DISKUZE K ČLÁNKU "Ultra-úzké bočnice byly naším 1. konceptem," říká Haas. Podle Ferrari na nich moc nezáleží

Mercedes svým konceptem ultra-úzkých bočnic během testování v Bahrajnu překvapil, podle soupeřů ale nemusí jít o nejvýhodnější řešení. I Haas se tímto řešením zabýval již u svého prvotního návrhu, poté jej zavrhl. Ferrari naopak využívá maximální šířku bočnic, podle něj však na nich až tolik nezáleží - důležité je to, co se děje pod nimi.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Ultra-úzké bočnice byly naším 1. konceptem," říká Haas. Podle Ferrari na nich moc nezáleží

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 177, poslední 18.03.2022 15:50 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovalo 6 lidí) 16.03.2022 11:02
No od začátku argumentujete, že co je psáno to je… »
» daaviid23 (Hlasovali 5 lidé) 16.03.2022 10:45
Jo a ještě něco jiného. Na internetu jsem si… »
» daaviid23 (Hlasovali 5 lidé) 16.03.2022 11:06
Any ale neznamená nezbytně všechno. Právě proto… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

      • Mike17

        Mike17

        185.149.128.XXX
        To myslíš TU GP Německa, kde týmy Masiho kritizovaly za striktní dodržování regulí až tak moc, že se všechny, včetně Mercedesu, dohodly s FIA na tom, že striktní dodržování je regulí na prd a se má SC ukončit co nejdřív? 12

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      46.135.66.XXX
      Prý? 13

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Kaša

      Kaša

      82.142.123.XXX
      Není tomu tak, FIA jen upřesnila popis aby nebylo pochyb že se musí pustit všechna auta .... kdyby zkoušel nějaký kverulant zase přečůrat pravidla. 03

      Jde o výměnu slova "any" za "all" .... což významově je to samé, ale "all" je prostě jednoznačnější/ přesněji určující!

      + 2 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        88.101.227.XXX
        Už FIA schází pozměnit toto slovíčko jen asi u poloviny dalších nařízení 18

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        90.182.169.XXX
        Any ale neznamená nezbytně všechno. Právě proto má angličtina to slovo all 19

        + 5 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          88.101.227.XXX
          V daném kontextu ale ano.

          + 2 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • daaviid23

            daaviid23

            90.182.169.XXX
            Tak proč to upravují?

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              88.101.227.XXX
              Aby to bylo jasné i tobě?! 11 Pořád čekám na ten tvůj překlad že to vidíš jako změnu.

              + 2 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • daaviid23

                daaviid23

                90.182.169.XXX
                Tak to napíšu teda ještě jednou, any nemá direktivně význam jako all.

                + 1 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Situs

                  Situs

                  88.101.227.XXX
                  My na tvůj změněný význam daného pravidla s any stále čekáme.

                  + 1 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.128.XXX
                  Teď jsem četl článek, kde vysvětlují loňské pravidla tak, že "any" znamená v kontextu "jakékoliv" a Masi si tedy mohl vybrat kterékoliv auto, čímž ta pravidla neporušil. A FIA to právě z tohoto důvodu opravila na "all", aby se musela pustit všechna auta.
                  Podotýkám, že to není má verze, ale dá se to lehce najít. Takže ten pocit kluků, že existuje pouze jediný výklad, dostává další trhlinu. Evidentně to není tak jasné a Alonso není jediný, koho můžou označit za hlupáka za jiný pohled na věc. 12

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.128.XXX
                  Koukám na dalším serveru tu změnu mají přeloženu takto:
                  Novinkou je slovo „všechna“. Předtím tam bylo slovo „kterékoliv“.

                  Za mne je dost rozdíl, jestli se má nechat předjet kterékoliv auto, nebo všechna auta. 04

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Kaša

                    Kaša

                    82.142.123.XXX
                    ... špatný překlad. 03

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      185.149.128.XXX
                      Nevím. Koukám, že se české servery shodnou na slovech "kterékoliv" nebo "jakékoliv". Nejsem zrovna rodilý mluvčí, tak jsem se podíval, co na to google. Termín "any cars" přeložil jako "jakákoli auta".
                      A za mne je dost velký rozdíl muset pustit "jakákoli auta", nebo "všechna auta".
                      Za mne je měl pustit všechny, ale zdá se, že výklad zase tak jednoznačný není, jak tu tvrdí skupinka fandů. 03

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              88.103.238.XXX
              Aby se to nedalo zneužívat 18 18 18 a podvodně interpretovat, takže i kvůli tobě. 13

              + 2 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    88.103.238.XXX
    Ta spolupráce Hass Ferrari musí v budoucnu skončit. Haas v tomto provedení nemá v F1 co dělat tečka. Mít vývoj ve stejném areálu.... 18 No do budoucna nesmysl. Každy by měl mít teď možnost si na svoji továrnu vydělat a mít vše svoje a za svoje.
    Ano motory a převodovky lze brát jinde, ale zbytek NE. To není F1, to je bussines a možná výhoda pro dodavatele. A nejde jen o Ferrari 04

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama