Mateschitz: Nevýhoda Red Bullu je v motorech

iM3, 18. září 2008, 11:45 Google+

Majitel stáje Red Bull a Toro Rosso, rakouský miliardář Dietrich Mateschitz, vidí hlavní rozdíl mezi sesterskými stájemi v motorech. Red Bull používá Renault, Toro Rosso Ferrari.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Mateschitz, Dietrich

Mateschitz, Dietrich | foto: Sutton Images

Sdílejte článek

Zatímco Red Bull v první polovině sezóny exceloval a sváděl vyrovnaný souboj o čtvrté místo v poháru konstruktérů, Toro Rosso se trápilo a bodované pozice vidělo jen z dálky.

Ale karty se v létě obrátily a nyní má navrch Toro Rosso. Čím to může být? Vždyť stáj vedená Gerhardem Bergerem používá rok staré modely. Jde o motor, čím dal více hlasů se k této skutečnosti přiklání.

Jsou pryč doby, kdy Mark Webber bodoval v mnoha závodech po sobě, teď musí hodně zabojovat i o osmou pozici. „Za posledních pár měsíců máme jeden z nejlepších monopostů v F1,“ uvedl Mateschitz. „Ale máme handicap, jenž se jmenuje Renault. Toro Rosso nemá s motory Ferrari žádné problémy. To je důvod proč je tato kombinace rychlejší než Red Bull.“
Vytisknout

Diskuze: Mateschitz: Nevýhoda Red Bullu je v motorech

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Stoddart, Paul

Budoucnost zákaznických šasi se krátí

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

  2. GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

  3. Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  4. V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

  5. GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

  6. Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud