DISKUZE K ČLÁNKU "Ultra-úzké bočnice byly naším 1. konceptem," říká Haas. Podle Ferrari na nich moc nezáleží

Mercedes svým konceptem ultra-úzkých bočnic během testování v Bahrajnu překvapil, podle soupeřů ale nemusí jít o nejvýhodnější řešení. I Haas se tímto řešením zabýval již u svého prvotního návrhu, poté jej zavrhl. Ferrari naopak využívá maximální šířku bočnic, podle něj však na nich až tolik nezáleží - důležité je to, co se děje pod nimi.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Ultra-úzké bočnice byly naším 1. konceptem," říká Haas. Podle Ferrari na nich moc nezáleží

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 177, poslední 18.03.2022 15:50 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovalo 6 lidí) 16.03.2022 11:02
No od začátku argumentujete, že co je psáno to je… »
» daaviid23 (Hlasovali 5 lidé) 16.03.2022 10:45
Jo a ještě něco jiného. Na internetu jsem si… »
» daaviid23 (Hlasovali 5 lidé) 16.03.2022 11:06
Any ale neznamená nezbytně všechno. Právě proto… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Jo a ještě něco jiného. Na internetu jsem si přečetl, že FIA v návaznosti na neslavný incident v loňském finále upravila popis procedůry pouštění aut o kolo zpět během SC fáze. Doplnila, že se musí pustit všechny auta o kolo zpět, do teď tam prý chybělo to důležité slovo všechna.

    Je to vážně takhle? Protože jestli ano, tak mě z toho vychází, že Alonso má ve svém hodnocení pravdu 13

    Poprosím o emočně nezabarvené komentáře, dík 14

    + 5 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.101.227.XXX
      Zbytečný krok protože i bez toho bylo to pravidlo jasné, ale pro některé neandrtálce se dané jasné pravidlo stalo ještě jasnějším, tak proč ne?! 03 Nevím co ti z toho vychází, ale pokud pochybuješ najdi si citaci vysvětlení onoho pravidla přímo od Masiho po GP Německa 2020 11 A teď mluv 14

      + 2 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        90.182.169.XXX
        No od začátku argumentujete, že co je psáno to je dáno a na žádný postranní dohody a výklady se v rozhodnou chvíli nemá brát zřetel 13
        To slovo "všechna" považuju za zásadní bod a tímto tedy vaše argumentace dostává nezanedbatelnou díru.

        + 6 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Kvalifikaci ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama