DISKUZE K ČLÁNKU "Ultra-úzké bočnice byly naším 1. konceptem," říká Haas. Podle Ferrari na nich moc nezáleží

Mercedes svým konceptem ultra-úzkých bočnic během testování v Bahrajnu překvapil, podle soupeřů ale nemusí jít o nejvýhodnější řešení. I Haas se tímto řešením zabýval již u svého prvotního návrhu, poté jej zavrhl. Ferrari naopak využívá maximální šířku bočnic, podle něj však na nich až tolik nezáleží - důležité je to, co se děje pod nimi.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Ultra-úzké bočnice byly naším 1. konceptem," říká Haas. Podle Ferrari na nich moc nezáleží

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 177, poslední 18.03.2022 15:50 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovalo 6 lidí) 16.03.2022 11:02
No od začátku argumentujete, že co je psáno to je… »
» daaviid23 (Hlasovali 5 lidé) 16.03.2022 10:45
Jo a ještě něco jiného. Na internetu jsem si… »
» daaviid23 (Hlasovali 5 lidé) 16.03.2022 11:06
Any ale neznamená nezbytně všechno. Právě proto… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mike17

Mike17

185.149.128.XXX
11
No tak nějak. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

46.135.1.XXX
01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.101.227.XXX
Četl jsem to že to nejde opakovaně tak na tom něco bude, i když mi to v dnešní době také přijde jako brutál 12

Ale už vidím ty zmatky "mám ho pustit a zároveň mám ho předjet", vezmi si toho co byl za Hamem a tu jeho cestu dozadu ale jen přes auta která jsou ve stejném kole. Mě na tom nic snadnějšího či rychlejšího nepřijde.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Tak napadá mě, že by ti lapovaní vlastně neujeli celou závodní vzdálenost i když by se ve výsledcích počítali jako že ujeli, což asi trochu problém je. Ale není to podle mě nic co by se nedalo ošetřit pravidly. A neříkej mi, že je technicky nemožný jim to kolo přičíst i kdyby to měli v těch výjimečných případech dopsat ručně. 12

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.101.227.XXX
Zní to hezky "Vozy by se na povel přeskupily podle aktuálního pořadí", ale realita tak snadná není. Ono poslat někoho dozadu ale ne za auta ve stejném kole není tak snadné jak to zní. Navíc tvrdí že technicky přičíst kolo není možné, takže by se jim vlastně ještě pohoršilo.

Seřadit pole v této chvíli vyžaduje jedno kolo navíc. Prý se stalo asi 5x za posledních 20 let kdy se končilo pod SC, když není čas kašlat na lapované vozy jinak se toho moc vymyslet nedá.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Já bych dal do pravidel to co píše kolega nahoře, žádná hloupě dlouhá procedura s předjížděním a dojížděním lapovaných jezdců, pěkně se seřadit podle aktuálního pořadí a jedem hned.
Pokud se ti tam budou plést jezdci o kolo zpět, tak to je snad ta nehorší varianta jak jsme mohli vidět v druhé části pole v Abu.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
SergioPÉREZ

SergioPÉREZ

78.108.157.XXX
11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.101.227.XXX
No počkej, puštění jen jmenovitého výběru lapovaných se nestal před tím nikdy a že by to odstartovali ještě v daném kole taky nikdy 18 Proti tomu zavřít boxy je velká sranda 12 Mělo se to prostě dojet za SC, a dal bych příště do pravidel že pokud nezbývá čas pustit lapované vozy a je bezpečné závody ještě odstartovat tak pouštění lapovaných vozů padá.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Tentokrát byl zcela specifický případ pár kol před koncem sezóny kde se jednalo o titul, proto se Masimu tohle pravidlo nehodilo do krámu.
Přitom by při použití zákazu i tak bezdůvodného vjezdu do boxu (mám na mysli bezpečnost třeba kvůli nebezpečným gumám) by se stihlo v plném rozsahu splnit vrácení pozice jezdcům o kolo zpátky.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Tohle pravidlo bylo kvůli častým poruchám vozu. Dnes už zcela ztratilo význam, proto ho zrušili. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
Vjezd do boxů se uzavírá akorát při specifických případech, typicky během problémů přímo v boxech a nebo v okolí boxů.
V Abů ten problém fakt nebyl v okolí boxů 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
SergioPÉREZ

SergioPÉREZ

78.108.157.XXX
12 12 12...nějaká taková bl°bost myslím byla v 79´´ 12 12 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Třeba by jsi mohl vrátit pravidlo škrtu nejlepšího a nejhoršího závodu. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Ale Davide, vždyť je to zcela běžná procedura.
Zajímavé že Ti tohle pravidlo nevadilo když Hamík dostal pentli za přehlédnutí červené při vjezdu do boxů asi o rok dříve.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
SergioPÉREZ

SergioPÉREZ

78.108.157.XXX
Možná by stačilo jen 18 GP za sezónu. Dalších posledních 5 GP k tomu už hodně zvyšuje pravděpodobnost častějšího výjezdu SC. Stoupá nervozita ostřejší souboje a hlavně zmatky, viz poslední závod 05
(Che11co))

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
Opakuješ pořád stejnou kravinu, která nemá vůbec žádnou oporu v pravidlech.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
V obou případech bych mohl nakazit lékaře ti by mohli následně ohrozit pacienty. Proto jsem pokaždé prošel důslednějším vyšetřením než strčením klacku do nosu. Včetně rozboru krve.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Stačilo zakázat vjezd do boxů a nic se řešit nemuselo. To se ale Masimu nehodilo do krámu.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Hwrychlik H.

Hwrychlik H.

90.183.80.XXX
A tím myslíš sen bod podle kterého si někteří vykládají že Masi mohl cokoliv? A nebo bod kdy je jasně řečeno že restart proběhne na konci následujícího kola po kolu kdy předjelo SC poslední předjíždějící vozidlo?

Já osobně bych celé pravidlo předělal od základu. Vozy by se na povel přeskupily podle aktuálního pořadí, záležitost na 1-2 rovinky. Tím by ušetřili 1-2 kola za SC.
Navíc překopat RED FLAG tak, že zákaz jakékoliv práce na vozech. Pak výjezd za SC a ihned letmý start. Pokud by někdo chtěl pracovat tak ok, ale restart z konce pole. A klidně ať používají daleko více místo SC při nehodách kdy je potřeba uklízet, opravovat něco na trati.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kaša

Kaša

194.228.79.XXX
... no vidíš! 03 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama