Je 0.2 vteřiny za pódiem frustrující?

iM3, 22. července 2007, 18:08 Google+

WILLIAMS REVIEW - Přestože se Nico Rosberg snažil na mokré dráze jet co nejpomaleji, konečný efekt znamenal další práci pro traťové komisaře. Naopak Alex Wurz měl více štěstí a s chladnou hlavou si dojel pro další body.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Rosberg, Nico

Rosberg, Nico | foto: Williams F1 Team

Sdílejte článek

Alex Wurz, 4. pozice
Skoro jsem mohl ochutnat šampaňské! Se čtvrtým místem jsem spokojený, mám hodně bodů. Byl to velmi náročný závod, musel jsem využít všechen svůj mozek a tlačit jen ve správných momentech. Nejobtížnější věcí bylo udržet chladnou hlavu, jelikož v takových situacích lehce vypadnete. Soustředil jsem se a dovezl vůz domů. Pár kol jsem na Marka Webbera tlačil. Bylo možné vidět, jak mu to klouže, doufal jsem v jeho chybu. Malou udělal, přesně na konci, ale nebylo možné zaútočit. Někdo by mohl říci, že skončit 0.2 vteřiny za pódiem je frustrující, ale já jsem šťastný.

Nico Rosberg, nehoda
Na tvrdých pneumatikách byl start velmi obtížný. Nebylo jednoduché je zahřát. Trápil jsme se víc, než ostatní vozy kolem mne. Věděli jsme, že přichází déšť. Do boxů jsem přijel ve správný čas, ale tolik vody jsme neočekávali. Obul jsem přechodné pneumatiky, namísto "mokrých". Vyjel jsem na trať a po čase se před první zatáčkou objevily žluté vlajky. Velmi jsem zpomalil, ale aquaplaning mě poslal do štěrku. V takových situacích se pneumatiky dotýkají jen vody a ne povrchu. Motor zhasl a byl konec. Je to zklamání, ale na další závod se těším.

foto: Williams F1
Vytisknout

Diskuze: Je 0.2 vteřiny za pódiem frustrující?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Trulli, Jarno

Toyota znovu s prázdnou

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

  2. V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

  3. Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  4. GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud