„Nedokázal si za safety carem zahřát přední gumy, proto musel jít do poslední zatáčky vždy pomaleji a na konci rovinky ho soupeři vybrzdili,“ reagoval na Alonsovu kritiku málo agresivního Jensonova kličkování Nick Fry a dodal, že jejich gumy fungovaly skvěle v kvalifikaci i v závodě, ale trvalo jim dlouho, než poskytly účinnost srovnatelnou s konkurenčním Renaultem a McLarenem.
Button si po závodě stěžoval, že si při žlutých fázích připadal jako na vodě a pevně věří, že se jeho týmu podaří při nadcházejících testech v Barceloně potíže vyřešit.
Nic Fry ale ukázal ještě na jinou možnou příčinu, přiznal totiž, že Honda startovala s jinou specifikací pneumatik než úhlavní soupeři. „Musíme se na to pořádně podívat, dost možná to mohlo sehrát významnou roli, jsme samozřejmě zklamaní.“
Z posledního vývoje u Hondy a různých náznaků se zdá, že je monopost RA106 k pneumatikám velmi jemný, může se jednat o pozůstatek loňské filozofie, kdy se hledělo na jejich co nejmenší opotřebení a dost možná je zmíněná skutečnost i kamenem úrazu špatných výkonů Rubense Barrichella.
Foto: BAR Honda