DISKUZE K ČLÁNKU "Ultra-úzké bočnice byly naším 1. konceptem," říká Haas. Podle Ferrari na nich moc nezáleží

Mercedes svým konceptem ultra-úzkých bočnic během testování v Bahrajnu překvapil, podle soupeřů ale nemusí jít o nejvýhodnější řešení. I Haas se tímto řešením zabýval již u svého prvotního návrhu, poté jej zavrhl. Ferrari naopak využívá maximální šířku bočnic, podle něj však na nich až tolik nezáleží - důležité je to, co se děje pod nimi.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Ultra-úzké bočnice byly naším 1. konceptem," říká Haas. Podle Ferrari na nich moc nezáleží

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 177, poslední 18.03.2022 15:50 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovalo 6 lidí) 16.03.2022 11:02
No od začátku argumentujete, že co je psáno to je… »
» daaviid23 (Hlasovali 5 lidé) 16.03.2022 10:45
Jo a ještě něco jiného. Na internetu jsem si… »
» daaviid23 (Hlasovali 5 lidé) 16.03.2022 11:06
Any ale neznamená nezbytně všechno. Právě proto… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

      • GRAHAM

        GRAHAM

        88.103.238.XXX
        Dokážu pochopit že dostanou čas....ale ten čas by měl být omezen. Jinak z F1 vyhodit....

        + 0 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      90.182.169.XXX
      A proč teda můžou kupovat zrovna ten motor, když se účastní motorsportu? 13

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.101.227.XXX
      Jak jim zakázat chodit na to společné kafe 17 Škoda že není více zájmu o F1 mezi skutečnými konstruktéry, pak by se to vyřešilo samo.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kaša

        Kaša

        82.142.123.XXX
        Tak HAAS byl srandovní od začátku tím že Ferrari mu dodávalo půlku auta, a Dallara dodělala zbytek! 18 No a teď už dělá Ferrari ještě větší část, že? 14

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          88.101.227.XXX
          Ano, jenže ono při těch omezení které teď v F1 jsou je ta spolupráce také dosti výhodná i pro Ferrari. Sdílení poznatků a know-how se stává nutnou normou k úspěchu. U Ferrari a nejspíše i RedBullu to bude dělat rozdíl.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Kaša

            Kaša

            82.142.123.XXX
            Jasně tyhle týmy z toho mají výhodu, oni to i přes pravidla nějak "ošulí".
            Ale takový Mercedes dal dominanci i bez podpory dalšího týmu, že? Každopádně teďka ta spolupráce bude významější kvůli rozpočtovému stropu....

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    86.49.240.XXX
    Spíš mi teď příjde zajémavé prohlášení technického ředitele Astonu, který říká, že teď mají ve větrném tunelu kompletně jiné auto

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Haas zavrhnul řešení Mercedesu. Haas před Mercedesem právě potvrzen 14

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Jó tak Haas se zabýval stejnou koncepci jako Mergl. To mu máme vážně věřit? Dyť právě Haas je závislý pouze na tom co jim dodá nebo poradí Ferrari.

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • David.S.

      David.S.

      92.61.80.XXX
      při přečtení nadpisu si říkám "tyjo HAAS měl stejnou myšlenku jako Mercedes... masakr..." 18

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Lukáš J.

        Lukáš J.

        212.96.172.XXX
        Haas měl možná stejnou myšlenku, jen bez pohonného ústrojí, který by nikdy nedokázal takto pěkně seskládat po tak úzké bočnice....tedy zatím

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Senor

      Senor

      178.255.168.XXX
      Haas spolupracoval s Dallarou. Nevim jestli i dnes neresi aero s nimi. Ten koncept muze byt i o penezich, kdy z ultra uzkych bocnic dostanes maximum az s obrovskymi investicemi do vyvoje a vysledek muze byt nejistym. To ze se na utra uzke bocnice nevrhly tymy jako RB, Ferrari, ktere patri v aeru na spici muze eco znamenat. Minimalne to, co rika Binotto, ze na nich nezalezi 03

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        90.182.169.XXX
        Tým může od jiného týmu přímo převzít jen omezené množství dílů, aero prvky vůbec.
        Takže ano, auto pro Haas dělá pořád Dallara

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          88.103.238.XXX
          Co když to "nakreslí" Ferrari, či pomůže vyvinout a vyrobí to Dallara. 13 Na oplátku Ferrari dostane nějaký čas v tunelu. A Haas bude vyvíjet něco na oplátku pro Ferrari? Byla sezóna, kdy Haas na tom byl velice dobře a bylo divný.... 12 Zpětně vzato

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • daaviid23

            daaviid23

            90.182.169.XXX
            Divný pro vás bylo akorát to, že byli před McLaren. To bylo to, co štvalo mnohé.
            Akorát to nebyl problém Haasu ale McLarenu.

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              88.103.238.XXX
              Nesmysl, o to nešlo....dvě a dvě jsou čtyři víš. ta spoluprace když se dařilo byla vidět , když se nedařilo, bylo to vidět taky. Neobhajuj neobhajitelné.

              + 1 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Kaša

              Kaša

              82.142.123.XXX
              McL byl v té době v háji kvůli Hondě, ta situace není vůbec srovnatelná ....

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

Oscar Piastri vyhrál podivný trénink v Suzuce

První trénink přerušen po nehodě, v druhém se víc stálo než jezdilo. Vyhrál ho Piastri

  • Pátek

    • Trénink ()
    • Kvalifikace ()
  • Sobota

    • Trénink ()
    • Závod ()
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama