DISKUZE K ČLÁNKU "Ultra-úzké bočnice byly naším 1. konceptem," říká Haas. Podle Ferrari na nich moc nezáleží
Mercedes svým konceptem ultra-úzkých bočnic během testování v Bahrajnu překvapil, podle soupeřů ale nemusí jít o nejvýhodnější řešení. I Haas se tímto řešením zabýval již u svého prvotního návrhu, poté jej zavrhl. Ferrari naopak využívá maximální šířku bočnic, podle něj však na nich až tolik nezáleží - důležité je to, co se děje pod nimi.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Ultra-úzké bočnice byly naším 1. konceptem," říká Haas. Podle Ferrari na nich moc nezáleží
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» daaviid23
(Hlasovalo 6 lidí)
16.03.2022 11:02
No od začátku argumentujete, že co je psáno to je… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
Senor
09:17 16.03.2022 178.255.168.XXXHaas spolupracoval s Dallarou. Nevim jestli i dnes neresi aero s nimi. Ten koncept muze byt i o penezich, kdy z ultra uzkych bocnic dostanes maximum az s obrovskymi investicemi do vyvoje a vysledek muze byt nejistym. To ze se na utra uzke bocnice nevrhly tymy jako RB, Ferrari, ktere patri v aeru na spici muze eco znamenat. Minimalne to, co rika Binotto, ze na nich nezalezi-
-
GRAHAM
09:50 16.03.2022 88.103.238.XXXCo když to "nakreslí" Ferrari, či pomůže vyvinout a vyrobí to Dallara.Na oplátku Ferrari dostane nějaký čas v tunelu. A Haas bude vyvíjet něco na oplátku pro Ferrari? Byla sezóna, kdy Haas na tom byl velice dobře a bylo divný....
Zpětně vzato
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.9.2023
GP Japonska53 kol (307.471 km)
Suzuka International Racing
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. H... Celé pořadí
Příští závod 08.10.2023
GP Kataru 57 kol (308.826 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek