Komise F1 návrhy úprav technických předpisů a pravidel Maxe Mosleyho pro sezonu 2006, 2007 a 2008 bez výjimky doporučila grémiu FIA k přijetí.
Mimo netradičně pojaté zádě vozu se jedná o novou kvalifikaci, širší zadní pneumatiky bez drážek, možnost výměny gum během závodu a další.
Šéf Williamsu však již včera přiznal, že na první pohled zářivé řešení problému skrovného předjíždění s sebou nese problémy.
Frank Williams upozornil, že bude muset být léty vyzkoušená koncepce opuštěna a týmy čeká práce na nových konstrukčních řešeních. "Abychom mohli dobře obstát, musíme tomu věnovat hodně prostoru, času a hodně testů."
Sir Williams také upozornil na další nepříjemnost, kterou by mohla být velká turbulence, jež by znemožňovala předjíždění ještě více než dnešní vakuum za zádí vozu.
Dalším problémem, i když ne konstrukčním, je ztráta nejdražší reklamní plochy monopostu a možné snížení plateb sponzorů za reklamu.
Foto: FIA