DISKUZE K ČLÁNKU "Ultra-úzké bočnice byly naším 1. konceptem," říká Haas. Podle Ferrari na nich moc nezáleží
Mercedes svým konceptem ultra-úzkých bočnic během testování v Bahrajnu překvapil, podle soupeřů ale nemusí jít o nejvýhodnější řešení. I Haas se tímto řešením zabýval již u svého prvotního návrhu, poté jej zavrhl. Ferrari naopak využívá maximální šířku bočnic, podle něj však na nich až tolik nezáleží - důležité je to, co se děje pod nimi.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Ultra-úzké bočnice byly naším 1. konceptem," říká Haas. Podle Ferrari na nich moc nezáleží
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» daaviid23
(Hlasovalo 6 lidí)
16.03.2022 11:02
No od začátku argumentujete, že co je psáno to je… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
Kaša
10:57 16.03.2022 82.142.123.XXXNení tomu tak, FIA jen upřesnila popis aby nebylo pochyb že se musí pustit všechna auta .... kdyby zkoušel nějaký kverulant zase přečůrat pravidla.
Jde o výměnu slova "any" za "all" .... což významově je to samé, ale "all" je prostě jednoznačnější/ přesněji určující!-
-
-
-
-
-
Mike17
09:48 17.03.2022 185.149.128.XXXTeď jsem četl článek, kde vysvětlují loňské pravidla tak, že "any" znamená v kontextu "jakékoliv" a Masi si tedy mohl vybrat kterékoliv auto, čímž ta pravidla neporušil. A FIA to právě z tohoto důvodu opravila na "all", aby se musela pustit všechna auta.
Podotýkám, že to není má verze, ale dá se to lehce najít. Takže ten pocit kluků, že existuje pouze jediný výklad, dostává další trhlinu. Evidentně to není tak jasné a Alonso není jediný, koho můžou označit za hlupáka za jiný pohled na věc. -
-
-
Mike17
15:11 17.03.2022 185.149.128.XXXNevím. Koukám, že se české servery shodnou na slovech "kterékoliv" nebo "jakékoliv". Nejsem zrovna rodilý mluvčí, tak jsem se podíval, co na to google. Termín "any cars" přeložil jako "jakákoli auta".
A za mne je dost velký rozdíl muset pustit "jakákoli auta", nebo "všechna auta".
Za mne je měl pustit všechny, ale zdá se, že výklad zase tak jednoznačný není, jak tu tvrdí skupinka fandů.
-
-
-
-
-
-
-
-
GRAHAM
09:47 16.03.2022 88.103.238.XXXTa spolupráce Hass Ferrari musí v budoucnu skončit. Haas v tomto provedení nemá v F1 co dělat tečka. Mít vývoj ve stejném areálu.... No do budoucna nesmysl. Každy by měl mít teď možnost si na svoji továrnu vydělat a mít vše svoje a za svoje.
Ano motory a převodovky lze brát jinde, ale zbytek NE. To není F1, to je bussines a možná výhoda pro dodavatele. A nejde jen o Ferrari
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek