se vyrábí právě zde v továrně. Továrny se zdržení nijak nedošlo - obrat komponentů se sice zpozdil o dva či tři dny, protože však máme na přípravu o týden navíc, nezpůsobí nám to žádné velké problémy.
Technika Renaultu dorazila do továrny v Enstone dnes v 11 hod dopoledne
S návratem letadel naloženými technikou se vytrácejí obavy o průběh Velké ceny Španělska - ta by se tedy měla bez problémů uskutečnit v plánovaném termínu.