DISKUZE K ČLÁNKU "Ultra-úzké bočnice byly naším 1. konceptem," říká Haas. Podle Ferrari na nich moc nezáleží

Mercedes svým konceptem ultra-úzkých bočnic během testování v Bahrajnu překvapil, podle soupeřů ale nemusí jít o nejvýhodnější řešení. I Haas se tímto řešením zabýval již u svého prvotního návrhu, poté jej zavrhl. Ferrari naopak využívá maximální šířku bočnic, podle něj však na nich až tolik nezáleží - důležité je to, co se děje pod nimi.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Ultra-úzké bočnice byly naším 1. konceptem," říká Haas. Podle Ferrari na nich moc nezáleží

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 177, poslední 18.03.2022 15:50 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovalo 6 lidí) 16.03.2022 11:02
No od začátku argumentujete, že co je psáno to je… »
» daaviid23 (Hlasovali 5 lidé) 16.03.2022 10:45
Jo a ještě něco jiného. Na internetu jsem si… »
» daaviid23 (Hlasovali 5 lidé) 16.03.2022 11:06
Any ale neznamená nezbytně všechno. Právě proto… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kaša

    Kaša

    82.142.123.XXX
    Já jen nechápu že jestli tedy změnili jen to jedno slovíčko v pravidlech, a má to být ta "velká" změna ohledně Safety caru, tak je to velká bída! A co třeba ten kouzelný (myslím) bod.15.3 .... to jestli tam nechají a buď to dovysvětlit nebo zručit, tak to je buď velmi špatně odvedená práce, a nebo přímo výsměch tomu co se stalo v AD! 10 02

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.101.227.XXX
      Ty procedury se v praxi dají urychlit jen velmi málo. Upravit to tak aby pustili jen výběr se nechce, upravit to červenou vlajkou se nechce, pustit to rovnou ono kolo pochopitelně taky ne, leda pokud není čas to nepouštět vůbec a k tomu se taky nemaj. Prostě SC je součást hry a moc se s tím dělat nedá.

      Masi to nezvládl a byl odvolán, snad se ještě dozvíme něco k tomu jakým způsobem byl protest Mercedesu zamítnut. Vypadá to že o víkendu se o tom jak to bylo bude mluvit a to je dobře.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Hwrychlik H.

      Hwrychlik H.

      90.183.80.XXX
      A tím myslíš sen bod podle kterého si někteří vykládají že Masi mohl cokoliv? A nebo bod kdy je jasně řečeno že restart proběhne na konci následujícího kola po kolu kdy předjelo SC poslední předjíždějící vozidlo?

      Já osobně bych celé pravidlo předělal od základu. Vozy by se na povel přeskupily podle aktuálního pořadí, záležitost na 1-2 rovinky. Tím by ušetřili 1-2 kola za SC.
      Navíc překopat RED FLAG tak, že zákaz jakékoliv práce na vozech. Pak výjezd za SC a ihned letmý start. Pokud by někdo chtěl pracovat tak ok, ale restart z konce pole. A klidně ať používají daleko více místo SC při nehodách kdy je potřeba uklízet, opravovat něco na trati.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Stačilo zakázat vjezd do boxů a nic se řešit nemuselo. To se ale Masimu nehodilo do krámu.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • daaviid23

          daaviid23

          91.245.26.XXX
          Opakuješ pořád stejnou kravinu, která nemá vůbec žádnou oporu v pravidlech.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            Ale Davide, vždyť je to zcela běžná procedura.
            Zajímavé že Ti tohle pravidlo nevadilo když Hamík dostal pentli za přehlédnutí červené při vjezdu do boxů asi o rok dříve.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • daaviid23

              daaviid23

              91.245.26.XXX
              Vjezd do boxů se uzavírá akorát při specifických případech, typicky během problémů přímo v boxech a nebo v okolí boxů.
              V Abů ten problém fakt nebyl v okolí boxů 13

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Ferda

                Ferda

                46.47.176.XXX
                Tentokrát byl zcela specifický případ pár kol před koncem sezóny kde se jednalo o titul, proto se Masimu tohle pravidlo nehodilo do krámu.
                Přitom by při použití zákazu i tak bezdůvodného vjezdu do boxu (mám na mysli bezpečnost třeba kvůli nebezpečným gumám) by se stihlo v plném rozsahu splnit vrácení pozice jezdcům o kolo zpátky.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • Situs

                Situs

                88.101.227.XXX
                No počkej, puštění jen jmenovitého výběru lapovaných se nestal před tím nikdy a že by to odstartovali ještě v daném kole taky nikdy 18 Proti tomu zavřít boxy je velká sranda 12 Mělo se to prostě dojet za SC, a dal bych příště do pravidel že pokud nezbývá čas pustit lapované vozy a je bezpečné závody ještě odstartovat tak pouštění lapovaných vozů padá.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • daaviid23

                  daaviid23

                  90.182.169.XXX
                  Já bych dal do pravidel to co píše kolega nahoře, žádná hloupě dlouhá procedura s předjížděním a dojížděním lapovaných jezdců, pěkně se seřadit podle aktuálního pořadí a jedem hned.
                  Pokud se ti tam budou plést jezdci o kolo zpět, tak to je snad ta nehorší varianta jak jsme mohli vidět v druhé části pole v Abu.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Situs

                    Situs

                    88.101.227.XXX
                    Zní to hezky "Vozy by se na povel přeskupily podle aktuálního pořadí", ale realita tak snadná není. Ono poslat někoho dozadu ale ne za auta ve stejném kole není tak snadné jak to zní. Navíc tvrdí že technicky přičíst kolo není možné, takže by se jim vlastně ještě pohoršilo.

                    Seřadit pole v této chvíli vyžaduje jedno kolo navíc. Prý se stalo asi 5x za posledních 20 let kdy se končilo pod SC, když není čas kašlat na lapované vozy jinak se toho moc vymyslet nedá.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • daaviid23

                      daaviid23

                      90.182.169.XXX
                      Tak napadá mě, že by ti lapovaní vlastně neujeli celou závodní vzdálenost i když by se ve výsledcích počítali jako že ujeli, což asi trochu problém je. Ale není to podle mě nic co by se nedalo ošetřit pravidly. A neříkej mi, že je technicky nemožný jim to kolo přičíst i kdyby to měli v těch výjimečných případech dopsat ručně. 12

                      + 1 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Situs

                        Situs

                        88.101.227.XXX
                        Četl jsem to že to nejde opakovaně tak na tom něco bude, i když mi to v dnešní době také přijde jako brutál 12

                        Ale už vidím ty zmatky "mám ho pustit a zároveň mám ho předjet", vezmi si toho co byl za Hamem a tu jeho cestu dozadu ale jen přes auta která jsou ve stejném kole. Mě na tom nic snadnějšího či rychlejšího nepřijde.

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
        • SergioPÉREZ

          SergioPÉREZ

          78.108.157.XXX
          Možná by stačilo jen 18 GP za sezónu. Dalších posledních 5 GP k tomu už hodně zvyšuje pravděpodobnost častějšího výjezdu SC. Stoupá nervozita ostřejší souboje a hlavně zmatky, viz poslední závod 05
          (Che11co))

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    86.49.240.XXX
    Tak nic, zprava o Vettelovi už tu je 12

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama