Avšak objevily se názory, že vozy zmíněných týmů nejsou okopírované od mateřských stájí, tudíž nemohou být zákaznická šasi v roce 2008 povolena. Max Mosley uvedl, že pravidla, které si týmy schválily, otevřelo zákaznickým monopostům cestu.
„V této chvíli je pravidla na rok 2008 absolutně povolují, řekl Mosley. „Pravidla dělají rozdíly mezi konstruktéry a výrobci. A hlavní slovo mají výrobci, ne konstruktéři. Jen málo lidí se zatím podívalo na pravidla, ale oni to udělají.“
Mosley těmito slovy naráží na 19 a 20 odstavec pravidel pro rok 2008, kdy body do poháru konstruktérů získávají výrobci a ne konstruktéři. A podle Britova přesvědčení, bude jedině dobře, že ve Formuli 1 najdeme více zákaznických (tedy stejných) monopostů.
Naopak takový Mario Theissen, šéf týmu BMW Sauber, stejný názor nesdílí. Několik identických monopostů může poškodit pravost závodů Formule 1.
Na druhé straně, týmy nemají vývojový program na stejné úrovni, což dělá v závodech obrovské rozdíly. „Pokud nebudete mít zákaznický vůz, skončíte vždy na konci a během závodu dostanete tři nebo čtyři kola. To nikomu nepomůže a pro jezdce je to skličující.“
Některé týmy se bezesporu budou chtít postavit proti pravidlům a zakázat užívání identických monopostů. Co přinese budoucnost ukáže teprve čas.