DISKUZE K ČLÁNKU "Ultra-úzké bočnice byly naším 1. konceptem," říká Haas. Podle Ferrari na nich moc nezáleží
Mercedes svým konceptem ultra-úzkých bočnic během testování v Bahrajnu překvapil, podle soupeřů ale nemusí jít o nejvýhodnější řešení. I Haas se tímto řešením zabýval již u svého prvotního návrhu, poté jej zavrhl. Ferrari naopak využívá maximální šířku bočnic, podle něj však na nich až tolik nezáleží - důležité je to, co se děje pod nimi.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Ultra-úzké bočnice byly naším 1. konceptem," říká Haas. Podle Ferrari na nich moc nezáleží
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» daaviid23
(Hlasovalo 6 lidí)
16.03.2022 11:02
No od začátku argumentujete, že co je psáno to je… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Situs
08:34 18.03.2022 88.101.227.XXX
Četl jsem to že to nejde opakovaně tak na tom něco bude, i když mi to v dnešní době také přijde jako brutál
Ale už vidím ty zmatky "mám ho pustit a zároveň mám ho předjet", vezmi si toho co byl za Hamem a tu jeho cestu dozadu ale jen přes auta která jsou ve stejném kole. Mě na tom nic snadnějšího či rychlejšího nepřijde.
Ale už vidím ty zmatky "mám ho pustit a zároveň mám ho předjet", vezmi si toho co byl za Hamem a tu jeho cestu dozadu ale jen přes auta která jsou ve stejném kole. Mě na tom nic snadnějšího či rychlejšího nepřijde.
daaviid23
08:25 18.03.2022 90.182.169.XXX
Tak napadá mě, že by ti lapovaní vlastně neujeli celou závodní vzdálenost i když by se ve výsledcích počítali jako že ujeli, což asi trochu problém je. Ale není to podle mě nic co by se nedalo ošetřit pravidly. A neříkej mi, že je technicky nemožný jim to kolo přičíst i kdyby to měli v těch výjimečných případech dopsat ručně.
Situs
08:18 18.03.2022 88.101.227.XXX
Zní to hezky "Vozy by se na povel přeskupily podle aktuálního pořadí", ale realita tak snadná není. Ono poslat někoho dozadu ale ne za auta ve stejném kole není tak snadné jak to zní. Navíc tvrdí že technicky přičíst kolo není možné, takže by se jim vlastně ještě pohoršilo.
Seřadit pole v této chvíli vyžaduje jedno kolo navíc. Prý se stalo asi 5x za posledních 20 let kdy se končilo pod SC, když není čas kašlat na lapované vozy jinak se toho moc vymyslet nedá.
Seřadit pole v této chvíli vyžaduje jedno kolo navíc. Prý se stalo asi 5x za posledních 20 let kdy se končilo pod SC, když není čas kašlat na lapované vozy jinak se toho moc vymyslet nedá.
daaviid23
07:50 18.03.2022 90.182.169.XXX
Já bych dal do pravidel to co píše kolega nahoře, žádná hloupě dlouhá procedura s předjížděním a dojížděním lapovaných jezdců, pěkně se seřadit podle aktuálního pořadí a jedem hned.
Pokud se ti tam budou plést jezdci o kolo zpět, tak to je snad ta nehorší varianta jak jsme mohli vidět v druhé části pole v Abu.
Pokud se ti tam budou plést jezdci o kolo zpět, tak to je snad ta nehorší varianta jak jsme mohli vidět v druhé části pole v Abu.
Situs
21:48 17.03.2022 88.101.227.XXX
No počkej, puštění jen jmenovitého výběru lapovaných se nestal před tím nikdy a že by to odstartovali ještě v daném kole taky nikdy Proti tomu zavřít boxy je velká sranda Mělo se to prostě dojet za SC, a dal bych příště do pravidel že pokud nezbývá čas pustit lapované vozy a je bezpečné závody ještě odstartovat tak pouštění lapovaných vozů padá.
Ferda
21:45 17.03.2022 46.47.176.XXX
Tentokrát byl zcela specifický případ pár kol před koncem sezóny kde se jednalo o titul, proto se Masimu tohle pravidlo nehodilo do krámu.
Přitom by při použití zákazu i tak bezdůvodného vjezdu do boxu (mám na mysli bezpečnost třeba kvůli nebezpečným gumám) by se stihlo v plném rozsahu splnit vrácení pozice jezdcům o kolo zpátky.
Přitom by při použití zákazu i tak bezdůvodného vjezdu do boxu (mám na mysli bezpečnost třeba kvůli nebezpečným gumám) by se stihlo v plném rozsahu splnit vrácení pozice jezdcům o kolo zpátky.
SergioPÉREZ
21:24 17.03.2022 78.108.157.XXX
Možná by stačilo jen 18 GP za sezónu. Dalších posledních 5 GP k tomu už hodně zvyšuje pravděpodobnost častějšího výjezdu SC. Stoupá nervozita ostřejší souboje a hlavně zmatky, viz poslední závod
(Checo))
(Checo))
Hwrychlik H.
20:27 17.03.2022 90.183.80.XXX
A tím myslíš sen bod podle kterého si někteří vykládají že Masi mohl cokoliv? A nebo bod kdy je jasně řečeno že restart proběhne na konci následujícího kola po kolu kdy předjelo SC poslední předjíždějící vozidlo?
Já osobně bych celé pravidlo předělal od základu. Vozy by se na povel přeskupily podle aktuálního pořadí, záležitost na 1-2 rovinky. Tím by ušetřili 1-2 kola za SC.
Navíc překopat RED FLAG tak, že zákaz jakékoliv práce na vozech. Pak výjezd za SC a ihned letmý start. Pokud by někdo chtěl pracovat tak ok, ale restart z konce pole. A klidně ať používají daleko více místo SC při nehodách kdy je potřeba uklízet, opravovat něco na trati.
Já osobně bych celé pravidlo předělal od základu. Vozy by se na povel přeskupily podle aktuálního pořadí, záležitost na 1-2 rovinky. Tím by ušetřili 1-2 kola za SC.
Navíc překopat RED FLAG tak, že zákaz jakékoliv práce na vozech. Pak výjezd za SC a ihned letmý start. Pokud by někdo chtěl pracovat tak ok, ale restart z konce pole. A klidně ať používají daleko více místo SC při nehodách kdy je potřeba uklízet, opravovat něco na trati.
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek