PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Dal jsem to dohromady, těší Leclerca

Pavel Mandát / Robert RoBertino Pavelka, 29. října 2023, 00:42 Aktualizováno 29.10.2023, 02:07 Google+

Prohlášení jezdců a představitelů týmů po kvalifikaci na GP Mexika.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Carlos Sainz a Charles Leclerc ve Fioranu

Carlos Sainz a Charles Leclerc ve Fioranu | foto: Scuderia Ferrari

Sdílejte článek

Ferrari

Charles Leclerc, 1. místo
Uh! Po včerejšku jsem nečekal, že zajedu pole-position. Nicméně jsme to nakonec nějak poskládali. Vím, že nám tohle lidé asi už nebudou věřit, ale fakt to tak je. Po třetím tréninku to vypadalo, že jsme spadli na samotní konec, ale jakmile jsem prošel do Q3, šlo to dobře. Co bude zítra? To teprve uvidíme. Každopádně naše závodní tempo vypadá jako slušné, takže doufám, že skončím co nejvýš. Vím, že moje statistika startů z pole position a vítězství nevyznívá úplně nejlíp, takže snad ji prolomím. Už se soustředím na závod, protože konečně chci proměnit pole-position ve vítězství. Rychlost máme o víkendu dobrou, takže uvidíme, co zítra půjde udělat.

Carlos Sainz, 2. místo
Dnes to byla celkem zvláštní kvalifikace, pro tým pak mega výsledek. Nebyl to pro nás nejčistší výsledek, ale v Q3 se nám podařilo poskládat vše dohromady a zajistit si pozice v první řadě. Já jsem se v kvalifikaci trochu trápil. Pneumatiky byly docela nepředvídatelné a hlavně v Q2 to nebylo ideální a málem mě silný provoz vyřadil. V Q3 už jsem se cítil dobře - pro tým to je fantastická vzpruha, zejména v průběhu náročného trojzávodu. Musíme se nadále soustředit, protože to nebude snadný závod. Klíčové pro nás budou teploty a nakládání s pneumatikami. Tak či tak máme první řadu a uděláme maximum pro to, abychom domů přivezli dobrý výsledek a udrželi všechny za sebou. Vzhůru do závodu!

Frédéric Vasseur, šéf týmu
Po třetím tréninku jsem byl přesvědčený, že bychom mohli zajet dobrou kvalifikaci, ale nebylo to jisté! Odpolední výkon ovlivnily hlavně pneumatiky, protože existovalo riziko, že kdybychom na začátku příliš tlačili, zničili bychom si gumy na začátku nebo v závěru kola. Během Q1 a Q3 jsme to zvládli dobře a měli výhodu v tom, že pro Q2 jsme měli i dvě nové sady měkkých pneumatik pro oba piloty - první rychlá kola se ukázala být rozhodující.

Samozřejmě si dnešní výsledek užijeme, ale nesmíme se nechat unést a už teď se soustředíme na zítřejší výkon a jak ho přetavit v co nejlepší výsledek. Jak jsme viděli, startovní pole má velmi těsné rozestupy. Do první zatáčky je to daleko a slipstream je tu důležitým faktorem, ale stále dáváme přednost startu z první řady. To, že oba piloty dělí šest setin, ukazuje jak dobrou práci náš tým odvádí.


Red Bull

Max Verstappen, 3. místo
Snažil jsem se o co nejlepší výkon, ale dnes to zkrátka nevyšlo. Tam tomto okruhu je kvůli nadmořské výšce velmi nízká přilnavost, takže není tak snadné tlačit na pilu tak tvrdě, jak to obvykle v kvalifikaci dělám. V Q3 jsem neměl perfektní vyvážení, což nás stálo tu a tam několik desetin. Přesto jsme zůstali blízko Ferrari, čeká nás dlouhý závod. Cítím se sebejistě, samozřejmě bych rád startoval jako první, ale do úvodní zatáčky budeme mít dobrý slipstream, takže uvidím, co půjde udělat.

Sergio Pérez, 5. místo
Nevím, kde se najednou Ferrari vzalo a proč byli tak rychlí. Zajel jsem čisté kolo a měl dobrý pocit, ale v kvalifikaci mi chybělo nějakké zlepšení. Nezvládl jsem to bezchybně a doplatil jsem na to. Nebylo ideální, že jsem neměl pro Q3 novou sadu, musel jsem jet na ojetých pneumatikách. Přál jsem si být v jedné z prvních dvou řad, ale páté místo je páté místo a v závodě se může stát cokoli. Musím předjet čtyři auta - v tomto sportu je možné cokoli. Závod bude dlouhý, stejně jako cesta do první zatáčky, také vím, že se tu obtížně předjíždí, ale za sebou mám podporu skvělého publika. 

Christian Horner, šéf týmu
Není to kvalifikace, na níž bychom byli zvyklí. Vedli jsme si dobře, ale Ferrari se nakonec opravdu vytáhlo. Myslím, že i oni byli překvapeni. Při Q1 a Q2 to vypadalo, jako že zápolí s výkonností, ale v Q3 zajeli skvělý čas. Při druhém rychlém kole jsme se nedokázali zlepšit, kolo bylo slušné, ale nestačilo to. Gratuluji italskému týmu, byli hodně rychlí, stejně tak je dobré vidět Daniela tak vysoko.

Těším se na závod. Máme dobré závodní vozy a pokud se v prvním kole vyhneme problémům, mohli bychom to zvládnout. Startovat z na této trati z první řady není opravdu to, co bychom si přáli, zvláště kvůli dlouhé vzdálenosti do první zatáčky. Bude zajímavé sledovat, jestli Ferrari vymyslí nějakou formaci, ale trať je celkem široká a čekám proto vzrušující závod.


AlphaTauri

Daniel Ricciardo, 4. místo
Jsem potěšen. Umístění v TOP 10 je lepší, než jsme očekávali, ale od začátku víkendu jsme rychlí. Po Austinu jsme věděli, že máme mexický víkend k tomu, abychom vyzkoušeli novinky v našem nastavení, takže jsem začal s trochu jiným vozem, rozhodně bližším tomu, co jsem požadoval. Byl jsem rád, že jsme se do toho pustili. Důvěra ve vůz zůstala a potěšily mě i nějaké fialové sektory. Před kvalifikací nešlo o to, zda se dostaneme do Q1, ale jak vysoko na startovním roštu nakonec skončím. Juki byl skvělý, v Q1 a Q2 mi poskytl slipstream, takže jsem na tom vydělal jednu nebo dvě desetiny. V Q3 už to bylo jen o mé rychlosti, a tu jsem nakonec měl. V duchu jsem si představoval, že to bude šesté nebo sedmé místo, ale konečný výsledek je šílený! Musím si to užít, protože to je velký okamžik. Nestává se tak často, abychom se dostali tak blízko první řadě, takže si to minimálně budu další hodinu užívat. Body se ale udělují až v závodě, věřím, že máme dost velkou šanci. Polovina práce je hotová, ale do první zatáčky je daleko, takže zůstávám klidný, vyberu si dobrou stopu a půjdu tvrdě za úspěchem.

Juki Cunoda, 19. místo po penalizaci za výměnu motoru
Za prvé, skvělá práce týmu a Daniela. Věděli jsme, že budu penalizován kvůli výměně motoru, takže jsem souhlasi s maximalizováním šance mého týmového kolegy. Samozřejmě jsem byl frustrovaný, protože určitě byl potenciál projít až do Q3 s oběma vozy. Ve volných trénincích jsme se zaměřili hlavně na závodní tempo, takže jsem si jist, že vůz bude v závodě dost rychlý. Opět budu chtít udělat maximum a pokusím se získat co nejvíc pozic. Zdá se, že zdejší trať našemu vozu sedí, takže chci, abychom tu s oběma vozy skončily na bodech.

Jonathan Eddols, hlavní závodní inženýr
Od pátku jsme mohli zaznamenat, že vůz tu funguje dobře a po druhém tréninku jsme měli k dispozici ještě víc výkonu, protože ani jeden z pilotů neměl dokonalé vyvážení. Vynaložili jsme velké úsilí na noční analýzu, zejména v oblasti pneumatik, abychom pro kvalifikaci provedli změny a vylepšení. Teplota trati v třetím tréninku a kvalifikaci byla podobná páteční, takže jsme měli konzistentní sadu podmínek, s nimiž jsme mohli pracovat. Od začátku bylo zřejmé, že změny se povedly. Daniel byl při své první jízdě na středně tvrdých pneumatikách značně konkurenceschopný, ale měkké směsi se on i Juki trápili. Bylo těžší najít ideální místo, ale našli jsme platformu, na níž jsme mohli pracovat v kvalifikaci. Juki, startující z chvostu pole ukázal, jak skvělým týmovým hráčem je, když v průběhu kvalifikace poskytl Danielovi slipstream. Byl to klíč k dnešnímu úspěchu, protože Daniel tak mohl šetřit sady pro Q2 a Q3 - zůstaly mu dvě nové sady měkké směsi. Navíc dnes Daniel s AT2 doslova letěl, konzistentně zajížděl časy na špici výsledkové listiny. Při jeho posledním pokusu v Q1 se trať mírně změnila a řada týmů se nedokázala zlepšit, takže jeho první kolo bylo dostatečně kvalitní, aby zaujal třetí místo s fialovým sektorem a ztrátou pouhé desetiny na Maxe. Pro Jukiho bylo obtížné přijmout daný úkol, když věděl, že s kvalitním vozem musí startovat zezadu. Děkuji mu za celý tým, že Danielovi poskytl pomoc. Výkon v tomto víkendu je zatím nejlepší v sezóně, ale za dnešek se body ještě nedávají. Musíme se soustředit na práci, která nás ještě čeká, chce to skvělý kvalifikační výsledek proměnit v body.


Mercedes

Lewis Hamilton, 6. místo
Celý víkend se s vozem trápím a řídit ho, to byla tak trochu noční můra. Musel jsem poskládat všechno kousek po kousku a v kvalifikaci se nám povedly celkem dobré změny, takže jsem byl s vozem mnohem spokojenější. V kvalifikaci nebyla první a druhá část špatná, zejména druhé kolo v Q2. Ale auto je opravdu nevyzpytatelné - někdy jede, jindy ne. V posledním kole už jsem nedokázal dostat z něj víc. Závod bude určitou výzvou: pneumatiky a brzdy se budou určitě přehřívat, takže nebude snadné bojovat s vozy kolem nás. Opravdu netuším, co od závodu očekávat, ale bude to na ostří nože.

George Russell, 8. místo
Je trochu škoda, kde jsem se umístil, protože vůz vykazoval známky solidní rychlosti, ale když šlo o měřené kolo, tak to nevyšlo. Dnes nám chyběla konzistentnost, v některých pasážích jsem byl silný, v jiných ne, takže obrázek výkonnosti je matoucí. Pro závěrečnou jízdu jsem měl jen jednu sadu nových pneumatik, něco jsem zkoušel v out lapu, ale nezafungovalo to a pneumatiky se dost nezahřály. Co se týče zítřka, bude to z mé pozice těžké - brzdy budou trpět vysokou teplotou a pohonná jednotka také bude trpět. Přijeli jsme sem s očekáváním, že budeme konkurenceschopní a doufám, že se v závodě posuneme, ale nebude to snadné.

Toto Wolff, šéf týmu a generální ředitel
Výsledek je horší, než co jsme od kvalifikace očekávali. Na voze jsme dnes udělali několik úprav, ale nedokázali jsme vhodně poskládat všechno do jednoho kola, když opravdu o něco šlo. Ferrari udělalo obrovský skok mezi Q2 a Q3 a po celou kvalifikaci bylo zjevné, že všechno stojí a padá s minimálními rozdíly - několik deseti na kolo, bylo nutné perfektně zahřát gumy a trefit se do rychlého kola, nebo bylo po šancích. Vypadalo to, že na naší poslední směsi jsme byli příliš pomalí a pneumatiky příliš studené, ale bylo opravdu těžké se trefit do správné chvíle. Na pole-position ztrácíme méně než tři desetiny, ale vzhledem k našim startovním pozicím to vypadá, že rozdíl mnohem větší. Včera jsme předvedli slušné závodní tempo, ale nevíme, jestli i po změnách v nastavení bude platit i zítra. Naším jasným cílem bude posunout se zpátky tam, kde jsme začínali.


McLaren

Oscar Piastri, 7. místo
TOP 10, to je výsledek. Rychlost zpočátku vypadala slušně, odjel jsem dobrou Q1, stejně tak Q2, jen jsme se v Q3 z nějakého podivného důvodu trápili s přilnavostí. Prohlédneme si data a uvidíme, co se zítra dá dělat. Stále bojujeme o důležité body a tento okruh vždy nabízí nějakou příležitost.

Lando Norris, 18. místo (po penalizaci Cunody)
Z nějakého důvodu mi z boxové zídky sdělili, abych zajel do depa, i když rychlost byla dobrá. Něco očividně nebylo v pořádku, ale to asi nebyl zásadní problém. Hned mě zase poslali ven. V druhém kole jsem udělal několik chyb, navíc v závěru Q1 zavlály žluté vlajky kvůli Fernandovi. Ona jediná příležitost, to jedno kolo, které jsem měl k dispozici, jsem řádně nezvládl. Nepovedlo se to, to je vše. Ještě si o tom promluvíme, ale fakt je, že jsem měl ještě jedno kolo a nezvládl jsem ho, takže to je na mě.

Andrea Stella, šéf týmu
Absolvovali jsme složitou kvalifikaci a máme smíšené pocity. Oscar dojel dobře, prošel Q1 a Q2. Domnívali jsme se, že rychlost bude dobrá i v poslední části, ale nijak jsme v ní nepokročili, jak bychom si přáli. Přesto Oscar bude startovat z dobré pozice a má velkou šanci na body. U Landa byl při prvním rychlém kole problém, nad nímž si lámeme hlavu. Kvůli tomu jsme nemohli vsadit na střední pneumatiku. Kvalifikace byla Landovým nepovedeným kolem na měkké směsi narušena, všechno dokonala poté žlutá vlajka. Náš cíl zůstává stejný - vybojovat co nejvíc bodů Oscar startuje z dobré pozice a víme, že rychlost vozu je lepší než pozice, z níž Lando startuje. Budeme se snažit posunout dopředu a bodovat. Večer provedeme analýzu dat a připravíme plán pro Grand Prix, nepochybně půjde o vzrušující závod.


Alfa Romeo

Valtteri Bottas, 9. místo
Je skvělé mít oba vozy v Q3, zejména s ohledem na pozice, na nichž jsme byli minulý týden. Jsem opravdu hrdý na práci, kterou tým odvedl: dnes šlo vše jak po másle. Trať našemu vozu dost vyhovuje, takže to bylo i zábavné, myslím, že jsem dnes z našeho vozu dostal maximum, a to i přes probrzdění v posledním rychlém kole. Když udělám výhled na Grand Prix - s rychlostí jakou jsme zatím předvedli, stejně jako s poznatky z tréninku, počítám s reálnou šancí přivézt solidní body, takže se těším, až se začne závodit.

Guanyu Zhou, 10. místo
S pokrokem, učiněným od pátku, jsem spokojen. Cítil jsem, že vůz je v závodní rychlosti silnější, takže v Q3 jsem jezdil stejné časy jako Valtteri, takže výsledek je hodně dobrý. Rozdíly jsou po celý víkend hodně nepatrné, věděl jsem, že na této trati budou problémem traťové limity. Na konci Q2 jsem čekal ve voze a nakonec jsem do Q3 postoupil. V závěrečném segmentu jsem z auta vyždímal všechno - nemyslím, že bych měl ještě nějakou rezervu. S každým tréninkem jsem se zlepšoval a v každém kole jsem se cítil silnější. Když teď máme v první desítce oba vozy, je tu i dobrá šance na body - zítra bude třeba odjet dobrý závod, ale máme slušné pozice k tomu, abychom to dokázali.

Alessandro Alunni Bravi, zástupce týmu
Dnes dosažený výsledek představuje solidní výchozí bod pro samotný závod. Jsme potěšeni, že jsou oba vozy v Q3 a vzdávám tímto hold našim pilotům, všem na trati i doma v Hinwilu a také dodavateli motorů Ferrari. Byli jsme tu schopni maximalizovat náš balíček a myslím, že zítra se rýsuje reálná šance na navýšení bodového zisku. Nebylo to snadné, Valtteri a Zhou odvedli dobrou práci, vytěžili ze svých vozů opravdu maximum. Soustředíme se nyní na závod, práci máme hotovou pouze z poloviny a je třeba proměnit slušné startovní pozice v bodovaná umístění. Dnes jsme prožili dobrý den, ale ještě je třeba uspět v závodě a dosáhnout úspěchu.


Alpine

Pierre Gasly, 11. místo
S umístěním jsem spokojen, protože mírně předčilo očekávání stanovené před kvalifikací. Víme, že povaha trati nevyhovuje našemu vozu a eliminuje jeho silné stránky, takže bylo důležité maximalizovat vše, co jsme dnes měli k dispozici. Věděl jsem, že to bude náročné, ostatně postup z Q1 byl hodně těsný. Mezi tréninkem a kvalifikací jsme se hodně zlepšili a je třeba dále zkoumat důvody, proč máme na této trati takové potíže. Uvidíme, jakou strategii připravíme, do závodu dáme zcela vše. Výchozí pozice není tak špatná, abychom nemohli usilovat o body, to je náš závodní cíl.

Esteban Ocon, 15. místo (po penalizaci Cunody)
Těžká kvalifikace a pro nás nešťastný den. Po pozitivním pátku jsem měl cíl postoupit do Q3, proto je smutné skončit hned v Q1. Snažil jsem se být agresivní na obou sadách pneumatik a to se mi nakonec nevyplatilo, protože jsem v druhém rychlém kole řešil problémy s provozem a Alonsovým incidentem. Je to zklamání, protože jsem nemohl ukázat náš původní potenciál - vím, že jsem dnes měl na mnohem víc, zejména s ohledem na velice těsné rozestupy ve startovním poli. Body se ale přidělují v neděli a já si ponechal pro závod dost optimismu. Letos jsem několikrát dobře odstartoval, i ten další bude důležitý. Musím vybojovat nějaké pozice a chci využít každou příležitost, protože mým cílem zůstává získat body.

Julian Rouse, dočasný sportovní ředitel
Kvalifikace byla složitá, protože prominentním prvkem této trati byl silný provoz. Startovní pole bylo znovu vyrovnané, což znamenalo, že i nejmenší rozdíl bude znamenat pokles o tři nebo čtyři místa. Ani jeden z našich pilotů se v druhých rychlých kolech v Q1 nezlepšil, byli zpomaleni provozem jak v out-lapech, důležitých pro zahřátí pneumatik, tak v rychlých kolech samotných. Pro Estebana to bohužel znamenalo, že těsně zůstal v Q1 se ztrátou necelé desetiny. Pierre měl pro Q2 pouze jednu sadu měkkých pneu, proto do Q3 nepostoupil. Jeho umístění je nakonec to nejlepší, čeho jsme mohli o tomto víkendu dosáhnout. Přes noc přehodnotíme naše možnosti, připravíme strategii a budeme se z Grand Prix vytěžit maximum. Cílem bude zlepšit startovní pozice a dostat oba vozy do TOP 10.


Aston Martin

Fernando Alonso, 13. místo
Dnes to byla opravdu složitá kvalifikace a zatím tento víkend nepředvádíme nejlepší výkony. Zkoušeli jsme několik různých nastavení, ale zdá se, že v průběhu kola všude nemáme dostatečnou rychlost. Závod bude pro všechny náročný kvůli vysokým teplotám, obvykle je na tomto okruhu dost velká tlačenice. Přesto stále doufám, že získám body. Koneckonců, v Austinu jsme dojeli v první desítce, i když jsme startovali z boxové uličky. Závod bude dlouhý a jsme odhodláni tlačit až do konce.

Lance Stroll, 17. místo (po penalizaci Cunody)
Prozatím je víkend náročný a nedaří se nám těžit z vozu patřičnou výkonnost. Během kvalifikace jsem se potýkal s rychlostí, chyběla přilnavost, i když jsem tlačil co to šlo. V posledním sektoru mého rychlého kola jsem se dostal do silného provozu a ztratil pár důležitých desetin. Z mé startovní pozice mě zítra čeká kus práce, ale náležitě se připravíme a uvidím, co půjde v závodě udělat.

Mike Krack, šéf týmu
Kvalifikace je zklamáním, nebyli jsme tak konkurenceschopní, jak jsme doufali, piloti se ve voze necítili komfortně. Vše prozkoumáme a zanalyzujeme, abychom pochopili, co ještě můžeme přes noc zlepšit. Je před námi dlouhý závod, dáme do toho všechno, abychom se pokusili posunout. Náš výkon v Austinu naznačuje, že to je možné. Budeme cílit na body.


Haas

Nico Hülkenberg, 12. místo
Vždy doufám, že to bude lepší. S prozatímním výkonem o víkendu to byl skutečný boj, dost jsme si hráli s nastavením, ale se změnami před kvalifikací jsem spokojen. Cítil jsem se dobře, pozitivně a abych byl upřímný, kdyby mi někdo řekl, že skončím na dvanácté příčce, určitě bych to bral. Je to těžké, nebyl jsem dostatečně rychlý, takže bude třeba i vnějších aspektů, aby nám pomohly dosáhnout nějakého výsledku, ale věřím, že vydržím a získám slušný výsledek.

Kevin Magnussen, 16. místo (po penalizaci Cunody)
Bylo to neuvěřitelně těsné, v podstatě jediná vteřina mezi celým polem a já byl na chvostu. Pro nás je tato trať pravděpodobně kvůli řidšímu vzduchu  a okolnímu tlaku těžší, máme problémy s chlazením, takže výsledek v podstatě odpovídá očekávání. Před kvalifikací jsem odjel nějakých pět kol, takže o nějaké dlouhé jízdě nemohu mluvit, když žádná nebyla. Je to zatím těžký víkend, nejel jsem první trénink a problémy měl i v tom třetím, příprava nestála za nic.

Günther Steiner, šéf týmu
Umístění obou pilotů vlastně odpovídá našemu odhadu, myslím, že je celkem dobré. Vytěžili jsme z minima to nejlepší, možná jsme měli i trochu štěstí, že Nico postoupil do Q2, ale vzali jsme za to a vymáčkli všechno, čeho jsme byli schopni. Uvidíme, co z těchto pozic vytěžíme, dnes jsem byl naším výkonem celkem překvapen, takže doufám, že další bude následovat zítra.


Williams

Alex Albon, 14. místo
Nemyslím, že bych traťové limity porušil, ale mohu se mýlit. Na základě pozdějšího pohledu se mi zdálo, že moje zadní pneumatika stále byla na bílé čáře, ale nedá se nic dělat. Je to opravdu zklamání, ale víc mě trápí nedostatek rychlosti v kvalifikaci. Byl jsem o čtyři nebo pět desetin pomalejší než ve třetím tréninku. Ztratil jsem hodně přilnavosti, takže jsem se pořád musel starat o pneumatiky, abych je udržel v náležité teplotě pro třetí sektor. Po všechny tři tréninky to bylo dobré, ale v kvalifikaci ne, takže je třeba to pořádně probrat a zjistit příčinu.

Logan Sargeant, 20. místo
Bohužel, dnes se nám nic nepovedlo. Před posledním rychlým kolem v Q1 všichni zastavili v boxech a výjezd trval asi minutu, takže pneumatiky vychladly, navíc se pak objevily i žluté vlajky. Ani jednou jsem neměl pořádnou šanci zajet bezproblémové kolo - byl jsem ve špatný čas na špatném místě. Do Q2 bych se jinak dostal bez větších problémů. Když se podívám zpětně, měl jsem vyjet dříve před vším tím zmatkem. Je to zklamání, vůz je prozatím dost rychlý, ale nepovedlo se mi zajet slušný čas. Závodní tempo nebylo včera vůbec špatné, takže zítra se pokusím dostat dopředu.

Dave Robson, vedoucí výkonu vozidel
I přes drobné změny podmínek a nastavení jsme mezi tréninkem a kvalifikací předvedli odlišný výkon. V třetím tréninku byl dobrý, v kvalifikaci se oba jezdci marně snažili najít stejnou úroveň přilnavosti, jako v předchozích jízdách. Když k tomu připočteme potíže při výjezdu z box, byla kvalifikace podstatně těžší, než jsme čekali. Vzhledem k tomu, že oběma pilotům byl smazán čas kvůli porušování traťových limitů, je umístění asi to nejlepší, co můžeme chtít. Musíme pochopit, proč mezi třetím tréninkem a kvalifikací došlo k takové změně. Závodění v Mexiku se od ostatních okruhů dost liší, zítra pořád máme o co hrát: nastavení vozu a pneumatik bude v závodním dni dominovat, proto čekáme, že poskytne příležitost v závodě samotném. Rádi bychom startovali výše, ale i tak můžeme zítra bojovat o dobré pozice.

Vytisknout

Diskuze: PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Dal jsem to dohromady, těší Leclerca

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Carlos Sainz a Charles Leclerc v závodě v Monze

Kvalifikační double pro Ferrari

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. "Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud