DISKUZE K ČLÁNKU "Ultra-úzké bočnice byly naším 1. konceptem," říká Haas. Podle Ferrari na nich moc nezáleží
Mercedes svým konceptem ultra-úzkých bočnic během testování v Bahrajnu překvapil, podle soupeřů ale nemusí jít o nejvýhodnější řešení. I Haas se tímto řešením zabýval již u svého prvotního návrhu, poté jej zavrhl. Ferrari naopak využívá maximální šířku bočnic, podle něj však na nich až tolik nezáleží - důležité je to, co se děje pod nimi.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Ultra-úzké bočnice byly naším 1. konceptem," říká Haas. Podle Ferrari na nich moc nezáleží
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» daaviid23
(Hlasovalo 6 lidí)
16.03.2022 11:02
No od začátku argumentujete, že co je psáno to je… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Kaša
15:34 17.03.2022 82.142.123.XXXJá jen nechápu že jestli tedy změnili jen to jedno slovíčko v pravidlech, a má to být ta "velká" změna ohledně Safety caru, tak je to velká bída! A co třeba ten kouzelný (myslím) bod.15.3 .... to jestli tam nechají a buď to dovysvětlit nebo zručit, tak to je buď velmi špatně odvedená práce, a nebo přímo výsměch tomu co se stalo v AD!-
Situs
15:50 17.03.2022 88.101.227.XXXTy procedury se v praxi dají urychlit jen velmi málo. Upravit to tak aby pustili jen výběr se nechce, upravit to červenou vlajkou se nechce, pustit to rovnou ono kolo pochopitelně taky ne, leda pokud není čas to nepouštět vůbec a k tomu se taky nemaj. Prostě SC je součást hry a moc se s tím dělat nedá.
Masi to nezvládl a byl odvolán, snad se ještě dozvíme něco k tomu jakým způsobem byl protest Mercedesu zamítnut. Vypadá to že o víkendu se o tom jak to bylo bude mluvit a to je dobře. -
Hwrychlik H.
20:27 17.03.2022 90.183.80.XXXA tím myslíš sen bod podle kterého si někteří vykládají že Masi mohl cokoliv? A nebo bod kdy je jasně řečeno že restart proběhne na konci následujícího kola po kolu kdy předjelo SC poslední předjíždějící vozidlo?
Já osobně bych celé pravidlo předělal od základu. Vozy by se na povel přeskupily podle aktuálního pořadí, záležitost na 1-2 rovinky. Tím by ušetřili 1-2 kola za SC.
Navíc překopat RED FLAG tak, že zákaz jakékoliv práce na vozech. Pak výjezd za SC a ihned letmý start. Pokud by někdo chtěl pracovat tak ok, ale restart z konce pole. A klidně ať používají daleko více místo SC při nehodách kdy je potřeba uklízet, opravovat něco na trati.-
-
-
-
-
Ferda
21:45 17.03.2022 46.47.176.XXXTentokrát byl zcela specifický případ pár kol před koncem sezóny kde se jednalo o titul, proto se Masimu tohle pravidlo nehodilo do krámu.
Přitom by při použití zákazu i tak bezdůvodného vjezdu do boxu (mám na mysli bezpečnost třeba kvůli nebezpečným gumám) by se stihlo v plném rozsahu splnit vrácení pozice jezdcům o kolo zpátky. -
Situs
21:48 17.03.2022 88.101.227.XXXNo počkej, puštění jen jmenovitého výběru lapovaných se nestal před tím nikdy a že by to odstartovali ještě v daném kole taky nikdy Proti tomu zavřít boxy je velká sranda Mělo se to prostě dojet za SC, a dal bych příště do pravidel že pokud nezbývá čas pustit lapované vozy a je bezpečné závody ještě odstartovat tak pouštění lapovaných vozů padá.-
daaviid23
07:50 18.03.2022 90.182.169.XXXJá bych dal do pravidel to co píše kolega nahoře, žádná hloupě dlouhá procedura s předjížděním a dojížděním lapovaných jezdců, pěkně se seřadit podle aktuálního pořadí a jedem hned.
Pokud se ti tam budou plést jezdci o kolo zpět, tak to je snad ta nehorší varianta jak jsme mohli vidět v druhé části pole v Abu.-
Situs
08:18 18.03.2022 88.101.227.XXXZní to hezky "Vozy by se na povel přeskupily podle aktuálního pořadí", ale realita tak snadná není. Ono poslat někoho dozadu ale ne za auta ve stejném kole není tak snadné jak to zní. Navíc tvrdí že technicky přičíst kolo není možné, takže by se jim vlastně ještě pohoršilo.
Seřadit pole v této chvíli vyžaduje jedno kolo navíc. Prý se stalo asi 5x za posledních 20 let kdy se končilo pod SC, když není čas kašlat na lapované vozy jinak se toho moc vymyslet nedá.-
daaviid23
08:25 18.03.2022 90.182.169.XXXTak napadá mě, že by ti lapovaní vlastně neujeli celou závodní vzdálenost i když by se ve výsledcích počítali jako že ujeli, což asi trochu problém je. Ale není to podle mě nic co by se nedalo ošetřit pravidly. A neříkej mi, že je technicky nemožný jim to kolo přičíst i kdyby to měli v těch výjimečných případech dopsat ručně.-
Situs
08:34 18.03.2022 88.101.227.XXXČetl jsem to že to nejde opakovaně tak na tom něco bude, i když mi to v dnešní době také přijde jako brutál
Ale už vidím ty zmatky "mám ho pustit a zároveň mám ho předjet", vezmi si toho co byl za Hamem a tu jeho cestu dozadu ale jen přes auta která jsou ve stejném kole. Mě na tom nic snadnějšího či rychlejšího nepřijde.
-
-
-
-
-
-
-
-
SergioPÉREZ
21:24 17.03.2022 78.108.157.XXXMožná by stačilo jen 18 GP za sezónu. Dalších posledních 5 GP k tomu už hodně zvyšuje pravděpodobnost častějšího výjezdu SC. Stoupá nervozita ostřejší souboje a hlavně zmatky, viz poslední závod
(Checo)) -
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek